![]() |
nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK*
:eek: (n) buhuhuhuhuhu :(
stond in De Morgen vandaag. drie duitse neonazi's (waaronder grote broer die net vrij was en kleine broer die zn haar net had afgeschoren) schoppen een jood in elkaar (was mss zelfs nog eens geen jood) en laten hem in een varkensstal 'op een betonnen trog bijten' en ... nuja je weetwel zo'n verschrikkelijke scene, dan doe je je ogen dicht en dan is er nog dat geluid :( dan het lijk in aalput en twee weken later terug opgegraven voor een weddenschap en weer verminkt ze hebben het toegegeven (zonder spijt te tonen), ook dat die film hun heeft geïnspireerd. hoe kan dat nou :( |
Ah fuck wat erg. Ziekie gewoon. Grote kans dat de film nu verboden wordt.
|
Citaat:
|
Jezus wat een zooitje zielige figuren zeg. :mad:
|
Citaat:
Ze hadden misschien beter de douche-scène kunnen nadoen, dan had het slachtoffer alleen paar dagen moeilijk gelopen. |
Citaat:
mentale schade *kuch* :p |
Opsluiten en sleutel weggooien.
|
Wow schrik hier toch wel een beetje van. Dat mensen hiertoe in staat kunnen zijn.....
|
oh mij god, ohh bah, getverdemme, ik heb die film nooit gezien maar juist dat stukje wel, en dat vergeet ik nooooit meer, ohhh hwat jammer dat ze nou altijd zo achterlijk moeten doen :( :( :(
|
Inderdaad, ziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij was tenminste dood toen 'ie de put in ging, in tegenstelling tot een 77-jarige boer uit de regio die, onderweg naar zijn toilet op het erf, door het houten deksel van z'n gierput zakte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, het feit dat het nazi's waren heeft er weinig mee te maken, als je het mij vraagt. In de film was het slachtoffer immers ook een zwarte, en geen jood. Iedereen met een haat jegens zwarten kan dit hebben gedaan, iedereen met een haat jegens een ander kan dit hebben gedaan. Overal zijn stoepranden, en iedereen heeft een kaakbeen en tanden om te splijten. Dit is niet het eerste gewelddadig ondernemen van neo-nazi's, en zal ook zeker niet het laatste zijn. Echter, dit komt in de spotlights omdat het sappig is, en dus makkelijk om nazi-haat mee aan te wakkeren. Ik kies geen partij, maar zo werkt dat in de media. Hoe iemand dood gaat doet er helemaal niet toe; het resultaat is wat telt. Moord, en dus straf. That's it. |
Citaat:
|
Citaat:
En, laten we heel eerlijk zijn, sinds dat ik hier verblijf heb ik links ook aardig hard zien groeien... |
Of het nou neo-nazi's zijn of niet, dit is gewoon ziek. :(
|
Citaat:
|
En dan durven we het nog om te zeggen tegen kleine kinderen dat monsters niet bestaan.
SOrry, maar de mensen die zulke dingen kunnen doen zonder er enige vorm van berouw bij te hebben dat zijn geen mensen meer maar inderdaad gewoon monsters (n) |
tsja dat soort mensen heb je altijd (n) fucking ziek/triest ensow
|
Citaat:
Tja, dit is gewoon ziek, maar waarom stond t nergens anders op t nieuws? en heb je misschien een url? :) |
Citaat:
|
Ik vind niet dat ze die film nu moeten gaan verbieden.
Als je gewoon een beetje gezond verstand hebt doe je zulke niet. Als ze die film niet gezien hadden, hadden ze hem toch ook wel in elkaar geslagen! Alleen misschien op een andere manier. (n) |
dit is echt gewoon te ziek voor woorden,
waar was het eigenlijk gebeurd? |
Citaat:
ik heb het ook gelezen en het spijt me, maar ik kan het gewoon niet meer aan om zulke dingen te lezen. Maar om nu die film te gaan verbieden, is onzin natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit echt te verschrikkelijk voor woorden.
Laat die daders potdomme de doodstraf kijken, met als primeur doodstraf live op de Amerikaanse televisie (liefst CNN, dan kan ik ook meekijken), want dit is niet zomaar ziek, dit is psychotisch... *snikt* |
Dit zijn duidelijk mensen met zieke geesten, als je al zo denkt, zulke dingen doet, en je op zo'n manier door laat aanzetten.
Die mensen zijn het daglicht niet waard, sluit ze op, alsjeblieft, ver weg. |
Dit is uitermate ziek en ik kan me er wat bij voorstellen als zulke mensen de doostraf zouden krijgen. De doodstraf is in zulke zaken zeer aantrekkelijk.
|
Citaat:
Trouwens, heeft iemand hier nog een link naar? |
Citaat:
|
Citaat:
Toen was de rechtse kerk stil :rolleyes: |
Mensen die dit soort krankzinnige dingen kunnen doen, zijn ten eerste mentaal behoorlijk ziek, en ten tweede zeer sterk beïnvloedbaar.
En volgens mij zijn dit twee kenmerken van neo-nazi's. |
Citaat:
en de 4e is angst. (xenofoob :p) en elk persoon die zijn leven laat leiden door angst, is een zwakkeling. |
Citaat:
*moet spontaan aan Baron denken* :o |
Citaat:
fuck de doodstraf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Loslaten bij de Klaagmuur, en het 30x (vanaf een maand van tevoren) elke dag op de voorpagina van elke Israëlische krant aankondigen. Volksvermaak... :D |
Citaat:
|
Beste oplossing:
Die gasten de beste sex laten hebben met zwarte jodinnen. Zijn ze direct genezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar jah, is niets nieuws opzich. Daarom moet je ze gewoon goed pakken. |
ziek dus dit he
|
Citaat:
Trouwens: welkom terug! :) Lang niet gezien op het forum! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |