![]() |
Toets je Evito-kennis [I]
Omdat 31 mei aanstaande mijn laatste full-time dag zal zijn in dit bedrijf dat wij forum noemen, zal vanaf vandaag, 28 mei 2003, de Evito-driedaagse ingaan, die zal eindigen op 31 mei met mijn afscheid. Daarom vanaf nu allemaal leuke Evito-thema-topics! :)
Vandaag het eerste topic, toets je Evito-kennis! Wat weet jij allemaal over mij? Noem zoveel mogelijk! |
dat jij de forumnar wordt genoemd en lachwekkend bent...
|
dat je ondermeer diovai als nick hebt
|
Je studeert(de?) klassieke talen aan de VU?
Je hebt een hoop andere nicks (gehad)? Je heet Jonathan? Je woont ergens bij Deventer? Je kent ..., zat bij haar op school... |
Evito kan alleen bevredigd worden als ie voor die dag z'n portie aandacht gehad heeft.
Voor de rest is hij een hypocriet Stoïcijn, gebaseerd op het feit dat elke post die hij maakt vrij vol gespeelde emotie zit, waar een Stoïcijn dus duidelijk tegen is. Studeert Klassieken, hoewel hij er geen reet uitvreet. Schizofreen, meerdere malen zelfs. En heeft zojuist heeft hij een topic geopend over 1 bepaalde forummer, wat inhoudt dat ie zo dicht gaat. :D:p :):o *Edit: ik zal z'n ego ook maar gewoon een beetje strelen: af en toe is ie best lachwekkend |
Citaat:
|
Citaat:
Herman Boerhaavelaan? |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
de groeten van...? |
Citaat:
|
Shit ik moet em echt weer schrijven. Van Hal en ik hadden elkaar een brief gestuurd in het Latijn maar ik heb hem niet teruggeschreven (n)
hoe heet jij dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoelang zit al daar dan? Ik ben er sinds vorig jaar weg |
hij is hier in de buurt
*zit te trillen voor zijn beeldscherm* jonathan, ehm, denkdenk. raaah. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie is in de buurt? |
Citaat:
|
Ik herken je voor geen meter. :)
Zou ook door de pose kunnen komen. |
Citaat:
en hij heeft zich gewoon 5 jaar in mijn directe omgeving bevonden. |
:D
Kennen jullie mensen uit het 6vwo van vorig jaar dan? Ik had altijd een zwarte, nepleren jas aan :D Sikje op het laatst :D |
Citaat:
|
eh, jasper, bart. de systeembeheerders.
|
Deed je ook nog wat met de stunt?
Met De Zwakste Schakel misschien..? :D |
Vergeten of nooit geweten relaties bloeien op. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben jullie foto's? Trouwens, werken jullie nog met dat irritante KWTcheck? Ik heb vorig jaar een decodeerprogramma geschreven voor KWTcheck dat de pincodes van alle leerlingen blootgeeft, zodat je je klasgenootjes kunt naaien. :D |
zou ik hem naar onzin verplaatsen of gewoon sluiten?
Pak dat laatste maar. http://users.skynet.be/THPH/slotjus/dslotje.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |