![]() |
Jim.
Gaat Jim het redden in de grote harde muziek wereld, of horen we na 3 maanden niets meer van 'm????
IK weet zeker van wel!!!!! |
hoe kan jamai een dikke homo zijn als hij iets met dewi gehad heeft?
|
Hij heeft denk ik te weinig talent om echt tot de top te gaan behoren, misschien is een carrière als fotomodel meer voor hem weggelegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
:( Waarom dnek je dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het nadeel van Jim en zn soort is dat alles voorgekauwd wordt en hij geen enkele inbreng heeft behalve zn lichaam en stem.
|
nee hij redt t niet, en helemaal niet in t buitenland, misschien in NL nog net
|
die bitchass haalt het nog niet in nederland.. naja er zijn wel veel meisjes van 13 en 14 :D :o
|
Citaat:
|
Hallo het is idols een klote tallent jacht. Die gasten halen voor eventjes de top door al die kut 12 en 13 jarige meisje die voor het eerst ongesteld worden en op hem gan geilen Hij moet gewoon modelen werk gaan doen hij heeft de looks maar zijn stem. Jezus ik moet er van janken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat mij betreft gaat jim dood aan een hart en vaatziekte.. kutmuziek :)
|
Ik vind de muziek niet echt fantastisch, maar wat is er verder mis met Jim? Het is toch leuk dat er voor een bepaalde groep meisjes, en ja, ook jongens, iemand op het podium staat met een leuk gezicht en een aardige stem? Je bent niet verplicht om ernaar te luisteren...
Als hij nou eens zijn eigen nummers schreef en meer in de richting van 'serieuze pop' ging in plaats van 'zoetsappige pop', dan zou ik misschien best naar zijn muziek luisteren. Hij heeft een heel warme stem, fijn om naar te luisteren. |
zoek even met de zoekfunctie op muziek naar 'Jim' en je vindt 5.923 topics over Jim.. danku
|
ik denk dat ie het niet gaat redden nee.
|
dit topic ook niet
|
JIM IS PERFECT...no comment
|
evil is ruling over my existence
|
Hij kan niet zingen, zegt mij al genoeg.
|
neej hij gaat t niet redden....niet genoeg talent...wel leuk koppie natuurlijk dus jah agh boeien...jim is kut
|
Jullie vergeten dat een goede zangstem niet het belangrijkste is in de top 40 wereld.
Jim's Tell Her staat op één terwijl hij het ontzettend slecht zingt, of niet per se slecht, maar hij heeft maar één toonhoogte en wisselt zelf nooit van volume. Zelfs death metal grunters wisselen vaker van toon en volume. |
Citaat:
|
Citaat:
Jim is stom. nuff said. |
Citaat:
|
kom op zeg, natuurlijk redt jim het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien goeie reclame voor een stofzuigerfabrikant
met als slogan. "Jim, de monotome stofzuiger van nederland" |
Citaat:
|
ik denk trouwens niet dat hij het redt, als je het echt wilt "redden" in de muziek wereld moet je een hele brede doelgroep hebben, eigenlijk moet iedereen het wel mooi vinden, of je moet gewoon ONTZETTEND GOED zijn. Jim is niet zo goed, hij ziet er alleen leuk uit en dus blijft de doelgroep beperkt tot meisjes van 12-15
|
Citaat:
|
neej, hij ziet er leuk uit maar zijn stem lijkt op die van een schaap
|
Daar heeft Jim totaal geen invloed op.
Ik had btw net het verkeerde forum aangeklikt. Ik dacht dat dit seksualiteit was, en toen zag ik 'Jim' staan dus, en ik schrok me toch de tering... |
Citaat:
|
als je een luiaard een mondharmonica voor zijn smoel houdt, en je geeft hem een klap met een houten plank tegen zijn reet, haal je er nog een bekoorlijker geluid uit dan uit die a-muzikale hangjas te halen is.
Ach ja... vrouwen vallen op jongens die zich nog voor het eerst moeten scheren. |
Citaat:
(y) *knielt* :p |
Jim is zoooo lekker :p :D :rolleyes:
jammer dattie alleen niet kan zingen als hattie nou een btje betere stem wasset nummer vannem verder ook wel leuk geweest want et deuntje is leuk . . . . . . |
wist je, dat als je jim omdraait, je mij krijgt? dat is toch frappant.
|
jim is een geheim experiment van de overheid
|
Wat een vraag ook echt.
Vanzelfsprekend dat hij het niet haalt. Het is gewoon incompetente paupermuziek. Het nummer is echt.. week, zijn stem eentonig, en de clip suckt. Mnee, gewoon nog een eendagsvlieg. |
Citaat:
op die manier kan balkenende ook een hit scoren.. ;) |
Geen respect voor.
Ik vind het een sukkel. Sorry. |
Citaat:
Jim RulezZzZz! Sorry, ik vind hem ook kaai goed! *maja, is alleen niet iedereen met mij eens* :rolleyes: :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
haha :p wel lollig dat niet veel mensen daar dan doorheen kijken ;) |
Citaat:
weer een minder (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |