![]() |
[drama] Awakenings
http://www.moviemeter.nl/covers/img00694.jpg
De nieuwe dokter Malcolm Sayer krijgt te maken met een zaal vol coma-patiënten. Hij is ontsteld over het feit dat ze zich al jaren in een coma bevinden, zonder hoop op genezing. Wanneer hij een mogelijk medicijn vindt krijgt hij toestemming om het op één van de patiënten uit te proberen. De man, die ontwaakt, is in coma geraakt toen hij nog kind was. Vrijdag 30 mei (Net 5, 22.25 uur) op TV. Een MUST-SEE. |
Leuke film... en toch iets onbereikbaars aangezien je zoiets niet echt zult meemaken. Wel een aardig serieuze rol van robin williams.. zie je niet vaak.
|
Good Will Hunting? Zelfs een van Williams' beste rollen, vind ik...
|
Lijkt me een mooie film! Misschien ga ik hem wel kijken :)
|
hele mooie film, deniro speelt echt geweldig, ontroerende film! zeker kijken als je kan!
|
Citaat:
Good Will Hunting The Fisher King Dead Poets Society |
Citaat:
|
jullie vergeten flubber
|
Citaat:
maar oh oh oh, wat is die Robin Williams toch een goeie acteur. Echt hoor! Ik kan zo verschikkelijk janken om zijn films. En zijn komische (wat toch de meeste zijn) blijven ook gewoon super lache om te kijken. Jumanji, patch Adams, en Good Will Hunting blijven toch mijn favorieten. |
Citaat:
Dead Poets Society |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, das een mooie film. ik heb hem gister helaas niet gezien omdat ik eerst ER keek en daarna naar bed ben gegaan, maar ik heb hem een paar keer eerder gezien en hij blijft gewoon goed.
|
Ik dacht dat ie vandaag kwam, en nou heb ik hem gemist :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |