![]() |
Hoe vaak heb je sex?
Hoe vaak hebben jullie sex?
en wat vind je normaal? |
1 tot 6 keer per week, tot nu toe. Meestal 3 of 4 keer per week.
En ik vind alles normaal, zo lang je nog maar tijd over houdt om te eten, te slapen, evt. te werken, en om aandacht aan anderen te besteden. |
hij woont erg ver weg, 250 km of zo. niet zo vaak dus. maar ook nog maar net begonnen :P :)
|
ik denk zo'n 3 a 7 keer per week.
|
we zien elkaar meestal alleen in het weekend, we hebben dan toch wel gemm. 4 a 5 keer sex.. :)
|
Gemiddeld een keer of 3-4 per week; alleen dat niet goed verspreid over de week :p Soms hebben we natuurlijk ook wat meer seks, soms wat minder, hehe.
En wat ik normaal vind, uhm... ik vind het normaal zoalng je niet alleen nog maar met seks bezig bent. |
2 à 3 keer per week.
normaal, tja - lees boven. |
sex? als je 'het' bedoelt: 2/3 keer
de rest: 4/5 keer.. |
echt neuken? denk zo 2/3 x per week
Verder beetje handwerk ect.. elke dag wel. |
Citaat:
|
Dat gaat jullie niet aan :rolleyes:
|
Echt het doen: 4 - 7 keer in de week
|
*vreet zichzelf vanbinnen op van jaloezie*
Maar, 11 augustus is het dan zover...... |
Momenteel 1 keer per week. Veel te weinig, maar ik zie m'n ex ook maar 1 keer per week. Toen we nog samen waren deden we het 1 tot 4 keer per week.
|
Zo'n 2 tot 4 keer per week. Ligt er net aan hoe vaak we elkaar zien en of we bij elkaar slapen.
|
Hmz, denk toch zo'n 4-7 keer. hangt er maar net vanaf of zn moeder (of broer) de hele tijd zo vervelend is de kamer per see in te willen.
Normaal vind ik wanneer je t niet de hele dag doet, dus dat t toch ook wel iets speciaals is en blijft. Het moet niet zo worden van: Ow, schat het is 7 uur, kom we gaan sexen. |
1 a 2 keer in de week, het moet leuk blijven :)
|
verschilt soms 1 keer per week soms wel 12-15 keer :S
|
Op het moment helaas niet meer :(
|
zo'n 6 keer per week denk ik ... en dan te bedenken dat ik m alleen in het weekend zie.. zucht...
vind wel veel vergeleken bij de meeste mensen.. hihi .. maar kan ook gewoon 1 keer zijn hoor.. ligt er ook aan of mijn ouders thuis zijn.. |
tjah, dat verschilt nogal, soms 3á4 keer in de week, maar woe. en dond. sliep ik bij hem, en over die 2 dagen zo'n 7 keer gedaan, erg... maar wel erg lekker!! :D
|
Iedere avond met de meid van mijn dromen :cool:
|
uh behalve met mezelf niet ?
|
momenteel bar weinig...
ach ja. komt vanzelf allemaal wel weer |
echt all-the-way nog nooit, maar vingeren/pijpen/beffen bijna iedere avond.....
|
niet :(
|
Verschilt heel erg, soms twee keer per dag, soms twee weken niets... Ligt aan hoe we ons voelen, soms ben ik gewoon een tijdje echt te moe, en is hij te druk.. en soms duiken we gewoon op elkaar :)
|
Citaat:
Vind dit trouwens niet echt normaal, vroeger was het bij mij zo'n 4x per week. |
Mijn m0pSieJ woont zo'n 2 uur bij mij vandaan, dus we zien elkaar meestal elk weekend, en dan isz het iets van 4x ofsow.. jah erg he ;) maar ik tel het niet precies dusz s0rry als ik f0ut zit.. het hangt er ook helemaal vanaf hoe onze stemmingen zijn. :)
|
ehm zon 4 tot 8 keer per week ong.
heb ik togtaal geen problemen mee alleen het hete weer van de afgelopen dagne was wat midner.. lang leve een ventilator op mn kamer gericht op het bed :D |
Toen ik een vriend had zo 1 tot 5 keer in de week, nu ik geen vriend heb iets van 1 a 2 keer in de 3 weken :p
|
Citaat:
|
Hangt helemaal af van hoeveel keer we elkaar zien en of er dan iemand in de buurt is.
Maar maar ker maar een gemiddelde van van 3 keer in de week. :) |
Ligt er echt maar net aan waar ik ben. Als ik op mn kamer ben waar is studeer dan komt mn vriendje niet zo vaak (vannacht lekker wel!!!) Hij ligt nu nog lekker in mijn bedje en ik moet werken. Heb vanmiddag pas weer college:( maar vooruit ik bedoel in het weekend ben ik thuis en dan meestal 3 keer elke nacht dus. We slapen om de beurt bij hem of bij mij... :rolleyes:
|
3 tot 6 keer per week
|
Citaat:
normaal is zoveel als je harry aan kan! |
Citaat:
wat ik normaal vind? je doet maar , toch? |
Hangt er net vanaf hoe vaak ik hem zie.
De afgelopen week 3 dagen en zo'n 4 keer seks gehad geloof ik, maar het kan ook zijn dat ik hem amper 1 dag zie en dat we dan 3 keer seks hebben. Normaal? Wat is normaal? Wat zegt de massa? Dat is dus normaal.. Ach, zolang het leuk blijft vind ik het normaal. :) |
veel
en toch te weinig ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |