![]() |
[Science-Fiction] Aliens
http://www.moviemeter.nl/covers/img00275.jpg
Na 57 jaar hyperslaap komt Ripley terug op Aarde. Ze denkt dat de nachtmerrie met de Alien over is. Een groep terraformers ontdekte op LV-426 het ruimteschip waar de Alien vandaan kwam. Een paar weken na Ripley's terugkeer verliest men het contact met LV-426. Ripley besluit tezamen met een elite-commandogroep terug te gaan naar LV-426. Na hun aankomst sneuvelen de meeste leden van de commandogroep totdat alleen Ripley, Hicks, Bishop en het kleine meisje Newt over zijn. Zij moeten nogmaals de confrontatie met de Aliens aan. Zaterdag 31 mei (Net 5, 22.45 uur) op TV. Een meesterwerk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die ligt toch gewoon bij de aanbiedingen van Free record shop :confused:
|
Citaat:
Bol.com |
Aliens = geweldig
Wist je dat er mensen zijn die em niét gezien hebben? *Kijkt naar qimm* |
*fluit* :o
Ik ben vast niet de enige! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeie film :) Zijn tenminste is kwijlende grote lelijke beesten, Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan alien-films waar de aliens een omgekeerd eierhoofd hebben en langzaam en hoog praten.
Ik vind alleen dat gebeuren met newt soms irritant. Nja dat niet, maar als newt opeens mama zegt tegen Ripley... Dat is weer iets te Amerikaans als je het mij vraagt :p |
Geniaal idd. :) Giger was ook wicked he.. dat ie die beesten en omgevingen zo uit z'n duim zoog.. geweldig :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |