![]() |
Guns N' Roses appreciation topic :o
Zijn er hier nog fans van GNR aanwezig? ik ben er sinds korte tijd fan van.. en ik vind echt van alle album praktisch de helft cool :)
Op dit moment vind ik Nighttrain echt de shit, heb ff het gitaarwerk uitgevogelt |
Sorry voor me gammele NL, heb drank op :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt wel bont met de zogenaamde appreciation topics.
|
Klopt.. nog nuttige info? :D
|
Ja, the night train is tof.
|
Nee ik waardeer ze niet. M'n emobril glazen springen haast als ze axl's gekrijs aanhoren.
Een klasgenoot is enorm fan en moet het altijd draaien. Ik heb nu een speciaal abonnement bij de pearl opticien. ha...ha... |
GnR is geniaal, af en toe is Axl wat overdreven, maar toch, hun muziek blijft geniaal!
- G.C. |
Citaat:
ik heb oowk sown klasgenoot.. hij is de rede dak nu n hekel aan gnr heb |
It's a conspiracy :eek:
|
Cool dat ze een album hebben dat 'Spaghetti Incident' heet, maar de muziek doet me weinig.
|
Citaat:
|
Slash zijn gitaarstijl vind ik echt goed, met veel gebruik van pentatonische ladders enzow.. En dat overdreven gedoe van Axl is juist cool, een echte showmaker:)
|
beetje simpel die muziek... ik prefereer toch de hemaroids!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
guns'nroses is vette shizzle!!!! |
"Appetite For Destruction" is geweldig vind ik. verder heb ik geen CD's van ze. Ik vind Slash goed. Niet te snel, wel met gevoel (y) .
Hoe zit 't eigelijk met hun 'nieuwe' CD? iets van Democrtaie en CHina enzo. Gaat die nog ooit komen? The Offspring gaat dacht ik trouwens een CD uitbrengen met dezelfde naam. |
Citaat:
|
GNR, The Offspring of beide? :)
|
Citaat:
- G.C. |
Citaat:
Ontopic: Guns n' Roses roeleert natuurlijk de pan uit. Al is het alleen maar vanwege de ultra coole cover-CD Spaghetti Incident. |
:d
|
Citaat:
|
week in week uit bandruzie
omdat ik guns n roses kut vind geef mij maar iron maiden of metallica uit die tijd (in het geval van jeugdsentiment dan he, ik prefereer uiteraard BOLD) |
prima muziek, gisteren was ik naar een band die sweet child of mine coverde, echt een nummer van ze waar je echt van uit je dak kunt gaan :)
|
terror koe heeft gelijk.
en ik vind 'appetite for destruction' gewoon 1 van de beste albums ooit gemaakt. |
Don't Cry is echt met stip het allermooiste nummer ooit gemaakt.. En dan bij voorkeur de live-versie van het album Live Era 87-93
|
Citaat:
Citaat:
|
ze zijn prettig
paradise city (y) |
oude GnR roels.
|
yup
|
Gefeliciteerd Footprint!
|
Ja, gefeliciteerd Footprint. :)
Over GNR, ik moet "Sweet Child O' Mine" eens leren bassen. |
met mijn bandje coveren we Sweet Child O Mine :) :)
|
ik zag gisteren November Rain op tv, wel aardige solo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |