Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Hoe vier jij je verjaardag? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=492832)

G.T.C. 28-05-2003 22:59

Hoe vier jij je verjaardag?

Vandaag had ik het met een klasgenoot over het vieren van je verjaardag. Zelf besteed ik er nooit zo veel aandacht aan. Meestal alleen wat met mijn vaste vrienden doen. Video-tje kijken, bbq'en, pretpark....zoiets dergelijks.
Maar ja, hij probeert er altijd wel alles uit te halen wat er in zit :D. De laatste 3 jaar heeft ie steeds een dj geregeld bij hem thuis, en dan vrienden en familie uitnodigen, en zijn voetbal team enzow. Echt honderden euro's kwijt aan drank en dingetjes.

dus is de vraag; Hoe vier jij je verjaardag?
geef je altijd een groot feest, nodig je alleen een paar vrienden uit, laat je alleen je familie komen en dan vind je het wel weer best, of doe je er echt helemaal niks mee.
En hoeveel geld besteed je daar dan allemaal aan?

Karliene 28-05-2003 23:03

Ik ben net jarig geweest en heb het klein gehouden..
We zijn met wat vrienden uit eten geweest..

Binnenkort met een groepje naar Six Flags, maar dat is meer voor de gezelligheid en niet echt voor mijn verjaardag...Maar toch weer ter ere van mijn verjaardag..(volg je het nog ;) )

Shock 28-05-2003 23:06

zegmaar gewoon niet... meestal komen op de dag zelf de standaard mensen over de vloer (opa/oma's/paar kennissen van ouders die mij al vanaf het begin kennen etc.) en het weekend daarna geef ik eens een extra rondje ofzo... thats it

Rapido 28-05-2003 23:15

Mijn opa's en oma's komen meestal gewoon op m'n verjaardag zelf, en ook nog wat kennisen en zo. Verder komt er meestal geen familie. Daarvoor is m'n familie veel te groot! Als je bij alle neefjes en nichtjes en ooms en tantes op visite moet, heb je gewoon een weektaak!

Een paar dagen later nodig ik dan m'n vrienden uit en dan gaan we een kampvuur houden op het strand. Ik woon op 200 meter afstand van de rivier de Waal, dus dan gooit m'n vader daar een stel pallets (of hoe schrijf je dat) neer, en die steken we dan aan. Stokbrood erbij, salades, drinken, worstjes... Heerlijk. We hebben zelfs een keer met een hele groep gezwommen in de Waal (kben in augustus jarig :p ). Maarruhm... Tis altijd heel gezellig hoor! (en dan schenken we nog niet eens alcohol :p )

Leonoor 29-05-2003 06:35

M'n oma komt en een vriendin van m'n moeder (soms met kind(eren)) en dat is het dan wel. Of er vrienden komen ligt er aan of ik ze uitnodig. Afgelopen keer kwam er ook veel familie van m'n vriend (we vierden het samen). We hebben toen ook redelijk wat vrienden uitgenodigt, de meesten waren zijn vrienden. :D Hoeveel geld ik er aan uitgeef...ik zou het niet weten, taart, wat bier, fris, chips, nootjes enz. en dat is het dan wel. Ik houd er sowieso niet zo van, m'n vriend wil zijn verjaardag graag vieren...en omdat we toch vlak bij elkaar jarig zijn, vieren we het dan maar samen.

Thomas 29-05-2003 06:36

Ik vier mijn verjaardag altijd zeer sobertjes, want ik vind het niet echt een dag om helemaal uit je dak te gaan. Meestal nodig ik wat vrienden uit, familie komt meestal ook en soms gaan we wel stoer dingen doen zoals Paintballen oid.

Uiteraard is er altijd de nodige drank in het spel. ;)

Quiana 29-05-2003 10:35

Meestal niet. Ik doe er iig geen moeite voor,
als vrienden me een cadeautje ed willen geven
is dat heel lief, en hou ik het ook niet tegen,
maar 'k organiseer geen groots feest oid.
Hoeft voor mij niet zo.

sublime 29-05-2003 11:03

ik denk er over dit jaar te gaan bowlen met wat vrienden. lekker fout, daar hou ik van.

bovendien zijn die schoenen hip.

Dminor 29-05-2003 11:05

Mijn broertje was gisteren jarig.. We hebben alleen visite ontvangen, en verder niets. Gebeurt wel vaker, ook bij mij.

Meestal vieren we het wel met vrienden erbij ook nog een keer, maar dan niet thuis. (Bij ons is een lanparty van 12.00 uur de ene dag tot 12.00 de andere dag altijd nog het beste alternatief gebleken. :))

Somebody Special 29-05-2003 11:10

Niet.

FlorisvdB 29-05-2003 12:48

ik moet em nog maar es vieren ja :o
dat gebeurt meestal in de vorm van gezellig lullen onder het genot van een biertje/ander drinken

Mr.Oizo 29-05-2003 14:09

Een dag komt de familie en een andere dag doe ik iets met mijn vrienden. Die andere dag kan vaak een avond zijn, gaan we gewoon lekker op stap :)

Fantôme 29-05-2003 14:15

ik vier het morgen een beetje... heb alleen mn beste vrienden uitgenodigd. Eerst wat BBQ'en enzo. En als het koud wordt naar binnen een videobandje kijken denk. ik zorg gewoon voor vlees / stokbrood / salade en voor savond nog wat snacks ofzo en drank.
that's it.

-xxx-

Miracle 29-05-2003 14:19

Familie komt meestal gewoon op de zondag het dichtste bij m'n verjaardag in de buurt.. De buren en een paar andere kennissen komen op de middag zelf. Een paar goede vrienden komen 's avonds ff wat drinken, taart eten en beetje kletsen.

Meestal geef ik rond de zomer nog een feest met een andere vriendin, dan vieren we onze verjaardagen voor alle vrienden en klasgenoten :)

woow wat lijkt dit veel zeg, t valt normaal eigenlijk wel mee

*LL* 29-05-2003 14:47

kword bijna 16 en dat word een heel groot feest want dan is het de laatste schooldag voor mij en 's avonds schoolfeest......waar ik dan alcohol mag drinken!! :D en een week daarna op voor mijn exame

BBEM 29-05-2003 16:48

niet, ik vind het eigenlijk geen rede om iets te vieren.
vaak krijg ik een cadeau van me ouders maar verder doe ik er geen hol aan

Yolcu 29-05-2003 17:08

Niet. Ik hou niet van verjaardagen en ik vind niet dat ik moet vieren dat ik geboren ben. Dr komt geen familie langs, hoogstens m'n moeder.. Ik trakteer wel op m'n werk, dat vind ik dan weer wel leuk.

Trimm Trabb 29-05-2003 17:22

Ik heb nog nooit echt een verjaardagsfeest gehad. Ik zit altijd gewoon thuis en dan komt een deel van m'n familie langs (opa's, oma's, tantes) en die praten dan voornamelijk met m'n ouders waardoor ik er maar een beetje bijzit en 's avonds gaan ze weg en is er weer een verjaardag voorbij... Over een maand word ik 18 en ik wil nu es een keer iets leuks doen. Misschien kan ik een feest geven met 2 vrienden van me die een dag voor en na mij jarig zijn. lijkt me wel gezellig.

Kreeziee85 29-05-2003 18:45

Nou, ik ben maar één keer per jaar jarig, dus geef ik een groot feest!! Al mijn vriendinnen komen dan, van school ook, mensen van modellenbureau waar ik nog contact mee heb, de vriend(inn)en van mijn 2lingsbroertje enz. Dan ga ik met mijn tweelingsbroertje en de rest naar rotterdam waar mijn grootouders wonen, die hebben een te gek huis!! BIG HOUSE!! regelen dus wel een DJ, moet er bij, en feeeeeeeeesten maar!!
Paar jaar terug gingen we zwemmen, maar dat vind ik toch minder als een echt feest. :p

Kreeziee85 29-05-2003 18:46

Owja, familie enz komen meestal de volgende weekend. Geld enz regelt mijn grootvader. :rolleyes: (y)

de communiceerbeer 29-05-2003 21:49

Ik haat verjaardagen, dus als het even kan: niet.

Wes 29-05-2003 22:38

Het allerliefst zoals een doodnormale dag. Ik hou niet van de aandacht die ik dan speciaal krijg, ben ik het anders niet waard dan vraag ik me altijd af.

G.T.C. 30-05-2003 00:00

Citaat:

Kreeziee85 schreef op 29-05-2003 @ 19:46:
Geld enz regelt mijn grootvader. :rolleyes: (y)
Ohwww, ben jij er zo één!! ........nee joh, grapje ;)

Pla 30-05-2003 09:13

Ik nodig een paar vrienden uit.. Bij mij gaan we een beetje zitten ouwehoeren en drankjes drinken.. En daarna uit..
Dus geen bigparty, meer gezellig samen zijn :p

Yolcu 30-05-2003 09:21

Citaat:

Kreeziee85 schreef op 29-05-2003 @ 19:45:
Nou, ik ben maar één keer per jaar jarig,
Goh echt? Ik dacht dat iedereen 2x per jaar jarig was.. ;)

WishfulDreaming 30-05-2003 09:27

Ik vierde het elk jaar met wat vrienden, maar omdat ik dit jaar heel erg boos op ze was heb ik het niet met vrienden gevierd.
Ik heb het dan ook gewoon met familie gevierd, en dr was nog best veel familie langsgekomen :)

10.45 30-05-2003 09:31

Ik vier het vanavond voor kennissen/familie (verplicht) en morgen voor vrienden (vrijwillig). Met m'n vrienden is het leuker, omdat ik niet de hele avond kunstmatig hoef te lachen.

G.T.C. 30-05-2003 13:16

Citaat:

MarTjuH schreef op 30-05-2003 @ 10:31:
Met m'n vrienden is het leuker, omdat ik niet de hele avond kunstmatig hoef te lachen.
Klinkt bekend :p :D

miro 30-05-2003 14:08

Bij mij komen er altijd wat vrienden langs, verder nog wat familie. Lekker bij mij thuis in de tuin of binnen relaxed wat kletsen taart vreten, drinken :D tja dat is t eigenlijk wel. Ik vind t zelf altijd wel gezellig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.