![]() |
goedenacht
onthutst ontfutselt
het mythologische als wel symbolische mannetje (doorgaans tussen aanhalingstekens) mijn gewaarwording mijn mortaliteitsbesef mijn objectiviteit mijn moraliteitsbesef en mijn klinische nesteldrang vrijen op de maan was nog nooit zo aanlokkelijk... |
Erg leuk!
Dit zijn nou gedichten waarvan ik houd. :) |
Ik houd niet van gedichten die ik 3 keer moet lezen voor ik ze begin te begrijpen hoor (n)
Niks persoonlijks, binnen z'n genre zal het vast heel goed zijn :) |
zou je een beetje uitleg willen geven? :o
ik probeer em al een hele tijd te doorgronden maar ik lijk elke keer de clou ni te kunnen vatten :confused: xx |
Citaat:
uuhm...ik moet tot mijn grote spijt bekennen dat het een bevlieging/impuls was ten tijden van een beschonken en berrookte fase :S lo siento... maar de thematiek is het aloude (poetische/lyrische) gevoel van zwevende 'ongenaakbaarheid' ... al met al is het gewoon een zweverig gedicht van een dronken/stonede gast die met existentialistische vragen worstelt en bij voorbaat al weet dat er geen antwoorden zijn .. gut? (thanx for replying...goedenacht) |
hm ok :p in ieder geval bergijp ik hem nu toch wel beter en dat maakt het gedicht enkel mooier (y)
xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |