![]() |
Browser-adres verbergen???
Heej allemaal,
Ik had een vraagje... Ik heb een website gemaakt met het een en ander erop... Maar nu zit ik te kijken met de adresbalk. Deze geeft precies weer welk document het body-gedeelte is. Is het mogelijk dat deze bijvoorbeeld gewoon op mijn domeinnaam blijft staan ipv bijv. blabla.tk/blabla/bla.html is het dan zeg maar mogelijk dat hij laat zien blabla.tk???? Help? Goes15 |
Maak gewoon een 100% frame en het is opgelost.
|
Ik weet niet precies hoe, volgens mij met frames prutsen.
Ik zelf vind dat gruwelijk irritant. Zo kan je dus geen URL kopiëren en doorsturen naar iemand. Waarom zou je de echte URL niet willen laten zien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bedoeld dat iemand inlogt en je word verwezen naar bijv ingelogd.html.. en dat als iemand gewoon direct naar ingelogd.html gaat ookalles te zien krijgt ? dat kan je op verschillende manieren oplossen: php script met cookies, sessions of http auth je kan ook htaccess gebruiken.. of een ander standaard inlog script :p |
PHP-code:
|
Dan kun je die HTML alsnog afleiden uit het script.
Dan kun je inderdaad veel beter een simpel PHP inlogscriptje gebruiken. Moet je server dat wel ondersteunen natuurlijk. |
Met .tk free kun je zowiezo niet domein.tk/iest/iets.html doen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit was alleen een toevoeging op wat de topistarter zei: blabla.tk/blabla/bla.html |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |