![]() |
Internet explorer probleem
Als ik bepaalde sites bezoek, dan wordt de explorer gelijk afgesloten. Weet iemand hoe dit komt? Dit probleem doet zich ook voor bij Netscape.
|
Kan dus niet aan een van de twee explorers liggen... De fout ligt dan bij: een ander programma's, of de websites die je bezoekt....
Probeer eens het een en ander af te sluiten, kijken of het dan wel lukt? Goes15 |
Ik heb mijn firewall (Zonealarm) eraf gegooid. En het gebeurt nog steeds. Ligt het misschien aan Windows XP?
|
Weet iemand het?
|
Heb je al geprobeerd om MSIE of Netscape eens opnieuw te installeren? Heb je het alleen met sites waarvoor Java nodig is? Dan zou je eens Java opnieuw moeten installeren, ik heb dit probleem namelijk ook gehad.
|
Citaat:
|
Wat voor versie van:
- Windows - MSIE - Java ? En met java bedoel ik dus óf de sterk verouderde microsoft JVM, of de JVM van Sun. Indien het laatste, welke versie. |
Citaat:
- Windows XP Pro - MSIE 6.0 - Java 2 Runtime environment, SE 1.4.1_01 (welke ik dus niet kan deinstalleren) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kan ik je dan helpen want waarschijnlijk ligt het niet aan java. |
Waaraan dan? MSIE crasht toch niet zomaar? Zo verschrikkelijk slecht is nou ook weer niet. ;)
Denk dat die java addon je MSIE gewoon meetrekt ofzo, de afgrond in that is. Probeer eens de Windows XP Java plugin te downloaden. Even gekeken op Sun website, kan 'em nu nergens meer vinden. Waarom kun je niet uninstallen dan? Probeer eens gewoon opnieuw te installeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over dat uninstallen: in de lijst van Software staat hij er tussen. Als ik hem daar verwijder dan wordt daarna het lijstje vernieuwd en blijft Java er gewoon bij staan :confused: ??? |
Staat in je start menu niks van een uninstall link? Probeer dat eens.
En doe ook www.windowsupdate.com eens voor de zekerheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan weet ik het ook niet meer. Restore? Windows opnieuw? |
Er staat wel een mapje Java in c:\program file, kan ik die eraf gooien zonder dat ik alles naar de maan help?
|
Citaat:
Safe mode booten en dan uninstallen al geprobeerd trouwens? |
Hoe boot ik safe :o ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |