![]() |
DIvX player [welke?]
Wat is nou een goede divX speler? Ik wil een goede handige liefst gratis DivX speler..
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb... Windows Media Player, het eerste woordje zegt al genoeg, en hij pakt lang niet alles.. En ja, ik heb de divx codecs DivX Alpha player ofzo, wil nog weleens onverhoopt crashen Wat gebruiken jullie allss je iets anders gebruikt? |
Met de juiste codecs in combinatie met WMP ben ik nog geen enkel DivX'je tegengekomen wat sputterde.
|
Idem. 'T probleem zal toch echt bij jezelf liggen Scorp.
|
anders pak je playa ofzow?? (of hoe heette dat progje ook alweer?)
|
Citaat:
|
Ok, wie heeft de juiste codecs dan voor mij?
Ik heb die zooi van de divX site geinstalleerd.. Moet ik andere codecs hebben? |
http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html
Deze bevat een groot aantal (als niet alle) codecs, je moet alleen ff 5.0 er overheen gooien... [edit]Ik zie dat ie zelfs al geupdate is naar 5.0 :) [/edit] |
Thx :)
|
WMP of die alpha player met DivX 5 :)
|
Alleen probleem met Divx codecs 5 is dat je niet vooruit of achteruit kunt jumpen tijdens een film. Bij mij althans :confused:. Ik gebruik nu divx_3.11alpha en het werkt perfect samen in combo met WMP :).
|
Citaat:
ligt aan jou of aan de film waarmee je gecheckt hebt dan hoor.. |
BSPlayer is een player met veel extra functionaliteit, wel rlxd.
Manuzhai |
BSplay dinges is de beste, meest functionalteit, en vooral de snelste van allemaal + je niet naar 32-bit kleuren hoeft te switchen ipv 16 terwijl de kwaliteit toch niet te onderscheiden is
|
Citaat:
|
Ik vind PowerDVD wel fijn, maar dat is in principe niet gratis...
|
Tha Playa
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |