![]() |
ijs-thee
welke smaak is het lekkerst en welk merk ?
kzit nu krings fruit drinks van de edah te drinken en het is echt ransig :S edah's eigen merk is wel lekker. |
Hou niet zo van ijsthee..
|
Aldi ijsthee, smaak perzik :)
|
Perzik of mango...mmm
En van welk merk maakt me niet zo veel uit :) |
In Italie hebben ze een super lekkere: San Benneton Ice Tea oid.
Dat is gemaakt door een bronwaterfabrikant en echt heerlijk waterig en fris. In Nederland weet ik het niet zo goed, ik drink altijd gewoon diegene die we in huis hebben. :) |
Citroensmaak van de Lidl... in van die 2literpakken :)
Standaard bij ons in huis ;) |
Ik heb nog nooit een andere suikervrije icethea dan die van LiptonIce (oid) gevonden, ik drink dus alleen LiptonIce Light.
|
Ik drink eigenlijk alleel LiptonIce, dat is de enige die ik echt lekker vind.
Drink ik al jaren. :) |
Ik drink Clinton Ice Tea, smaakt nergens naar maar dat maakt ook niet uit :) En dat is ook niet zo gek voor 49 cent per anderhalve liter
Lipton Ice Tea (no bubbles svp) is veeeel lekkerder, maar dan ook veeeeel duurder :) Hij is nu in de aanbieding dus ik heb mn ma effe een lading laten halen :) Daarna ga ik wel weer gewoon naar mijn 'normale' |
perzik van de aldi jah....lekker fris
eerder dronk ik nooit ijsthee...nu alleen maar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bah...
|
picwick heeft ook vet lekkere ijsthee is perzik smaak :d niet zo super zoet
|
Perzik ijsthee is wel yummie jah!
Van Pickwick of Lidl.... |
Citaat:
|
Eerst hadden ze van Pickwick een heel lekkere!! Bosvruchten smaak was dat ofzo.. Die was echt geweldig! Maar die verkopen ze niet meer geloof ik, echt jammer :(
Verder hebben we thuis vaak Lipton Ice of anders Pickwick perzik smaak... |
Aldi, Lidl of Lipton Ice Tea op een terrasje
|
aldi ijsthee. :)
en in Italië hebben ze idd heerlijke ijsthee. san benedetto, maar ook vera maakt hele lekkere. |
Citaat:
|
De enigste lekkere icetea is die van LiptonIce!!!
De rest is maar gore troep, die net smaakt als echte koude thee!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De perzik en citroen ijsthee van de Aldi :)
|
Icetea van de Aldi. Het drinkt lekker weg en is nog goedkoop ook :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ijsthee echt vies, ik lust wel gewone thee maar geen ijsthee en bij mn broertje is het net andersom.
|
LipTon IceTea de gewone smaak, heerlijk spul. Die van Lidl/Aldi is ook goed te beren
|
Aldi huismerk :P
Of LiptonIce. |
ik vraag me af of je niet zelf gewoon ijs-thee kan maken. Gewoon thee zetten, ijsklontjes erin, laten afkoelen en vervolgens koelkast in :D
[SIZE=1] |
Citaat:
|
Van de Lydl... de perzik en de citroen.... gaat een doos van 8x2L per week doorheen hier :)
|
Citaat:
|
Ik ben ook vóór Aldi. Toen ik op mezelf woonde kocht ik bijna iedere dag een nieuw pak :)
De Super heeft ook goede, met een Duitse verpakking. En Lipton-Ice No Bubbles blijft ook lekker (perzik) maar is way te duur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |