![]() |
Hmm hoe neem je zoiets mee
ik moet op vakantie en ik mag geen alcohol meenemen maar dat wil ik toch maar ik moet het verstoppen......hoe? :confused: :confused:
|
Hoe ga je?
|
we gaan kamperen......kheb een fles van die wodka.....hmm moet ik het overgieten ofzo? kheb eigelijk geen fles om het in te doen....
|
Maar hoe ga je er nou naartoe?
|
ik zou t in een veldfles of een bidon ofzo gieten. alleen dan moet er niemand anders (die t nie mag weten) uit drinken.
|
thanx.......ja kheb wel zo'n vage bidon.....kweet niet of alles erin past achjah.........we gaan trouwes met de auto......dus ik kan hem niet in me koffer doen......als ie dan lekt..... :eek:
|
Als het overgiet in een plastic fles kan het altijd nog de smaak bederven.
Misschien kan je het beter in een plastic tas doen (vuilniszak?), dichtknopen, handoek eromheen, en in je koffer? |
:D das een goeie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon in een PET-fles.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
As ge iemand kent die kan lassen:
een paar blikjes cola (of iets anders) openboren vanonder (zo klein mogelijk gaatje) leeg laten lopen, drank erin, dichtlassen Lijkt niet te doen maar toen we met school na Parijs gegaan zijn is het gelukt, iemand van technische had da vo ons geregeld, leerkrachte hadde niks gemerkt :D |
hehe dat met die colablikjes (y) :)
|
Gewoon in je tas. Of controleren je ouders dat? Als dat het geval is, zou ik het niet in een ondoorzichtige fles doen, daar ruiken ze dan zeker aan.
|
|
Citaat:
nee nu begrijp ik het ook wel weer :p |
Citaat:
of je giet het in een pak appelsap, fles cola, boterhamtrommel. je leraren gaan echt niet al je tassen controleren :o |
Citaat:
|
Citaat:
wat voor school zit jij? |
Citaat:
|
Citaat:
zo'n school waarbij je constant van curacao naar nederland moet vliegen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |