![]() |
Weet iemand hoe...
...ik van een mp3-bestand een wav-bestand kan maken?
|
mp3 to wave decoder downen
|
meer wat voor s&m
|
Ik neem aan dat je Winamp gebruikt? Zoja, doe dan het volgende:
Start Winamp en laad het bestand of de playlists waar je een WAV van wilt maken. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de equalizer, zoek in het menu wat je krijgt 'Options' en vervolgens 'Preferences'. Je komt in het venster 'Winamp Preferences'. Zoek naar het kopje 'Output' en selecteer de optie 'Nullsoft Disk Writer' (hij staat standaard op Wave-Out of DirectSound output). Door dubbel te klikken op 'Nullsoft Disk Writer' kun je nog de map kiezen waar de WAV bestanden worden neergezet. Als je weer terug wilt kies je simpelweg weer voor 'Wave Out' of voor 'DirectSound output'. |
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, Nare Man hast recht. |
Citaat:
Maar mag ik, onwetend als ik ben, dan toch weten wat winamp is? |
Citaat:
|
programma om muziek af te spelen...uitgebreidere soort mediaplayer, alleen is t niet van microsoft...je kan ook meerdere converters dl...zijn genoeg freeware programma's te vinden...
|
www.winamp.com en verder de uitleg van nare man.
|
Citaat:
Waar kan ik die optie vinden? |
Citaat:
|
Mijn gedownloade winamp ziet er heel anders uit eigenlijk
zwart Het is geloof ik versie 3 Maar ik heb hem al weer verwijderd de schijf is bijna vol Maar morgen probeer ik het opnieuw, neem dan een andere versie |
Citaat:
Winamp 2.9x kun je gewoon downloaden ook vanaf www.winamp.com, op de main page rechts bovenin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |