Citaat:
Leonoor schreef op 29-05-2003 @ 19:17:
Waarom per see een meisje? Dat heeft ze niet gezegd.
'Iemand' kan ook een jongen zijn.
En ook hierbij: oefening baart kunst.
Ik ben btw benieuwd naar de kunstwerken van Slurmass, die moeten wel geweldig zijn. Heb je btw ooit gehoord van opbouwende kritiek? Aan de opmerkingen die jij geeft heeft niemand iets (hooguit dat jij je er zelf wat beter door voelt).
|
Idd, daar ben ik het helemaal mee eens. Bovendien zijn de Paint-tekeningen en de cumshfotosoeppoging die hij gepost heeft helemaal niets waard. Het enige dat je kan is de grote meneer uithangen door alle werken hier af te breken. Niet een keer heb ik een positief woord gehoord uit je mond. Btw, je moet hier geen commentaar lopen geven dat je niets ziet, want je bent er nog altijd niet zelf in geslaagd om een tekening te posten zonder dat er een kruisje verschijnt. Iig, als je niets zinnigs te vertellen hebt (niets zinnigs is trouwes een mooie samenvatting voor al je replys tot nu toe), zwijg dan gewoon. Verder doe ik me geen moeite meer om op je te reageren.
@ de rest van het forum, ik denk dat het beter is als we hem gewoon allemaal negeren.
Ontopic: Ik vind dit zeker niet slecht voor een eerste poging. Ik vind het wel mooi zoals je met die verschillende kleurvlakken gewerkt hebt. De enige dingen die ik een beetje vreemd vind zijn die bleke vlek onder haar oog en vooral hetgeen op haar hoofd. Maar zeker blijven oefenen hoor meid! Want zoals ik al zei, dit is zeeeker niet slecht voor een eerste poging (y).
|