![]() |
Ik wordt nergens geaccepteerd
Okay, zo zit het dus:
Op school val ik buiten de groep (maar dan ook echt buiten ELKE groep), ik heb geen vriendin, hou niet van uitgaan dus kom ook haast niet met nieuwe mensen in contact, zelfs op dit forum wordt ik niet geaccepteert... Ik val overal buiten, en heb lange tijd gedacht dat te accepteren, ik heb sowieso niet altijd mensen om me heen nodig... Maar ik voel me gewoon zo verdomd alleen! Ik heb wel een vriendin, maar ik ben bang dat ze zich voor mij schaamt... daar heeft ze in elk geval wel alle reden toe, aangezien eigenlijk niemand mij mag... Ik weet niet wat er het nut van is dat ik dit post, maar ik denk dat ik het gewoon even kwijt wou :) |
Je wordt op het forum niet geaccepteerd...? Ik ken je niet eens...of is dit een 'undercover-nick'? Maar dan nog. Verder, misschien beginnen met je zelfvertrouwen op te bouwen? Soms denken mensen nl 'alleen maar' dat ze door niemand geaccepteerd worden. Als je vriendin je niet zou mogen of wat dan ook, dan zou ze het wel uitmaken, lijkt me. Praat er met haar over, maar geloof haar dan ook als ze zegt dat het niet waar is. Het is niet echt eerlijk tegenover haar als je haar niet gelooft ed. Uitgaan is btw niet de enige manier om mensen te ontmoeten.
|
heej daar,
ik denk dat je je allereerst niet moet gaan druk maken over je vriendin. ze zou je vriendin niet zijn als ze je niet zou mogen. je zelfvertrouwen moet ook opgekrikt worden. ga kijken wat jouw talenten zijn en breidt ze uit. *al is het de dansschool, de muziekschool, een scheikundegroep of een internet-netwerkgroep* zodra jij weet wat je sterke kanten zijn kan je ze uitbreiden. wellicht kan je op die gebieden ook vrienden maken. en ik weet zeker dat ook jij je plekje wel vindt. t heeft bij mij ook even geduurd, maar t is er dan toch:) heel veel succes met alles! Kus |
Laat je zelf zien binnen een groep en zoek een hobby. Maak je zelf contacten. Nog gefeliciteerd trouwens.
|
LittleBlueBoy, ik weet niet hoe jij erbij komt dat je niet geaccepteerd word op dit forum want je hebt maar 1 post gepost en dat is deze?
Sorrie, maar dat vind ik toch een beeeeeetje raar en tegenstrijdig. |
Citaat:
@de rest: bedankt voor de adviezen :) maar ik zie t zelf niet zo :s |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Veel succes en sterkte (y) ! xxx Faith |
misschien moet je je meer proberen opentestellen voor anderen? :confused:
|
ga op een sport daar ontmoet je altijd wel mensen en daar kan je gewoon met een schone lei beginnen en dan zullen er vast wel mensen zitten met wie je leuk kan sporten! (y)
|
niet eerst denken dat anderen je niet kunnen hebben, maar denk eerst eens na of je jezelf kan hebben.
|
Ik probeer mezelf ook wel open te stellen, maar het lijkt wel alsof alles dat ik probeer verkeerd uitpakt...
|
Citaat:
Kus |
Citaat:
Op school gaat het nu wel beter, wordt wel geaccepteerd. En dan moet ik weer van school veranderen... Nog twee weken en dan is het voorbij... :( KLOTE! TERING! :mad: Net nu ik me er goed voel ga ik er weer weg! :mad: :( Ach ja... heb je MSN? Ik wel: vandalen@dolfijn.nl Mag je wel adden, kan je een lotgenoot spreken... |
Misschien ben je wel bang en zorgt dat ervoor dat je niet geaccepteerd word wat leid tot nog minder zelfvertrouwen en angst... :)
|
OF je moet je meer verdiepen in andere mensen en kijken hoe je nou op de juiste manier en op de juiste momenten kontakt kan maken :)
|
Citaat:
|
dan meet je jezelf een ander houding aan, mensen zijn schapen en makkelijk te manipuleren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |