![]() |
kinkhoest???
Ik heb misschien kinkhoest...
Mijn vriendin die ook naast me zit op school heeft het ook gehad en ik ben waarschijnlijk besmet... :eek: Maar heb al bloed laten prikken int ziekenhuis maar wat zijn nou eigenlijk de kenmerken er van en kan je ook een lichte vorm van kinkhoest hebben? :confused: |
ja heel erg hoesten + kokhalzen, dat had ik in elk geval toen ik kinkhoest had 4 jaar geleden.
Ik werd er echt heeelemaal gek van.. |
kheb ooit lichte vorm gehad (heerste op school)! niet dood gehoest voor mijn gevoel maar toch wel ergens in die buurt (n)
|
... iedereen is als kind toch ingeent tegen kinkhoest of ben ik nou gek?
|
Citaat:
Het is ongelofelijk lastig je moet de hele tijd hoesten echt er zit bijna geen pauze tussen. S'nachts is het nog het ergst ik kon nauwelijks meer slapen, en had ook soms het gevoel dat ik stikte... :( Het duurt heel lang voordat je er vanaf bent. Mmm okay klinkt allemaal heel erg maar ik had dan ook bij de bloedtest 12 en bij 4 had je al kinkhoest...kun je nagaan :D Dus misschien is het bij jou wel minder erg Phylicia... Oja en het is snel overdraagbaar, ik was niet de enige toen met kinkhoest nog 2 andere vriendinnnen van mij hadden het ook. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |