Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Besneden of met voorhuid? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=493939)

leon-v 30-05-2003 00:11

Besneden of met voorhuid?

Ik had het hier eerst met een vriend over en ik vroeg me af wat (vooral de vrouwelijke) forumleden hiervan vinden..

Vinden jullie het een voordeel als een jongen besneden is? (lekkerder, fijner, e.d. ) of hebben jullie liever een jongen met voorhuid?

poesiefox 30-05-2003 09:42

Ik heb liever iemand au naturel, dus ook zonder tattoos of piercings. En met voorhuidje, maar dat is meer het principe.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Sarah 30-05-2003 10:36

Mijn vriend is besneden.
Voordeel daarvan is, dat-ie extra lang door kan gaan met sex. Nadeel daarvan is, dat-ie niet echt makkelijk klaarkomt door gepijpt te worden.
Maar mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Tenzij je:
- Nooit ondergoed draagt maar wel doucht (dan kun je maar beter níét besneden zijn, uit hygiënisch oogpunt)
- Nooit doucht maar wel ondergoed draagt (dan kun je maar beter wél besneden zijn, uit hygiënisch oogpunt)
- Binnen een halve minuut klaar zou komen als je nog wél een voorhuid zou hebben (dan kun je maar beter wél besneden zijn, uit het oogpunt van langdurige sex)
- Erectieproblemen hebt (dan kun je maar beter níét besneden zijn, want daar kunnen ze door verergeren)

leon-v 30-05-2003 10:38

Citaat:

sarahbressers schreef op 30-05-2003 @ 11:36:
Mijn vriend is besneden.
Voordeel daarvan is, dat-ie extra lang door kan gaan met sex. Nadeel daarvan is, dat-ie niet echt makkelijk klaarkomt door gepijpt te worden.
Maar mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Tenzij je:
- Nooit ondergoed draagt maar wel doucht (dan kun je maar beter níét besneden zijn, uit hygiënisch oogpunt)
- Nooit doucht maar wel ondergoed draagt (dan kun je maar beter wél besneden zijn, uit hygiënisch oogpunt)
- Binnen een halve minuut klaar zou komen als je nog wél een voorhuid zou hebben (dan kun je maar beter wél besneden zijn, uit het oogpunt van langdurige sex)
- Erectieproblemen hebt (dan kun je maar beter níét besneden zijn, want daar kunnen ze door verergeren)

Vind je het ook "mooier" of maakt het voor jou nix uit

Sarah 30-05-2003 10:41

Citaat:

leon-v schreef op 30-05-2003 @ 11:38:
Vind je het ook "mooier" of maakt het voor jou nix uit
Hm... *denkt diep na* dat maakt voor mij niets uit:)

Nona 30-05-2003 10:42

Mijn vriend heeft zijn voorhuid nog gewoon en dat vind ik prima. Ik ben nog nooit met iemand zonder voorhuid naar bed geweest (mijn vriend is de eerste en de enige voor mij :) ), maar van mij mag hij eraan blijven zitten. Het lijkt me ook niet echt mooi zonder voorhuid eigenlijk...

leon-v 30-05-2003 10:43

Citaat:

Kruimel schreef op 30-05-2003 @ 11:42:
Mijn vriend heeft zijn voorhuid nog gewoon en dat vind ik prima. Ik ben nog nooit met iemand zonder voorhuid naar bed geweest (mijn vriend is de eerste en de enige voor mij :) ), maar van mij mag hij eraan blijven zitten. Het lijkt me ook niet echt mooi zonder voorhuid eigenlijk...
Ik vind het er persoonlijk wel 'mooier' uitzien voor hoever je over mooier kan spreken.

)Vampje( 30-05-2003 10:56

Met voorhuid.

leon-v 30-05-2003 10:58

Citaat:

leon-v schreef op 30-05-2003 @ 11:43:
Ik vind het er persoonlijk wel 'mooier' uitzien voor hoever je over mooier kan spreken.
Maarja misschien ben ik wel bevooroordeeld.. ;) :D

poesiefox 30-05-2003 11:34

Aan een stijve piemel zie je de voorhuid niet eens, die zit helemaal naar achteren, dus dan is er geen verschil.

Een besneden piemel vind ik er wel zielig bloot uitzien, maar de enige besneden piem die ik ooit gezien heb was die van een joodse baby waar ik ooit op paste en die ik met verschonen extra voorzichtig heel goed in de zinkzalf zette en waarvan ik niet wist hoe ik die luier weer dicht moest doen, omdat ik bang was om dat arme blote eikelte pijn te doen.

Sarah 30-05-2003 11:36

Nadeel van een besneden penis, is dat-ie er slap uitziet als een kleine erectie.
Voordeel van een besneden penis, is dat-ie als-ie slap is sterk doet denken aan een erectie.

azaziël 30-05-2003 11:37

Citaat:

poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 10:42:
Ik heb liever iemand au naturel, dus ook zonder tattoos of piercings. En met voorhuidje, maar dat is meer het principe.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

mag het persoon helemaal geen tattoos hebben, of alleen op/rond de schaamstreek niet?

leon-v 30-05-2003 11:38

Citaat:

sarahbressers schreef op 30-05-2003 @ 12:36:
Nadeel van een besneden penis, is dat-ie er slap uitziet als een kleine erectie.
Voordeel van een besneden penis, is dat-ie als-ie slap is sterk doet denken aan een erectie.

:D

poesiefox 30-05-2003 11:39

Nee, helemaal niks. Zelfs geen haarstylingsproducten of parfums. Gewoon schoon.

leon-v 30-05-2003 11:39

Citaat:

poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 12:34:
Aan een stijve piemel zie je de voorhuid niet eens, die zit helemaal naar achteren, dus dan is er geen verschil.

Een besneden piemel vind ik er wel zielig bloot uitzien, maar de enige besneden piem die ik ooit gezien heb was die van een joodse baby waar ik ooit op paste en die ik met verschonen extra voorzichtig heel goed in de zinkzalf zette en waarvan ik niet wist hoe ik die luier weer dicht moest doen, omdat ik bang was om dat arme blote eikelte pijn te doen.

ff ter info
een besneden piemel (wat n woord :rolleyes:) is juist minder gevoelig daarvoor dan met voorhuid

azaziël 30-05-2003 11:53

Citaat:

poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 12:39:
Nee, helemaal niks. Zelfs geen haarstylingsproducten of parfums. Gewoon schoon.
dus ik ben nu per definitie een afknapper ondanks dat ik niet besneden ben :confused: :p

poesiefox 30-05-2003 12:05

Je bent sowieso al een afblijver omdat je bezet bent!

leon-v 30-05-2003 14:30

Citaat:

poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 13:05:
Je bent sowieso al een afblijver omdat je bezet bent!
:D (y)

poesiefox 30-05-2003 14:34

Citaat:

leon-v schreef op 30-05-2003 @ 15:30:
:D (y)
Maar ik scoor dan ook 57 % op de purity test, zie DK.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.