![]() |
Besneden of met voorhuid?
Ik had het hier eerst met een vriend over en ik vroeg me af wat (vooral de vrouwelijke) forumleden hiervan vinden..
Vinden jullie het een voordeel als een jongen besneden is? (lekkerder, fijner, e.d. ) of hebben jullie liever een jongen met voorhuid? |
Ik heb liever iemand au naturel, dus ook zonder tattoos of piercings. En met voorhuidje, maar dat is meer het principe.
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal. |
Mijn vriend is besneden.
Voordeel daarvan is, dat-ie extra lang door kan gaan met sex. Nadeel daarvan is, dat-ie niet echt makkelijk klaarkomt door gepijpt te worden. Maar mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Tenzij je: - Nooit ondergoed draagt maar wel doucht (dan kun je maar beter níét besneden zijn, uit hygiënisch oogpunt) - Nooit doucht maar wel ondergoed draagt (dan kun je maar beter wél besneden zijn, uit hygiënisch oogpunt) - Binnen een halve minuut klaar zou komen als je nog wél een voorhuid zou hebben (dan kun je maar beter wél besneden zijn, uit het oogpunt van langdurige sex) - Erectieproblemen hebt (dan kun je maar beter níét besneden zijn, want daar kunnen ze door verergeren) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend heeft zijn voorhuid nog gewoon en dat vind ik prima. Ik ben nog nooit met iemand zonder voorhuid naar bed geweest (mijn vriend is de eerste en de enige voor mij :) ), maar van mij mag hij eraan blijven zitten. Het lijkt me ook niet echt mooi zonder voorhuid eigenlijk...
|
Citaat:
|
Met voorhuid.
|
Citaat:
|
Aan een stijve piemel zie je de voorhuid niet eens, die zit helemaal naar achteren, dus dan is er geen verschil.
Een besneden piemel vind ik er wel zielig bloot uitzien, maar de enige besneden piem die ik ooit gezien heb was die van een joodse baby waar ik ooit op paste en die ik met verschonen extra voorzichtig heel goed in de zinkzalf zette en waarvan ik niet wist hoe ik die luier weer dicht moest doen, omdat ik bang was om dat arme blote eikelte pijn te doen. |
Nadeel van een besneden penis, is dat-ie er slap uitziet als een kleine erectie.
Voordeel van een besneden penis, is dat-ie als-ie slap is sterk doet denken aan een erectie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, helemaal niks. Zelfs geen haarstylingsproducten of parfums. Gewoon schoon.
|
Citaat:
een besneden piemel (wat n woord :rolleyes:) is juist minder gevoelig daarvoor dan met voorhuid |
Citaat:
|
Je bent sowieso al een afblijver omdat je bezet bent!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |