![]() |
Ik zie regen als het helemaal niet regent!
Het klinkt raar, maar als het niet regent, zoals bijvoorbeeld vandaag dat het hardstikke zonnig is , dan lijkt het toch of ik het zie regenen. Het zijn echt SUPERVEEL, laat ik het maar "kleine druppeltjes" noemen!
Hoe kan het dat ik dit zie??? |
Voortaan geen ranja meer voor jou :rolleyes:
ps: ik zie dat ook wel eens ja, is gewoon vocht wat zich ontwikkelt door het warme weer...;) |
kunnen ook de eiwitten op je netvlies zijn...
|
of de paddo's van vorige week
|
'k Heb dat juist andersom, als het regent zie ik soms de regen niet ... en meestal blijkt dan dat mijn ogen weer achteruit zijn gegeaan:)
Maargoed, het kan goed door de luchtvochtigheid komen of door het trillen van de warme lucht |
Nee, ik heb het ook als het geen warm weer is!
En nee, ik gebruik geen drugs! |
Citaat:
|
Heb je het toevallig vooral als je een boek leest of naar een witte muur kijkt bv.? Ik heb het ook, maar ik zie slechts 1 'druppeltje' en alleen met links. Ik zie het alleen als ik lees en heb er niet zo erg last van. Maar omdat je het heel erg hebt zou ik misschien toch maar even er naar laten kijken. In ieder geval als het na een tijdje niet minder wordt of weggaat en/of als je niet scherp kan zien.
|
heb ik ook , als ik recht omhoog kijk zie ik allemaal druppeltjes vallen :) in de verte
|
Citaat:
|
tsjees dat heb ik nou ook :eek: , het is zo dikwijls dat ik me moeder moet verwittigen als het regent omdat er nog stoelen buiten staan ofzow en dan is het net of het regent, zo echt dunne regen, maar het regent niet :o .
|
ja klopt, van die superkleine regendruppeltjes en het zijn er echt heel veel!!! alleen ik heb het niet als ik een boek lees ofzo!!
Gewoon als ik in de verte kijk dan zie ik het, maar niet altijd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik heb geen bril of lenzen en ik zie hardstikke goed van dichtbij en van ver! Het is gewoon raar!
|
Dat heb ik ook, altijd. 't Is niet het trillen van de warmte ofzo, 't ligt aan je ogen.
Volgens m'n oogarts moet ik er maar aan wennen, ze kunnen er niets aan doen... Mja... leuk he? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |