![]() |
Wat noem jij een grote piemel?
Maten graag!! ;) Lengte, omtrek, doorsnee?
|
Pim Fortuyn?
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik dat liever voor mezelf houd!
Maar euh......ben je niet tevreden??? Lengte e.d. doet er niet toe.... Als het maar erin past (in een broek) |
Citaat:
|
Ehmm
18 of > |
Ik denk dat alles dat rond de 18 cm. lengte en 4,5 cm. doorsnee blijft in de categorie "gemiddeld' valt. Zit je onder de 16 cm. lengte dan lijkt e.e.a. mij aan de wat kleine kant. Mij zul je niet horen klagen (en mijn vriendin ook niet :) ) over mijn 20 cm. / 5 cm., maar het gaat natuurlijk niet alleen om de lengte en doorsnee: het gaat er om wat je ermee kan en doet!
|
ik denk dat size er niet toe doet... Maar goed das mijn mening..
|
15 = gemiddeld
20 is gewoon n grote jaap :p |
Citaat:
De grote maakt niet uit nee...... mij niet iedergeval....... ik heb liever een kleine in me die het goed doet dan een grote die niets kan....... als je het maar kunt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kusss Tha Bomb Vivi_Fabulosa© |
18 cm ofzo ?
|
Citaat:
|
die van me liefje....:p :D
|
18 is ook wel groot hor
13 tot 16 is gemiddeld mijn vriendjuh heb 16... is niej zo heel groot maja ik vind t prima:D |
ik vind een topic als: hoe noem je een grote piemel veel leuker.
maak ik toch effe :D |
Citaat:
|
Als hij niet past. In mij :p
|
Citaat:
hier ga in in mee :D |
Weet ik veel ik heb d'r niet veel ervaring mee en ik heb die van me vriend ook nog nooit gemeten :confused:
|
als ik met 2 vuistjes boven mekaar kan pakken en hij steekt er nog bovenuit....das wel groot :eek:
|
Citaat:
Code:
dan heb je vast hele kleine handen ;) |
Citaat:
|
Dit is een grote piemel > http://big-penis.com/htmlbank/3.jpg
|
het gaat voor een meisje dan, meestal niet om de lengte maar om de dikte, omdat er dan meer wrijving is bij het neuken.... mijn vriendin klaagt niet over mijn maten ten ieder geval:p
|
boeiend.....!! Maakt toch geen flikker uit hoe groot enzzzz...
nujaa..hij moet ook niej heeeeel mini zijn of course.. maar t kan mij heeeel weinig boeien i.i.g |
Citaat:
kwou net zeggen 2 vuisten zijn echt niet zo groot hoor 1 vuist is ook 8, 9 CM |
Citaat:
is dit een echte??? khoop het niet voor um, want dan zal die gast nooit sex hebben... (ja, hij kan een olifant nemen) maar ik denk dat 18 en alles daarboven vrij groot is. maar guys; een muts is geen oneindig gat, en als ie erg lang en groot is is het ook niet lekker meer... |
18 centimeter lengte, doorsnee zo'n 4 centimeter :D
|
Citaat:
|
19 bij 4 zoietz
|
jaja.... ik zie iedereen al 'n lineaal pakke als ze dit forum openen........... ziek:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer alleen maar serieus antwoord te geven :mad: Trouwens, deze feiten berusten op onderzoeksresultaten van pakweg een jaar geleden. :p |
quote: Wat noem jij een grote piemel?
nou uuhm.... metertje of uh..... vier? ;) :p Nee marre.. Ja zolang hij er in past, ist goed! En een grote is dus alstie nie past, of alst moeilijk gaat, dan is hij ook behoorlijk lijkt me. |
Pausje hannes paulis (zo heet die)
is 17,5 centimeter net uitgerekent:d:d:d |
Citaat:
|
k schat dat die van me vriend 18-19 cm is en ik vind dat groot en t hoeft echt niet groter ben MEGADIK tevreden met de maat en MEGADIK tevreden met wat ie ermee kan! :D
|
it's not the size that matters, it's the motion in the ocean!!!
(ik lul ook maar wat) |
De hele penis of alleen het penetratie gedeelte?
Trouwens, volgens mij is 12 cm gemiddeld, maar nu denk iedereen dat ik een klein piemeltje heb...:( |
zoween die je over je schouder heen moet leggen 3 x omje middel heen moet draaien en dan nog onder je broekspijn uit komt
:D |
Weet niet waarom een penis groot moet zijn, de vagina is maar 10 a 12 cm diep wa kun je dan in h*m*lsnaam met een piemel van 20 cm, als je een gemiddelde piemel hebt is't nog beste denk ik :rolleyes: (y)
|
Citaat:
|
Beter te groot dan te klein, want een grote kan bij een meisje erg pijn doen. Relaties lopen erop stuk! Nee, dit weet ik niet uit ervaring.
|
16,68 cm. :p Neh. gewoon 2 vuisten boven elkaar :)
|
Citaat:
Oh, en je bedoelt natuurlijk Paus Johannes Paulus. |
hier is t forum niet voor bedoeld..
daarom t slotje Chanel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |