![]() |
dames doggystyle
meiden wat vinde jullie ervan?
|
Heerlijk, op die manier word bij mij de G-spott erg goed gestimuleerd
|
Dat is nou echt lekker!
|
|
verschilt per keer, variatie :)
|
Citaat:
*11 uur 's morgens humor* |
Moet je wel goed een beetje van onder-af stoten, anders gaat er een velletje heel pijnlijk worden...
|
Erg lekker, maar ik vind het zo weinig contact opleveren. Ik kan 'm niet zien, en de enige plek waar we elkaar aanraken zijn mijn billen en vagina, en zijn penis en bekken. Bovendien wil ik zelf óók bewegen, en dat kan dan niet echt zo.
|
Het geilste standje dat er is. Dat wil ik wel 3 keer per dag.
|
Lepeltjes! Ook een soort doggystyle. Maar gezelliger. Of doggystyle plat. Meer lichaamscontact, en het voelt lekkerder.
|
Citaat:
ja zeg anders ik wel :o :) |
Citaat:
|
heeeeeerlijk
|
Citaat:
ik vind t allemaal best:p |
Citaat:
|
zeer aangenaam.
|
1 woord; GEWELDIG!!!
Alleen doet t afentoe wat pijn, dus das minder geweldig! |
toen ik dat voor het eerst deed deed het pijn
maar nu vind ik het erg lekker maar ik blijf me er raar bij voelen. 'bekeken' oid. |
Citaat:
|
Citaat:
maar het moment waarop ik buk ja. dat is zo raar ofzo kweenie |
Citaat:
|
idd zoiets..
:o |
niet fijn standje
*komt door iemand* lepeltje vinnik dan veel fijner |
hoe werkt lepeltje?
|
|
Citaat:
|
ik zie hier 2 15-jarige meiden posten, die al sex hebben gehad?!
ben ik dan laat ofzo :o :( *maagd is* ontopic: persoonlijk lijkt lepeltje me fijner, ziet er wat lekkerder uit.. |
Citaat:
|
Citaat:
Op 't moment dat je bukt .. maar mn vriend vindt dat er juist lekker uitzien, dus ik maak me er verder maar niet meer druk om. |
Citaat:
|
Citaat:
marieke(die vandaag voor et eerst doggystyle heeft gedaan maar het was wel lekker, maar bukkken snapte ik niet zo) |
Nou .. je moet toch een soort van 'klaar gaan zitten' .. dat moment.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Weet wel dat de vraag voor de dames is maar, toch wil ik dit even kwijt
Doggystyle rules :D Het is echt heerlijk ( ook om te zien hoe haar mooie kont op en neer gaat) en zij vind het ook geweldig , perfect toch ? |
Alle vrouwen vinden het geil. :/
|
ik vind doggystyle alleen lekker/geile wanneer ze op der knieen zit maar dan echt helemaal voorover... een beetje op der buik ligt zegmaar en leunt op der ellebogen en dan der billen helemaal omhoog zeg maar (of heet dat dan geen doggystyle meer :confused: )
Maar op der knieen en handen en rug recht.. neuhh (n) |
lekkohr:D
|
maar het idee is wel ranzig:S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ohwkey dan weten we dat ook weer.. dat je anale sex lekker vind :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar wanneer ze echt op de ellebogen leunt helemaal voorover.. en der billen helemaal omhoog... dat straalt dan meer iets uit van: Neem me! doe het dan! snappie? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind jij fijner dan, helemaal voorover op je ellebogen leunen of gewoon op handen en knieen? |
Citaat:
Citaat:
|
standje # 1
waarom weet ik niet, maar het heeft iets onderdanigs, en aan de andere kant, als de man klaarkomt en puffend op je valt heb jij de macht :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |