![]() |
war3x komt uit!
bron: http://www.battle.net/war3/
Warcraft III: The Frozen Throne Goes Gold! Blizzard announced today that Warcraft III: The Frozen Throne, the eagerly awaited expansion set to the fastest-selling PC game ever, has gone gold. With initial orders of over 2.5 million copies, the game will be available at retail outlets worldwide in multiple languages beginning on July 1, 2003. Read More. |
ondertussen zit half NL de beta al te spelen online... Maaktnietuit, ik ben toch meer geinteresseerd in de single player ;)
|
Citaat:
|
jah ik ook
beta sux toch ten eerste world editor wordt grandioos 40 nieuwe campaign missies en 30 losse orc campaign missies by the way kent iemand de volgende maps Return to the Shire (RPG) Helms Deep Final v. 1.6 Twisted TD 4 way round maze Elemental War een vriend van mij, genaamd: WallArcher heeft die gemaakt ikzelf ben bezig met een - Prison Defence ( net zoals een castle defence alleen anders om ) - een complete campaign ( ik heb al 7 missies ) - Predator ( net zoals de film met Arnold (daarvoor ga ik de ungle gebruiken) en waarschijnlijk nog spellen namaken volgende spellen komen misschien in aanbod: Blood & Magic Battle Realms Z dus dat beloofd wat |
ik zal ff kijken of ik die maps heb.
ik ga een GOEDE (volgens het boek dus, ja) multiplayer LOTR campaign maken. ik heb al heel wat ideeën, maar daarvoor moet ik de exp gebruiken wtf? je zei 40 levels+30 orc levels? ik d8 dat het 10 per ras (alleen human, undead, en elves) was + 10 orc |
Return to the Shire (RPG) - nee
Helms Deep Final v. 1.6 - nee Twisted TD - nee 4 way round maze - nee Elemental War - nee (ik heb alleen in mn download dir gekeken, niet war3 opgestart) wat bedoel je met prison defence (ik d8 dat het met een S was, www.baylon.com=>is amerikaans engels) er is al een predator map hoor... |
Komen er nou ook slagschepen in Frozen Throne?
|
Citaat:
Zie screenshot http://www.blizzard.com/war3x/screen...eIndex=6&Set=7 Jullie hebben het over gemaakte maps. Er schijnt binnenkort een hele goede campaign uit te komen. The huntedcampaign. |
Citaat:
|
stond in de Pu volgens mij
ongeveer zoveel missies ja het zou meer op een RPG gaan lijken |
Ik speel eigenlijk alleen Warcraft 3 de laatste maanden( 'kben niet zo'n gamefanaticus,sorry!) maar k vroeg me af of jullie( de xperts) mij wat konden vertellen over die programeertaal( c++ ?) .... dus eigenlijk: wat zijn de mogelijkheden in de editor?
|
Citaat:
alles wat met warcraft III te maken heeft :confused: |
het is niet letterlijk c++
het lijkt er verd8 veel op en het is heeeel vereenvoudigd |
C++????
heb ik nu een foute editor of heb ik ergens een knopje niet gevonden? ik moet alles met zon schermpje met een combobox een klikbare text doen... |
klopt deathorz, maar je kan alles aanpassen. Moet je maar eens rond neuzen, je kan alles zetten in een text-only schermpje als ik mij goed herinner. Maar ik heb nog geen map gemaakt met deze editor, zat nog teveel in die van StarCraft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 juli, ik kan niet wachten.
Wat zijn jullie bnet accounts eigelijk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |