![]() |
smaak
hoi..
hebben jullie wel ns condooms met smaak uitgeprobeert? zo nee, zou je dat wel ns willen doen? zo ja, wat is jullie ervaring hiermee? kus |
De geur is vooral zeer sterk en de smaak iets minder, maar de rubber geur / smaak blijft aanwezig.
|
Kortom: naturel pijpen blijft de voorkeur genieten.
|
dta rubber is zo supervies...bah... :(
|
Nee, ik gebruik geen condooms ..
|
geen idee hoe ze smaken
|
Nee nooit geprobeerd. Als je de smaak wilt verdoezelen kun je beter massageolie met een smaakje proberen. Maar dat beschermt natuurlijk niet tegen soa's :)
|
Euh, olie tast rubber aan remember.
|
Citaat:
|
Ja, dat wel, het verdoezelt de sterke rubbergeur en smaak enigzins.
|
freakin' hell weleens geneukt met die dingen om, komt me moeder thuis, oh kwist niet dat er in deze tijd van t jaar al aarbeien waren :o
om een kort verhaal nog korter te maken; het hele huis meurde dr naar |
Ja. Nou ja, dat wil zeggen... toen we nog verkering hadden (in een ver ver verleden ;)) had mijn ex van zijn vrienden op zijn verjaardag een pakje condooms met smaak gekregen (ha, ha, ha. :rolleyes: ). Een dag of wat later lagen we op mijn bed en aangezien wij allebei zo'n stralend gevoel voor humor hebben, haalden we het condoom met aardbeiensmaak uit de verpakking en bliezen hem op :p
Het ruikt bijzonder lekker, smaakt absoluut niet vies en is uitermate geinig in opgeblazen staat :p |
in een ver verleden bij 1 persoon wel eens smaakdingen gebruikt... werd vieze plakboel om me mond heen. bij andere jongens puur natuur en dat beviel t meeste :)
|
Citaat:
|
wel es geprobeerd maar tis niet echt geweldig.
ok de smaak van rubber is niet zo sterk maar das ook zo weer weg.. ik doe het dan liever zo.. is toch wat beter en hij voelt er meer van |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |