![]() |
kort.. andere vorm mss beter?
ongezien rolt de druppel over de binnenkant van mijn wang
om met een vernietigende stilte te versmelten met haar voorgangers, voor eeuwig bewaard in een oneindige diepte je kan het misschien amper een gedicht noemen, maar zit er iets in kwa verwoording ofzo? zou het beter zijn moest ik het in een andere vorm schrijven? xx |
Het komt niet echt over.. Je moet het denk ik wat leesbaarder maken, en meer nadruk leggen op dingen als vernietigente stilte..
|
Wel mooi, maar ik zou het zelf vaker gebroken hebben.
Maar zelf ben ik ook erg irritant op dat gebied, breken na 2 woorden enzo zodat het erg lastig wordt om te lezen :). Maar toch zou ik sneller breken, dan lijkt het ook meteen een stuk minder kort. |
Ik denk ook dat je beter een iets andere vorm kunt nemen. Dan ziet het er ook meer uit als een gedicht. Voorderest is hij heel mooi... :)
ongezien rolt de druppel over de binnenkant van mijn wang om met een vernietigende stilte te versmelten met haar voorgangers, voor eeuwig bewaard in een oneindige diepte Misschien zoiets? :confused: |
--------
Ik voel het verdriet lopen, Inwendig, Zo voelt het, Pijn, mijn pijn. Stil, stiller dan een woensdag, Een woensdag in Gnoesk, Zwijgzaam, verlaten, Leeg en op Maar wat is op? De diepte is eindeloos. En de tijd is eeuwig. Het lot wat je toekomt, niet iets waar je voor koos, Je wil het vergeten, Het duurt eeuwig, Oneindig, geen poos, Boos, verdrietig, Je valt, Je dacht aan een branding, Je was verder dan je dacht, Een open zee, Een gezonken stad, Atlantis, Gezonken verdriet, Zilte tranen, Eeuwig verdriet, Zal ik ooit nog denken: "ik geniet?" ------- Is dit wat? Groetjes Swaenenburgh en Valentijn |
Citaat:
druppel over de binnenkant van een wang, mijn wang, en versmelt vernietigend stil met hen die voor haar kwamen, een oneindige diepte is het enige dat haar voor eeuwig leven geeft |
Citaat:
|
Citaat:
de voorlaatste stofe vind ik heel mooi en de derde ook wel maar de andere ik weet niet kan er mij niet zo goed in vinden, allé de woorden zijn te direct misschien? is natuurlijk ook wel heel andere manier van dichten dan naar mijn gewoonte is de echt geinspireerd door mij paar zinnetjes :eek: xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |