![]() |
Cafe Hollywood
http://www.rtl.nl/components/films/c...ersfoto8x5.jpg
Filmprogramma met Isa Hoes, René Mioch, Nico Dijkshoorn (die kan heerlijk films afkraken, zoals Adrenaline terwijl Georgina Verbaan naast hem zat:D) en Horace Cohen. Elke zaterdag, 19.00 tot 19.30 op Yorin Ik vind de programma's van René Mioch (hij roelt) altijd wel goed, ook deze, maar 'Films en sterren' is toch mijn favoriet. Het is wel de moeite waard om even te kijken! |
Ik vind het wel een geinig programma.. Maar die Isa Hoes is zooo vervelend.. Ze laat nooit mensen uitpraten en ze leest alles maar een beetje gaar op, met domme grappen ertussendoor (n)
|
echt een kutprogramma, ik kijk het alleen als er boeiende films voorbij komen. die rene mioch haat ik dus echt als een peer, damn die gast kan ijlen. waarom isa hoes de presentatie doet is mij ook echt totaal onduidelijk, alles moet haar uitgelegd worden. het enige lichtpuntje zijn de meestal wel aardige gasten en de fragmenten van de films, maar wat ze over de films te zeggen hebben slaat echt nergens op
|
Ja Isa Hoes is slecht en in het vorige programma van Mioch(Starring) deed die Tatum nogwat de presentatie (n)
Waar is Mioch mee bezig :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |