![]() |
tekeningen.
http://home.hccnet.nl/henk.middendor...nagetekend.jpg
Nagetekend van een andere tekening. En ik heb voor het eerst pastel geprobeerd EN dit was ook voor het eerst van mn leven dat ik ergens kleur op heb gedaan :) *trotsheid* http://home.hccnet.nl/henk.middendor...tel/appel1.jpg Pastel is trouwens een stuk moeilijker dan ik dacht :D |
de eerste zien er wel grappig uit, maar je moet ze echt verder uitwerken... of in ieder geval in pen zetten ofzo :)
pastel is idd best wel ingewikkeld, je moet er even aan wennen ;) maar zo te zien lukt het je al aardig! iets stoort me alleen aan dat groene stukje bovenaan. het lijkt net alsof er een groen kroontje aanzit zoals bij een tomaat en een aardbei, maar dan heeft de vrucht weer een steel als een appel. het moet toch een appel voorstellen? in dacht geval moet je proberen het groen meer over te laten lopen... en wat zijn die witte stipjes? ;) ook die moet je misschien wat meer laten overlopen. in ieder geval vind ik het er heel goed uitzien hoor, je kunt wel zien dat je goed kunt tekenen. |
nee (n)
|
De appel had ik meer glans gegeven
Of vind je appels matte, vlakke vruchten? Zonder vlees, en zonder sap Gedroogd, gelijk een eenmaal gebruikte spons, Water als kennis, Weggevloeid Met de levenslust Met de tijd Tijd, die je had Maar nooit genomen Verloren, verspild Had jij die appel wel gewild? |
Citaat:
|
Je ziet toch dat het lelijk is, hier hoef ik gewoon geen uitleg bij te geven!
En niet zeggen dat ik altijd negatief ben, want dan ben ik niet, ik heb al enkele werken gezien die ik erg waardeer (y) |
Ik ben jaloers op jouw schetsen, die zien er echt goed uit.. En de appel is ook wel cool :) (y)
|
Citaat:
Ik zou ook graag wel eens wat van jouw tekeningen willen zien. :D :cool: (stakker) En om nog wat te oefenen in Het Grote Pastel heb ik de mexicaanse pot uit de tuin nagetekend... Het bovenste en onderste gedeelte zijn een beetje mislukt, maar dat gaat de volgende keer wel beter :) Ik ben wel een klein beetje trots op het middelste stuk omdat ik vind dat de schaduw wel goed gelukt is :D http://home.hccnet.nl/henk.middendor...0de%20tuin.jpg en hier was ik armen tekenen aan het oefenen :) : http://home.hccnet.nl/henk.middendor...omie/armen.jpg Bedankt emin en inge13. Swaenenburgh :eek: wel een leuk gedicht (y) |
Man, die armen lijken toch nergens op! Dat lijkt echt niet op een arm! :confused:
|
De arm rechtsboven vind ik wat te hoekig...verder vind ik het niet slecht...wel erg nagetekend, sommige dingen, denk ik, of niet? ;)
|
arm linksboven is enorm gaaf....zou wel es een figuur helemaal in zo'n soort stijl willen zien.... (hint hint)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je dan een gedrocht?
|
Citaat:
|
Sorry mijnheer, ik geef gewoon mijn mening en geef alleen lof als dat ook verdiend is :mad:
|
Citaat:
Ik zou het op prijs stellen als iemand slurmass zou willen bannen, er staat vast wel iets in het forum handboek over dit soort gedrag :) |
Wat voor een gedrag, geef gewoon mijn mening, heb het ook onderbouwd door te zeggen dat de armen crap zijn, omdat het niet eruit ziet als een levende arm!
:rolleyes: |
slurmass is gewoon eerlijk, hij draait er iig niet omheen, je weet wat je aan hem heb, misscihen kunnen sommige mensen gewoon niet tegen kritiek
|
Citaat:
Ontopic: Ik vind de tekeningen er mooi, sommige zouden alleen idd wat verder uitgewerkt moeten worden :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ha, eindelijk een user bij wie ik de Negeer-knop uit kan proberen. |
Als een mens het recht niet heeft om zijn mening te uiten, ook al is die slecht of goed, dan is er definitief iets mis in onze samenleving!
Ik begrijp dat verscheidende mensen hun best doen om een zo mooi mogelijke tekening te maken, maar als die volgens mij niet goed is dan zeg ik ook de waarheid! Kwetsend of niet........ |
Als je nou op dezelfde manier je mening onderbouwt als dat je net dat berichtje hebt gepost, wordt je mening misschien meer gewaardeerd en serieus genomen.
De keus is aan jou... |
Ik zal er voortaan wat meer rekening mee houden om jullie een plezier te doen :D I'm not that evil (y)
|
moest dat nou 12 posts lang duren? :rolleyes:
nouja, ik ben er zelf mee begonnen (oeps) |
let's kiss and make up :D
wel toffe tekeningen ik vind vooral de 1e tof, helemaal boven aan :D |
Hey, Slurmass, laat eens wat van JOUW werk zien dan!
Topics met jouw werk erin, vertoonden verdacht genoeg telkens links die niet werkten. Laat eerst zien wat je zelf kan, voordat je mensen zoals jij dat doet in de grond timmert. Óf kom met goede argumenten, waaróm je coriat z'n tekeningen niks vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |