![]() |
sex met ex
Wel , wel, ik ben 17 jaar en ook nog maagd , so....
Ik heb een vriendin gehad en ze wou al direct na 2 weken HET doen met mij ... en zo is de relatie verder gegaan maar we hebben het nooit kunnen doen omdat we bijna elkaar nooit " privé " zagen , en na 1 maand heeft ze het uitgemaakt. ( We waren al een 6tal maanden ervoor beste vrienden) Nu hoor ik er niets meer van... wat moet ik doen ??? |
Wat hoor je?
|
*snapt het verhaal ook niet helemaal*
|
Citaat:
ja bel der op en vertel haar waar JIJ recht op hebt. ga ervoor (y) ;) |
Ik volg hier niets van, maar het hoort iig niet op seksualiteit. *verplaatst*
|
Ach, laat er lekker lopen...
Er zijn ook andere meisjes waar je sex mee kan hebben |
beetje vage topic naam..
maar oke.. laat haar gewoon gaan. Je komt vanzelf degene tegen met wie je uiteindelijk geweldige sex zult hebben :) |
ik snapput gloof ik niet
|
:confused: De topictitel en het topic komen niet echt overeen. Wat bedoel je nu precies?
|
dan maar een slotje...... :confused:
|
eh..tis toch niet erg dat je 17 bent en nog maagd bent?!?! Kun je de 1e keer toch ook beter doen als jullie echt gek op elkaar zijn, is toch veel beter dan?! :-)
|
Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen.
Ik snap sowieso niet dat je nog zin in sex zou hebben met haar als ze niets meer van zich laat horen... maar goed, das mijn mening... |
ok, ik denk dat ik het begrijp:
hij had een vriendin, ze wou na 2 weken al sex met hem maar het werdt telkens uitgesteld omdat ze weinig alleen waren, en toen had ze het uitgemaakt omdat ze niet langer kon wachten. nu vraagt hij wat hij kan doen antwoord: niks |
Hij wil gewoon sex met haar, maar omdat ze uit heeft gemaakt weet ie geen raad. Kzou zeggen, ga naar een hotel en laat de veren uit de matras springen.
|
hij bedoelt volgensmij dat hij haar terug wil
maar zij zoiets zegt van: alleen als je met me sext:p hij zit daar n btje mee;) maarja hij wil toch ook wel kortom: lozen die ex! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |