![]() |
[Stelling:] Als jongens 't lekker vinden om anaal 'n vinger te krijgen, neigen ze ...
...naar het homoseksuele. Ikzelf vind dit onzin. Owkee, uw reacties graag!!!
|
4 dark-bleu Ik vind niet dat je daar direct aan moet denken. Er zijn namelijk ook genoeg meiden die dit lekker vinden en die worden ook niet meteen hier raar op aangekeken. Het is niet zo dat als meiden lesbisch zijn dat ze het dan niet lekker vinden. Het is gewoon een kwestie van vind ik het lekker of doet het me helemaal niks. Er zijn ok mensen die moeten geen geklooi in die buurt.
|
Wat heeft homoseksualiteit te maken met de seksuele voorkeur tijdens een heteroseksuele vrijpartij? Helemaal niets?
|
Die redenering heb ik nog nooit kunnen begrijpen.
Omdat homo's onder andere anale sex hebben, is iedereen die interesse heeft in anale sex homo? Blaffende honden zijn vervelend = alle vervelende honden blaffen?? Kunnen we net zogoed zeggen dat alle jongens die graag gepijpt worden homo zijn, want homo's pijpen elkaar ook. Slaat toch nergens op? |
Citaat:
|
Dus als een meisje word gebeft is zo ook eigenlijks een beetje lesbisch: Want lesbische.. mensen die beffen elkaar toch ook :confused:
Kuzzies |
Nee, da´s zeker onzin!
|
bullshit :)
tis toch gewoon een gevoelige plek, wat heeft dat nou met de voorkeur voor geslacht te maken :confused: |
die stelling = echt onzin.. maar van mij hoeft het niet hoor.. ik kan het echt nie lekker vinden!!
|
Hij lijkt me juist harstikke waaar. Als je een vinger in je reed ramt, dan vindt je het niet zo moeilijk om andere objecten in je kont te stoppen. Daarom zul je dan gemakkelijker kontzsex hebben
uiteraard is dit best nihil... maar toch geld ut voor een klein beetje :P conclusie: Jongers die een vinger anaal willen, zijn slecht eeen heeeeeeeeel klein beetje meer geneigd om homosexueel te worden |
Ik vind dit onzin, al zouden ze sex hebben met een man, vind ik nog niet eesn dat ze daartoe neigen..
iemand is pas homosexueel als hij liefde gevoelens heeft voor die persoon |
Het is ongetwijfeld onzin. Ikzelf associeer een vinger in mijn gat dan misschien wel enigszins met homoseksualiteit, maar ik denk dat je dat heel goed 100% hetero kunt zijn en er toch van kan genieten als jongen.
|
Citaat:
|
O N Z I N
hoogstens bi, maar zeker niet per defenitie! |
Citaat:
Als een man homosexueel contact heeft (en wil) dan is hij homosexueel. Echter: 'als hij liefde gevoelens heeft voor die persoon' dan is hij homoFIEL.... check da difference. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je dan ook bifiel zijn?
|
Citaat:
In principe kun je dan vast wel bifiel zijn, tis alleen geen veelgebruikte term :) |
Citaat:
Beetje pijpen hier en daar => boeie :P |
Citaat:
|
even for your information
ook mannene hebben een g-spot en raad eens waar die zit... juist in je anus en wel net achte/boven de prostaat (voor american pie 2 kijkers ja dat was dus wat hij lekker vond aan die anal probing) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
FIEL is latijn voor houden van Nou jij weer einstein.... :p Spijt me zeeer maar ik heb het bij het juiste eind helaas.... |
Citaat:
|
Vind ik niet lekker :D
Maar denk dat de jongen zich dan aangetrokken voor bi-seksualiteit (ofzow :confused: ) |
ik vind het ook zever...
Wel verschiet ik ervan hoeveel mensen het zever vinden... ik dacht echt dat er veel mensen zouden zijn die dit 'homo' vonden.... verry wrong van mij dus... be |
Citaat:
Homofilie was een 'ziekte' die in volgens mij in 1978 van de lijst met internationale ziekten werd gehaald. Homofilie is dus een woord dat werdt gebruikt om 'homosexualiteit als ziekte' aan te geven. Persoonlijk haat ik het als mensen (lees: mijn moeder) me homofiel noemen. Ben niet ziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus wat een up :| ..
wat is dat de laatste tijd tog.. anyway.. Neej dat vind ik niet tot het homoseksuele neigen.. Tis immers ook gewoon een gevoelige plek. Gewoon een andere manier van gestimuleerd worden tijdens de (heteroseksuele) seks.. Zie geen reden waarom dat je meteen bi of homo zou maken.. vraag me alleen af of er veel jongens zullen zijn die zoiets durven te opperen aan hun vriendin om te doen.. :) |
ik zou het iig niet prettig vinden...
|
En ik weiger om mijn vinger in iemands poepgat te steken.
|
Waar de grens ligt kan ter discussie staan, maar topics van meer dan een half jaar oud worden NOOIT geupt. :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |