![]() |
hotmail pop3
ehh sorrie *blond* maar ik wil mijn hotmail adres in outlook hebben... Is hotmail dan een pop3 of een imap
En wat moet ik bij de server voor ingaande en voor uitgaande(SMTP) email invullen?! danku :) annet |
Je moet als server type Hotmail oid opgeven. Want Hotmail heeft geen 'echte' POP of Imap server, maar kan wel in Outlook bekeken worden.
|
dat kan niet :confused: http kan ook niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor, in Outlook werkt 't ook.
|
Citaat:
|
Outlook Express, in Outlook zal het wel ongeveer t zelfde zijn:
Extra -> Accounts -> Tabblad e-mail -> Toevoegen -> e-mail Vul dan gewoon je naam in (dat zien degenen dan waaraan je je mail verstuurt) (volgende) Dan je hotmail adres, bijv: pietjepuk@hotmail.com (volgende) Outlook heeft dan zelf door dat het om n hotmail adres gaat, kies voor HTTP server, en daaronder bij Provider Hotmail. Dit was het moeilijkste gedeelte, nog een paar keer op 'volgende' dan zou t moeten werken! |
Citaat:
|
*kuch* Pegasus Mail *kuch* :)
|
welke windows versie? je kun ff in het start menu zoeken naar windows update en dat opstarten en dan outlook aanvinken om up te daten (of internet explorer daar zit outlook expres bij in )
|
Citaat:
|
Citaat:
*kuch* normale mail provider *kuch* |
probeer ns Outlook Express 6, de gestripte outlook.
|
ik dacht dat hotmail gestopt was met het gratis aanbieden van die pop3 mail functie
|
Citaat:
Citaat:
|
ja dat bedoel ik, maar ik dacht dat de free versie van hotmail, dat hotmail binnenhalen via outlook niet meer ondersteunde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |