![]() |
Wurg
yow..
hier 3 mp3tjes van onze kersverse band Wurg.. we zijn nou al ongeveer 2 maanden bezig en het moet thrashmetal zijn :) maar het heeft aardig wat death invloeden lmk what u guys think www.dutchboard.nl/untitled1.mp3 www.dutchboard.nl/untitled2.mp3 www.dutchboard.nl/untitled2vers2.mp3 de kwaliteit is kut, maar dat komt omdat we maar 1 mic hadden :s |
is da opgenome in die schuur van jullie?
|
ik zal morgen effe luisteren.
|
Zover als ik dit kan beoordelen (ben geen groot fan van dit soort muziek) klinkt het wel koel...zou er zeker mee doorgaan (y)
|
wat ik hoor klinkt redelijk/goed (en dan heb ik het vooral over gitaar)...
wat ik niet hoor...hoor ik inderdaad voor geen kut |
hehe
tis inderdaad bij ons in de schuur opgenomen en daar is de acoustiek niet echt "ideaal" het gitaarwerk is eigenlijk het enige wat je hoort.. en dan eignelijk ook alleen maar de rythm.. want de solo's en variaties hoor je niet echt.. vooral bij het 2e nummer niet :s binnekort komen betere opnamen als het ff meezit en dan zit er ook zang bij.. want ik moet nu de text op het nummer gaan passen |
hmm
foutje twas niet in de schuur :) maar toch was de acoustiek niet ideaal |
The whoring of bands is evil ;)
|
Citaat:
xag laatst toen ze bij jullie de heg weg hadde gehaald da er n Cradle of filth poster op de deur hing ofsow :p... dus ik dacht da dat jullie rag-hok wel zouw zijn :) |
lol
wtf d'r komt GEEN cof poster mijn huis binnen dat is een iron maiden poster.. BARBAAR! |
Citaat:
|
t was iig een boze metal poster :o :p :)
|
waar is de dubbele bas? :o
|
vaag op de achtergrond (1 mic)
|
ow ok :)
|
klinkt trouwens lekker, kzie dat je 17 bent.. dus vind ik wel knap :)
|
Ik wou dat wij zo'n goede drummer hadden :)
|
ik houw nie echt van die muziek maarruuhm.. di klinkt wel geinig :p
misschien volgende editie van schoppop? ;) |
Citaat:
waarom is dat evil. Als beginnende band moet je jezelf toch een beetje verkopen dat doet iedere band. Een forum als dit is een goede plaats of van diverse mensen feedback op je muziek te krijgen. |
Valt nog weinig over te zeggen door de kwaliteit.. Maar ik kijk wel uit naar de betere kwaliteits-versies want ik ben wel benieuwd..
Wat voor vocalen gaan jullie eronder zetten? The Haunted idee? Of meer Nile-achtig..? |
Het heeft wel wat weg van slayer vind ik. Klinkt veelbelovend.
|
Inderdaad, klinkt erg leuk.. snelle riffjes, leuke drumbeats..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |