![]() |
tijdens uitgaan: zoenen voor een avondje of voor meer?
ok dit bericht lijkt een beetje op het bericht van meerdere jongens op 1 avond maar ja...
Wat ik me nou afvroeg is het volgende: Als je tijdens het uitgaan iemand ontmoet en daarmee ook zoent watvoor bedoeling hebben jullie daar dan mee? Echt zomaar leuk voor een avondje of kan het ook meer worden? Ik hoor veel mensen om mij heen namelijk zeggen dat dat nooit wat wordt ten eerste omdat je ook vaak geen telnummers uitwisseld en als je dat al doet wordt er niet gebelde :-)..... Maar andere kant het uitgaan is wel een ideale plek om mensen te ontmoeten :-s... Wat vinden jullie??? |
ja, ligt eraan, als je telefoonnummers uitwisseld kan et wel meer worden, maar als je dat niet doet dan houdt et op.
|
ik ben niet zo'n relatietype dus meestal is 't voor een avond, of vaker als ze echt leuk is, maar een echte samenopzondagopdebanklife&cookingkijken relatie wordt 't zelden
|
Liefst voor langer natuurlijk.
|
tja.. tijdens t uitgaan komt ik op de 1of andere manier nooit iemand tegen die me langer boeit dan een kus... :P :D
|
ik wissel eigenlijk nooit nummers uit, dus meestal zie je die mensen toch nooit meer.
|
Als ik dat in de kroeg doe is het maar voor één avondje tenzij ik dat meisje al langer kende. Dan is het uitwisselen van een nummer niet meer nodig; dat had ik dan toch al in m'n bezit...en van de mensen die ik pas diezelfde avond heb leren kennen hóef ik het nummer niet, dat vloeit voort uit de aard van de situatie.
|
Dat ligt eraan... Als je idd emailadressen/telefoonnummers uitwisselt, kan er misschien wat uit komen. Als je dat niet doet, natuurlijk niet. Maar meestal zijn de jongens met wie er meer komt, inderdaad al bekenden van mij.
|
Altijd voor langer.. even zoenen voor een avondje doe ik niet meer aan. K zie de lol er niet echt meer van in en vind het bovendien veel te veel moeite :o
Als ik een meisje zie die zo leuk is dat ik er moeite voor wil doen, dan wil ik dr ook niet meer laten gaan. Helaas denken de meisjes daar wel eens anders over. :( |
ik snap de fun van zoenen voor n avondje eik nog steeds nie...
dus als ik al iemand in een discotheek zoen, dan ken ik diegene al langer en ben er dan ook heel zeker van dat het voor hem ook meer betekent dan gwoon een avondje... anders doe ik het nie |
Citaat:
|
Citaat:
(ha,mn spatiebalk doettet somsniet) |
meerdere avondjes? btw: zoenen is ook niet alles.. :\
|
als ik zoen met iemand die ik niet ken, wordt het 99% zeker niks.
|
niet egt problemen mee om iemand te zoenen voor 1 keer ofzow...
|
Als ik de behoefte heb die persoon beter te leren kennen wil ik wel nrs uitwisselen ja... of soms heb je daarna echt zoiets van wow hij is wel serieus leuk :) Dus dan doe ik er wel wat aan, keertje wat afspreken o.i.d. Maar over het algemeen ben ik er niet zo serieus in en is het allemaal maar voor de lol...
|
Citaat:
|
Ik zoen sowieso niet erg vaak, maar meestal wordt het dan toch niks, ik ken ze meestal al langer.
|
Citaat:
|
tja bij mij loopt t toch zelden uit op meer dan 1 avond....
|
Citaat:
|
lame, dude. Je moet vrouwen eerbieden, ze niet behandelen als een lekker stuk vlees :D
|
Hmm ja, je kunt op zo'n avondje wel verliefd worden. En als dat dan wederzijds is....
|
Citaat:
als je staat te stampen op de dansvloer en je bent mekaar een beetje aan t uitdagen waar een zoen uitkomt, : weinig kans... |
heb een vreemde gezoend met carnaval... is nu nog mijn vriend, en dit blijft voorlopig zo... het kan dus wel!
|
Citaat:
|
1 avond, hooguit komt er een 2e keer, alleen als ze super geil zoenen, anders mooi niet.
de meeste kennen me dus die weten dat ze niet teveel ervan moeten verw88 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben je jarig ofzo ?? ja ik ben echt DE expert hiero |
hahaha .. ja expert '' its me b-day... fout dat ik boven zit met mn family over de vloer maar ok :D
Cia0z |
gefeliciteerd dan maar
en een dikke vette lebber over je wang :D |
Als je voor een one-night-stand gaat wil je wel meer dan zoenen :p
|
Citaat:
|
noh zeg..
|
ja heb er spijt van .. mag ik een nieuw likje???? ;)
|
kom maar halen ;)
|
waar mag ik parkeren???? :D ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het is met iemand die je redelijk kent (van school ofzo) dan is er wel een kans dat het meer zou kunnen worden, of althans dat 1 van hen daar zo over denkt. Soms nogal lullig (wel eens meegemaakt :o ) was best klote toen.
maar gewoon voor een avondje zoenen met een onbekende lijkt me nuk probleem? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |