![]() |
Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon onder je?
:)
kijken of dit iets wordt :p TIP - gebruik de edit knop O_o naam - mja, wel grappig avatar - n.v.t. signature - goeie filmquote (y) |
Nou, kom maar op.
naam: Charmed, net 5? avatar: do the bartman! sig: why can't people just shut the fuck up and comfortably enjoy silence? |
Ik voorspel dit topic een groootteee toekomst :rolleyes:
|
Ik hoop dat er Forumbaas onder de nick
van degene onder me staat. (en dan wel van iemand die hier kan sluiten. ;)) |
Citaat:
Avatar: Schattig :) Sig: Je kan vallen tot je eens ons weegt, maar wat komt daarna? Het vallen is het probleem niet. Het is het neerkomen... **KIP**Ik was Beta. Het begin vind ik wel een goede... En dat daarna snap ik niet helemaal :) Maarja maakt niet uit.. |
Citaat:
|
dminor
naam - grappig, hoewel ik geen idee heb wat d mineur inhoudt (tempo ofzo? :p) avatar - zal wel verband hebben met zijn nick? sig - beetje mushy dat (L)me=..(L) :p |
Deze topic is dus DOOD zodra er niemand reageert binnen 1 dag. :D
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
De persoon onder jou, je moet dus je eigen post wijzigen en terugkomen om te zien wie er op jou reageert. Moeilijk, he, die voorzetsels... |
quiana
naam - klinkt tropisch avatar - cute sig - er zit een typo in, 'eens ons' :p |
Citaat:
poesiefox nick: heeft met het kenteken van je auto te maken als ik het me goed herinner? avatar: past goed bij de rest van 't forum.. sig:Fuckfuckerdefuckmotherfucker. Of all the things she could fucking forget she forgets my fathers fucking watch! Spreekt voor zich. ;) |
Citaat:
Ik begreep het toch ook meteen? vandaar mijn reactie :kom maar op. Nou ja, ik voel zijn humor wel redelijk aan... |
Citaat:
Nou dan kan je maar beter meteen je topic sluiten :D |
hit me.
'analyseer' me dan? tjeez, here's a buck. buy a clue :s |
Met plezier..
*hit* |
Om maar weer ff ontopic te gaan... :)
Naam: leuk, maar ik vond je vorige naam leuker :p Avatar: lief Sig: leuk :) |
dminor khad jou al gehad. lees boven :/
@MoonMonkey: onder, niet boven. |
Blub.
|
:eek:
|
Naam: Quiana? je echte naam?
Avatar: Lief meisje, ik weet niet waar het precies op slaat Sig: Saai. |
wat ingewikkeld zeg... :o
Quiana: Naam: leuk, maar ik vond je vorige leuker :p (net als bij Qamra :s ) Avatar: lief Sig: gaat wel, dat KIP doet het hem ;) |
Citaat:
jij moet dus nu iets over mijn avatar + sig+ nick zeggen.. (aanpassen bericht ;)) |
Ciao Che:
nick: beetje Italiaans-achtig, klopt dat? :o ava: druk! :o wel leuk :) sig: mjuh, t zal wel :o ben moe:o:o |
Citaat:
Dus bijv: naam: beetje standaard avatar: erg schattig nick: komt uit een songtekst? En dat degene die zich hierin vind zich meld en een nieuwe post ofzo?misschien?kan?toch? |
Naam: cool :)
Citaat:
Ik vind dit een irritant topic... |
Naam: cool :)
Avatar: geweldig (eigen producties zijn altijd leuk om naar te kijken :o:p Sig: Maar, je kunt natuurlijk ook met de plaatselijke politie bellen.|Minister van volksgezondheid PSOBD| -KIP- Dat klopt, dat klopt ook, en KIP uiteraard ook. Hij klopt (y) |
vast heel bijzonder :)
|
Ketjing: Leuke nickname, klinkt... mjah... alsof er iets gebeurt, zeg maar:)
http://images.scholieren.com/avatar....ine=1053689120: Vast en zeker een voetballer... geen idee wie, ik weet hoe het spel moet en dat vind ik genoeg:) To Live Is To Die: Zeker, dat is zo:) |
Dminor
Naam + avatar: Erg muzikaal (Dminor is toch ook iets muziekaals?) Undersigne: Eerste zin erg goed, de rest is voor mij maar vaag |
ik ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damaetas:
Naam: ?? Snap ik niet, maar is wel leuk :) Ava: Ohhh zo liefff :) heel leuk Sig: Mwoah |
nou euh
naam: vreemd sig: noob-prinses? nouja in de sig van ******** staan al haar s.com vriendjes/dinnetjes :) avatar: bambi :) |
dit gaat neit werken
|
wel hoor.
|
Hopen dat ik niet vergeet te reageren/wijzigen. :D
En niet werken? Het werkt toch al? Quiana: nick: Ik vond Beta* zo leuk en zo jij... :( Maar Quiana is ook wel grappig en ook wel jij...waarom is het btw Quiana geworden? Avatar: Daaraan herken ik tenminste nog wie je bent. ;) :p Sig: Wel grappig. En ook daaraan kan ik nog zien dat het Beta is/was. ;) |
Pla
nick: simpel avatar: herkenbaar sig: Hoe kun je nou dromen van iemand als je niet eens van hem kunt slapen? Goeie. :D (y) Psychedelic nick: één van de nicks die ik nooit goed zal kunnen spellen, vraag me niet waarom. :o avatar: mwoah.. sig: - vleermuissie nick: geweldig :p avatar: heb je al vrij lang toch? sig: flieft op Fabian :) | Onzin-getrouwd met TMLWKY :cool: Spreekt voor zich. :) PV nick: Initialen gok ik? avatar: past bij je nick :cool: sig: NielZ | :ultracool:spirit | #onzin | Nachtploeg | voetbal #3 | formule 1 | †Project Dolphin† | †nfs† | Tetrinet | ty fds Onzin sig. :p |
hmhm
|
PV enjoy :)
|
Damateas: Klinkt leuk, origineel, hoe is het ontstaan?
http://images.scholieren.com/avatar....ine=1053107455: lief, schattig:) vlindertje! *houdt van insecten* is fan van de arnepoepie -=- evil lies in lack of empathy -=- mijn avatar is schattig!!! :x -=- IK HEB GEEN BINAS! -=- *is lief*: hee, jij vindt ook dat je avatar schattig is:) erg vólle sig, vooral:) maar wel leuk |
whoa ik word geanalyserd door sarahbressers :)
naam: alpha: stoer :) avatar: bwoa nbtje saai sig: heel waar :) maar niet overdrijven he |
okay, I'll try
Daantje_0705: Nick: Heet waarschijnlijk Danielle ofzo? En is op 7 mei jarig? Gok ik hoor! Avatar: Leuk! I love ER! :D Sig: tja, een uitspraak omdat je niet wilt dat iedereen zo egoistisch is? |
Lijkt me maar vaag...
Andijvie: Naam: origineel, vind het ook leuk hoe je erop gekomen bent (dat hoef je dus niet meer te vertellen, weet ik lekker al :) ) avatar: lief!!!!!! sig: jij bent beter in Frans dan ik (vertaling :confused: ) |
moeilijk moeilijk...
In mijn sig staat zoiets als:'Bewaar op een droge, schone en koele plaats.' Stond op een flesje Spa :o Ik doe de persoon onder Dana he :) Anders is zij ineens twee keer :P |
Citaat:
Ik heet Dana, Danielle is mn doopnaam, ben idd op 7 mei jarig. Ben ER-fan zoals je idd hebt gezien. En ik heb idd ook een hekel aan egoistische mensen.... |
naam: leuk, behalve die cijfertjes
avatar: niet zo sig: grappig, leuk bedacht |
Naam: Uncle sam, ja onze amerikaan :D
avater: lijkt op napoleon sig: verbaal genie (zal ie wel zijn ofzo) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |