Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=494672)

thisisfun 30-05-2003 20:00

hoe

k fantaseer vaak over sex met mijn buurvrouw kweet zeker dat zei dit ook wil alleen hoe kom ik bij haar met een goede reden en hoe kan ik dan beginnen want ik ga niks proberen van haar in 1x te pakken ofzo wie weet hoe ik dit aanpak

poesiefox 30-05-2003 20:02

Misschien als je straks van de basisschool af bent?

)Vampje( 30-05-2003 20:05

Of als je teelballen ingedaald zijn, nog beter.

Screaming Slave 30-05-2003 20:09

ksnap echt niet hoe iemand punten (en in mindere mate komma's) kan vergeten.

mathfreak 30-05-2003 20:31

Citaat:

thisisfun schreef op 30-05-2003 @ 21:00:
Ik fantaseer vaak over sex met mijn buurvrouw. Ik weet zeker dat zij dit ook wil. Alleen, hoe kom ik bij haar met een goede reden en hoe kan ik dan beginnen? Want ik ga niks proberen van haar in 1x te pakken of zo. Wie weet hoe ik dit aanpak?
*Ik heb even je tekst aangepast, zodat deze makkelijker leesbaar is*
Allereerst een paar vragen:
-Waarom weet je zo zeker dat zij dat ook wil? Je hoopt in je fantasieën misschien dat dat zo is, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het in werkelijkheid ook zo is.
-Hoe oud ben jij en hoe oud is je buurvrouw? Dit is voor het fantaseren over haar niet zo van belang, maar het zou kunnen dat ze er zelf niets voor voelt als het leeftijdsverschil tussen jullie te groot is.
-Heeft je buurvrouw een echtgenoot of vriend? In dat geval kan ik je alleen maar adviseren om het bij fantaseren over haar te laten, en daar in ieder geval zoveel mogelijk van te genieten.
Dan nu je vraag: hoe kom je bij haar met een goede reden en hoe kun je dan beginnen? Aangenomen dat ze alleen woont en het leeftijdsverschil tussen jullie niet al te groot is, lijkt het me gewoon het beste om elkaar in het begin nader te leren kennen om zo met elkaars aanwezigheid vertrouwd te raken, en pas na verloop van tijd, als jullie er allebei aan toe zijn, sex met elkaar te hebben.

Evito 30-05-2003 20:40

Nou, als het rode lampje boven haar deur brandt, vraag je 25 euro aan je vader, dan geef je je vader meteen 13 euro terug, en je buurvrouw 12 euro, en dan ga je naar binnen! (y)

Knoop 31-05-2003 13:27

je kan ook gwoon wachten tot je uit de buggy ben en kan lopen en dan naar dr toegaan

teddybeer1983 31-05-2003 13:34

'k weet niet waarom, maar ik heb ook zin om flauw te reageren.

GA VRAGEN OF JE EEN KOPJE SUIKER MAG LENEN, DIT DOE JE GEKLEED IN ALLEEN JE BADJAS.........

italianboy 31-05-2003 15:18

gewoon subtiel inbreken, naast haar gaan liggen als zxe slaapt; je hande onder de dekens richting haar zone en kijken hoe ze reageert

Werkt bij mijn buurvrouw perfect

Evito 31-05-2003 15:48

Citaat:

italianboy schreef op 31-05-2003 @ 16:18:
gewoon subtiel inbreken, naast haar gaan liggen als zxe slaapt; je hande onder de dekens richting haar zone en kijken hoe ze reageert

Werkt bij mijn buurvrouw perfect

Maar jouw buurvrouw is ook een oude, dikke vrouw van 76 :rolleyes:

Gael 01-06-2003 00:02

Ahum... om eerlijk te zijn denk ik dat dit ventje deze topic speciaal heeft geplaatst om jullie reacties te zien en erom te lachen. (n)

Wil je mijn reactie? Hehe.. Volgens mij vind je buurvrouw je gewoon een schattig klein kindje en maak jij er meer van dan het is.

teddybeer1983 01-06-2003 00:21

Er zijn dan, als je goed leest nog niet al te veel serieuze reacties geplaatst. En lachu is ook gezond. :D

Smartie 01-06-2003 08:43

Citaat:

Gael schreef op 01-06-2003 @ 01:02:
Ahum... om eerlijk te zijn denk ik dat dit ventje deze topic speciaal heeft geplaatst om jullie reacties te zien en erom te lachen. (n)

Wil je mijn reactie? Hehe.. Volgens mij vind je buurvrouw je gewoon een schattig klein kindje en maak jij er meer van dan het is.

:eek: nee toch, zijn er dan zulke mensen op serieuse fora als deze :eek:

weer een illussie armer :(

checko 04-06-2003 09:29

je buurvrouw ??????????????????????? kom op zeg!

sopsgloss 05-06-2003 23:06

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........................... oke jonges genoeg gelachen ------> dit is echt TE triest

Yvetjuh 05-06-2003 23:10

ZIEK :eek:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.