![]() |
Wat is je icq/msn-nickname?
Ja, wat? En waarom?
Die van mij is op msn, sinds een paar minuten: Let's go get lost being a computer geek by day and a crime fighting super hero by night.....you're so fucking special..... Let's go get lost komt uit 'road trippin'' van RHCP, dat heb ik altijd vooraan in m'n msn-nickname, het stukje erna was een googlism, en het zinnetje erachter komt uit 'creep' van Radiohead, wat ik een mooi nummer vind, vooral dat zinnetje. Mijn icq-nickname is Let's go get lost . |
Henri
|
Petra
|
Zij
|
ICQ-nr ben ik vergeten..
Kan niet op MSN.. M'n nick op msn was als laatst Nuni denk ik, of Nuni | opruimen.. Omdat Nuni leuker klinkt dan Kim. :) |
Izzy (mijn voornaam in het punks, zie een ander topic hier :) )
|
(K)({):$(001,097,203)-=Annika=-:D(L)(F)
Die van haar: (L)(K)Stefan(K)(L) Lekker verwarrend voor de mensen die ons allebei in hun lijst hebben staan. :D |
Repsajnotize n.a.v. Kimnotize das wee n.a.v. hypnotize
|
Why do u feel bad?Say something to me,cause when I look into your eyes, I can't see through you and I can't see the truth
is een liedje van twarres, heel mooi.. ook heel toepasselijk op dit moment |
(*) mijn naam (*) Geknipt Koppie
Ja, ik ben naar de kapper geweest :) |
Solar Stone.
|
:[ vleermuissie :[ *flieft op Fabian* (l) Whoeiiiii, Examens zijn voorbij :D:D:D
|
En het eieren gooien was weer leuk!!
Normaal heb ik gewoon Lisanne... (D) |
PSV KAMPIOEN!!!!!! maar het had wel wat overtuigender gemogen :s
dat heeft vast met gisteren te maken denk ik :) |
Martin
Waarom? Omdat het mijn naam is. |
MSN: normaal gewoon Astrid, maar nu: There are worlds and worlds of ways to explain, to tell you how I feel. But I am speechless. Tja dat is nogal kenmerkend voor mijn situatie op het moment, komt uit een liedje van Michael Jackson. |
Citaat:
|
Kamerplant, al 2,5 jaar :o , daarvoor Sunny(H)San en dáárvoor Sandra.
|
Angela (L) YOU 4-EVER!! | mun telefoon doet ut weeer :D
dateuh dus :o |
Juni wordt een spannende maand! Eerst zien of hij het 11 maanden met me uithoudt, dan examenuitslag en dan feesten!! (9-12-28)
|
Thomas.
|
FJ* - Lost
FJ zijn me initialen (staan altijd voor me nick, is wel zo makkelijk *hint voor sommige mensen* het sterretje betekend weer wat anders'... en Lost is een nummer van silkstone :) |
"Dies irae, dies illa. Dies irae, dies illa. Tuba mirum spagrens sonum. Descendit in inferno. Dies irae. Dies irae."
Om maar ff interessant te doen :) |
Mies (f)Ne me quitte pas(F) ---->En het dan tóch doen!!!! *grmbl*
*verklaring: in het frans: verlaat me niet---> en het toch doen. vriend is 4 dagen weg;)* |
It's not easy to be me. (vond wel een mooie zin :o )
|
Methuselah/Vampire *Voorlopig gsmloos :'(:'(:'(*
spreekt voor zich? |
Shut up...and sleep with me :)
|
Tofke_H
|
-:{Fiepje}:- en dan meestal een of ander zinnetje :)
|
Dreaming Of Zion
|
msn ssjpan
icq ssjpan m'n toetsenbord doet vaag ofzo, als je dat kan zien, sommige letters zijn niet zichtbaar |
MC Honky | Pelle Almqvist
|
Eva
Want dat is mijn naam. |
-[Mr. O]- Ik bewonder mensen die zichzelf verwonden (y)
omdat ik daar zin in had :p |
Citaat:
|
AlopiA
soms is het: AlopiA -> ziek/huiswerk/ander kort zinnetje |
[ K r u l l D e K r i j g e r k o n i n G ] (Geblokkeerd)
Dit komt uit 'How to lose a guy in 10 days'. |
Death to the demon Yevgeni Nourish!
|
mijn msn-nickname is nu; .12Oº°‘¨(r)(#)8Het zonnetje lacht,(000,000,255) de lucht is blauw,4 leuke jongen kom maar gauw!(#)(r)12¨‘°ºO (met dan de kleurtjes erbij!)
|
Kan je tegenwoordig ook al kleurtjes in je nick doen :eek:?
Mijne is: Jindra // Like the sweet revenge of a bitter enemy. |
marte butterfly caught
marte is mn naam en butterfly caught is een nummer van massive attack en ik vind het mooi klinken. (er zit een heel stuk tussen marte en butterfly caught maar dat doet dit forum niet :/) |
omg wat een namen zeg.. :rolleyes:
Die van mij is gewoon : BrEeZeR.. ik snap niet waarom iedereen altijd met (L) (K) en die onzin werkt en ook niet waarom een nickname gekleurd moet zijn :confused: Ik gebruik dan ook Trillian waarom ik die onnozele namen niet zie ;) |
i saw you walking on a path to a cliff i heard about on the news
stukje uit tekst diek aant sgrijven ben |
I am the great and powerfull mutant kittie. Bow to me or die.
|
ICQ weet ik niet, Draakje geloof ik.
En op Msn Sandra... |
- CaughtUpInSorrow -
|
icq iets van Leonie of Nieke oid...msn op dit moment TikTak, geloof ik (normaal is het Nieke, afgelopen dagen was het Plons, nu is het TikTak).
|
MSN: Talon|Afwezig
icq gebruik al 2 jaar nie meer
maar op msn is het gewoon: Tim |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |