![]() |
Afknappen op de lul(vrouwen)
Een vraag voor de vrouwen:
Zouden jullie afknappen op de lul van je vriend.. en zo ja waarop dan......te groot te klein kaal krom en als je er dan op afknapt wat zou je dan doen..lachen ofzo.. miss heb je t meegemaakt..vertel |
nou
alsie heel eng lang en dun is dan ehh zou ik er wel op afknappen misschien heel groot is niet fijn maar goed ik vind het niet heel erg en heel klein is ehh. schattig? kaal is wel raar maar je went eraan. |
Ik zou er op afknappen als hij erg klein is .. maar ik zou hem nooit uitlachen, want hij kan er ook niets aan doen. En verder zou ik kijken hoe belangrijk die jongen voor me is, het is ook weer zoiets om het daarom af te kappen .. maar aan de andere kant, prettige sex is ook heel belangrijk :)
|
als ie echt TE veel schaamhaar heeft....
|
Citaat:
dan liever gewoon kaal. |
Citaat:
|
Tja, maakt mij niet uit.. dat ie afentoe een rare ader heb, (geeft bobbel?) ach, kan alleen maar nog meer lol opleveren toch? Maar zp'n ienieminie hoeft ook weer niet, en te groot?? Tjees dat past dr niet in hoor :D :rolleyes:
|
maar wat zouden jullie dan doen?? als je er op afknapt..
|
Citaat:
|
'afknappen op...' = 'niets met een bepaald iemand willen, omdat...'
Nee, ik zou niet afknappen op iemands penis. |
nahhh als ie kleiner dan m'n duim is wordt het natuurlijk een beetje vreemd.. ;) Maar ach.. iedereen heeft z'n gebreken. Ik vind ook niet dat ik het recht heb om op zoiets af te knappen, omdat ik er zelf ook niet bepaald aantrekkelijk uitzie.
|
Citaat:
Een kleine piemel bezorgt mij gewoon niet voldoende genot, ook al ben ik zelf heel nauw. Klaar. |
Ik ben wel eens enorm afgeknapt op een lul(letje) ja. Hij had een rare floddervoorhuid en waanzinnig klein en raar bruin. Brrr.
Zo klein dat ik het nauwelijks voelde als hij in me kwam. En ja, die is verleden tijd. *grin* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ROFL :D Die topictitel, doet me echt denken aan Hans Teeuwen...'en bij heel kleine jongetjes snijden wij een stuk van de lul af' :D
|
nee, dat kan ik me niet voorstellen. 'moeder natuur' heeft (als het goed is) elke man zo geschapen dat seks mogelijk is. echt dramatische gevallen heb ik nog niet meegemaakt...
|
Ik zou wel afknappen als een lul heel klein is.. of een rare vorm ofzow heeft :)
Maar ik zou hem absoluut NIET gaan uitlachen.. En ik zou het ook zeker niet uitmaken daar door :) of hij moet er niks mee kunnen... |
Misschien dat je even raar opkijkt als hij niet is wat je verwachtte, maar dat is toch met een minuut weer over, lijkt mij.
Je valt op een bepaalde knul en bij die knul hoort die lul. Mooi is er sowieso niet een, alle lullen zijn lelijk. |
Ik zou niet afknappen op een te kleine lul. Niet dat ik nu te klagen heb hoor. Als een lul veel te groot is zou ik het toch minder vinden. Ik heb niet echt zin om uit te scheuren.
|
Citaat:
|
Kaal (n)
De rest boeit me eigelijk weinig :) |
Citaat:
|
als ik niet zo heel verliefd ben kan ik daar wel op afknappen, vooral als hij heeel klein is...dan voel je zo weinig :S
maar als ik hem echt heel erg leuk vind maakt t me niet echt veel uit.... maar uitlachen zou ik nooooit doen... |
Citaat:
|
heeel veel schaamhaar is inderdaad echt vies..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit hebben de vrouwen in kwestie overigens zelf bevestigd! :D |
Hij had mss ook een doorsnede van 7 cm.
|
Citaat:
|
nou, als er allemaal wratten op zouden zitten en als er allemaal pus uit zou komen als je die wratten aanraakt.. en als er allemaal rare grote haren en dingetjes op groeien.. nou dan zou ik er wel op afknappen.
kortom: mithril knapt niet af op een piemel. |
Het boeit me echt geen kont hoe hij eruit ziet. Als ie maar schoon is.
|
Heel veel schaamhaar, gatverdamme!! Echt gigantisch smerig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe vaak moeten we het nog zeggen: Jij bent helemaal niet lelijk! |
Citaat:
En Gothic: ach je had Marc af en toe eens over m'n uiterlijk moeten horen, dan had je me wel begrepen.. |
grrrrrrrrrrrrrrr
hé, kom op, je bent helemaal niet lelijk :) Er is echt helemaal niks mis met je uiterlijk en ik kan het weten, je ziet er gewoon hartstikke goed uit |
als er maar geen smegma achter ze velletje zit !!! (n) (n)
|
Citaat:
ik zou afknappen als het een smerige stinkende lul is, ja. en wat ik zou doen? weetikveel, hem de douche wijzen ofzo? |
Citaat:
Jammer dat het niet werkte. |
Citaat:
En verder zei hij die dingen niet in een boze bui hoor, gewoon heel normaal. Maargoed, ik ga hier niet verder over door. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kaal staat ook zo zielig .. het moet er net tussen in zitten. |
tja, ik ben er nog nooit op afgeknapt, ik denk alleen als er stront aan zou zitten * huiver*
of een voorhuid die de grond raakt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |