![]() |
Ik heb vandaag mijn k'nex weer herondekt!
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je opeens dingen gaat doen (spelletjes etc.) wat je al een tijd niet gedaan hebt?
Ik heb vanavond mijn k'nex koffer weer van stal gehaald en lol dat ik gehad heb :) |
Jazeker met duplo, lego, matchbox, construx etc. (y)
Knex is ook wel leuk, maar dat is van na mijn tijd dus dat heb ik nooit echt meegemaakt. :) |
Stoepkrijt, barbiehuizen bouwen met videocassettes en schommelen
Met als excuus dat mn zus dat fijn vindt (ze is 8..) |
k'nex heb ik nog niet gevonden, maar pas wel weer mn elektrodoos :)
|
lego en construx, dat waren nog eens tijden
|
Nee, ik laat het verleden achter me en ga slechts vooruit. :)
|
Nintendo 8 bits
|
Kben laatst eens mijn treintjes tegengekomen :o
|
*kwam pas een been van een barbie tegen :confused:*
:D |
Ehehehm nee.... ja soms een Nintendo-spelletje spelen, SMB 3 of Mega Man 2 (en ik kan het nog steeds :D (y) :cool: ) maar verder niet echt... al zou ik soms het liefst mijn hele legoland van vroeger weer willen opbouwen :D
|
Donald Duck (maar da's eigenlijk constant nog gebleven :o)
Ehm... Bepaalde tv-programma's! Ovide, Rescue Rangers, enz.. (hè Rolf? :D) |
Citaat:
ik heb dat voortdurend. bert en ernie, graaf tel, en wat stefan al zei. en ook lego, en technisch lego enzo. |
hihi, met duplo :o
en dan als me kleine neefje en nichtjes er zijn :D |
Heb laatst een doolhof gebouwd van Kapla voor de hamsters.
|
ja, k heb vrijdag met mn kleine neefje en nichtje in de zandbak gespeeld :o
|
Ik herontdek zo eens in de zoveel tijd mijn, barbies, ik slaap sinds korte tijd weer met een knuffel, ik heb mijn kleurpotloden weer in gebruik...
Jemig, wat ben ik een klein kind sinds ik examens gehad heb... |
Hm, niet echt eigenlijk. Ik speelde vroeger ook nooit met barbie´s en duplo enzo. Ik luister af en toe wel kinderliedjes en andere oude cd´s en ik kijk af en toe naar programma´s waar ik vroeger ook altijd naar keek.
|
O ja, en mijn Suskes en Wiskes, die lees ik soms ook nog :D
|
k'nex! Jeeh!
Elke keer als ik in de speelgoedwinkel kom dan denk ik weer 'jeeh k'nex!' ik zal bijna weer een doos kopen. Ben zo iemand die dat ook nog doen zal, dus kan best wezen dat ik over een week weer een nieuwe doos heb gekocht. Ik heb er nooit veel van gehad, voelde me al te oud. Ik vind glijbanen ook nog steeds errug leuk :D |
Ik heb laatst een keer bij een vriendin ministeck gedaan, deed ik ook toen ik klein was.
|
GameBoy, Lego, hele oude computer spelletjes.... en Construction Box, dat was echt fantastisch :)
Verder wilde ik laatst bij m'n ouders mijn oude leesboekjes weer her-ontdekken, maar toen bleek dat m'n zus ze allemaal in een doos had gegooid en mee naar haar kamer in Amsterdam had genomen... Bah, echt zo gemeen... Omdat ik de jongeste ben heb ik dus na haar al die boekjes gekregen en nu zijn ze weer van haar, terwijl ik er net zoveel herinneringen aan heb... en ze net zoveel van mij zijn... Echt zo achterbaks van d'r... Vooral omdat ze die doos nu in een hoekje van d'r kamer heeft gezet zonder er ooit iets mee te doen... :mad: |
vorig jaar pakte ik opeens me lego weer toen ik me verveelde :o
|
laatst mijn houten speelgoedtreintjes van vroger :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |