![]() |
bone thugs n harmony
Wat vinden jullie van hun stijl?
Ik vind het echt relaxt en ze hebben nu weer net een nieuw nummer samen met Phil Collins, had ik echt niet van hun verwacht omdat het hele verschillende stylen zijn. |
vreselijke slijm muziek van wat ik ken
|
Met Phil Collins?? Vaag! Ik vind ze vet! (y)
Zeker Crossroads! |
Crossroads is het beste hiphopnr ooit. En Thug Luv met 2Pac is ook erg goed. De rest van hun nummers vind ik minder goed.
|
Vroeger waren ze vet harde teksten orgineel maar dat was in 1995 1996 zo lang geleden.
Was het maar weer 1993 alle top 40 muziek kon je zelfs wel een uur naar luisteren. Wat mis ik die oude goede tijd, geen geglitter en bling bling. |
Citaat:
Offtopic: subcommandante Marcos! |
Idd....in die tijd, 1996, ben ik begonnen met hiphop luisteren.(ik was 10...)
2 jaar geleden ben ik er een beetje uitgestapt..... Ik kwam in aanraking met Garage en ik vond het imago rondom rap maar raar en commercieel en agressief worden. Maar ik heb goede herinneringen aan die tijd.......ik klink nu wel als een ope maja...zo be it. |
ze waren idd altijd wel aardig gangsta bezig :p
kheb BTHNRESURRECTION the art of war (2cd) E._1999_Eternal The new world order nog op me pc'tje staan maar bijna nooit geluisterd :o |
Citaat:
|
kvind t echt zeikerige klote nephiphop (n)
|
somige liedjes zijn zeikerig, maar somige ook zeker niet!
|
is wel aardig, crossroads en die tjap...
maar na een keer een album van hun te luisteren komt t ook je strot je uit.. en dan hoef je het voor de komende 10 maanden ook niet meer te horen. gaatallemaalveeltesnelvoormij ;) |
Notorious thugz is ook (y)
|
ik vind het echt kut muziek, nummers bestaan uit een drum en af en toe een geluidje ertussendoor en daarbij zingen een stel mafkezen een beetje teksten hoe slecht het allemaal wel niet is enzo.
|
Supergroep met natuurlijk crossroads voorop.
|
Citaat:
Mariah Carey ft. Bone Thugs - Breakdown :cool: |
Ik hoorde em laatst al en zag em dus vandaag.
Een nieuwe van BTnH. Bone Thugs n Harmony ft. Phil Collins - Home |
Pleuris nummer.
Geef mij maar Weed Song, AK47, Thug Luv, Change The World, en 7th sign of zo. |
een nummer vindik vet: thug love ja... verder ken ik ze niet zo...
|
tis niet mijn smaak...
en zit helemaal geen beat in dacht ik... :confused: dus ook geen echte hiphop te noemen :) |
Citaat:
rare opvatting van hiphop heb jij, dingen als spoken word en freestyles gaan bij mij ook wel richting hiphop en vaak worden daar ook geen beats bij gebruikt overigens bij btnh gebruiken ze wel beats alleen gewoon andere drums Rat |
niet mijn stijl...
|
Bone Thugs 'n Harmony hebben nogal een handje van duetten. Ik herinner met nog 'War (What Is It Good For)' tezamen met Henry Rollins. Bijna net zo goed als het origineel van Edwin Starr.
|
Citaat:
ja nouja ik haal ook alles wat ik geen hol aan vind doorelkaar ik weet alleen dat ik t nix vond :confused: |
dit is bijna de beste hiphop die ik ken.
ze zijn sowiezo de beste rappers van de wereld en ze schrijven brute teksten, als je vet stoned bent is het ook te chill om op te spacen, Ook is het goede slaap muziek. |
anders up je even niet een topic van meer dan een jaar oud..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |