Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Ballen naar je buik. =/ (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=494975)

EvilSmiley 31-05-2003 00:42

Ballen naar je buik. =/

Even een vraagje voor de mannen:
Heb je ook wel eens dat een bal zegmaar je huid inschiet vanuit de balzak, zodat je een vage bobel ter hoogte van de basis van je penis krijgt? Dat je hem dan weer naar zijn plek moet duwen omdat het zo erritant zit? Ik heb er wel eens last van als ik ren of judo doe. Het gevoel is zeer onprettig. Is zo iets schadelijk ?

(ik kon er niets over vinden op de zoek functie)..

Bedankt..

Ed De Pijpslet 31-05-2003 01:10

Misschien een liesbreuk?

G.T.C. 31-05-2003 01:25

Zo hallo....nooit bij de school arts geweest ofzo?

Maar ja, het zou nu eigenlijk niet meer mogen gebeuren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog op de basis school zit dan is het heel normaal. Maar kom je in de leeftijd dat je in de pubertijd komt dan moet dat niet meer kunnen.
Als dat bij jou gebeurd is dat niet zo heel erg, maar als je weer is bij de huisarts bent zou ik wel vragen of ie er effe naar kan kijken.
Maar in principe is het niet schadelijk. Een knietje in je ballen zou ook niet schadelijk moeten zijn normaal gesproken ;)

Upke 31-05-2003 08:15

Ja shit dat probleem ken ik, maar wat wel zo is dat ik vroeger er twee tegelijk kon laten inschieten en nu maar een per gelijk, ik doe het niet expres hoor maar af en toe gebeurt het gewoon, maar hij floept er dan ook meteen weer uit gelukkig.

Evito 31-05-2003 08:22

:eek:

en dan ben ik al bang dat ik straks geen kinderen meer kan krijgen als ik er eens een pijntje aanvoel :eek:

Qimm 31-05-2003 09:20

Retractiele testis... mja ik weet alleen hoe het heet :P Maar ik dacht dat het alleen bij kleine kinderen voorkwam.

Ga es naar de dokter, want het hoort niet te kunnen.

Drizzt 31-05-2003 09:24

En ik maar denken dat het normaal was dat dat af en toe eens voorkwam :P

G.T.C. 31-05-2003 10:47

raar dat jullie school arts dat nooit aan jullie heeft verteld zeg...

Upke 31-05-2003 14:58

Citaat:

G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 11:47:
raar dat jullie school arts dat nooit aan jullie heeft verteld zeg...
Waarom zou dat viswijf dat doen.... :mad:

G.T.C. 31-05-2003 15:06

Citaat:

Rawsteel schreef op 31-05-2003 @ 15:58:
Waarom zou dat viswijf dat doen.... :mad:
Omdat dat 1 van de dingen is wat zo'n schoolarts controleerd. Dan gaat ze ook nog in je ballen zitten graaien enzo. Als het goed is vraagt ze dan ook of je ballen wel is naar boven schieten.

Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn, die bij die basis school jongetjes in hun ballen gaan zitten graaien.
Ik heb tenminste nog nooit van iemand gehoord dat dat bij hem door een man is gedaan :rolleyes:

En ik vond het ook altijd stom dat de meisjes niet naar de schoolarts moesten :p

Andijvie 31-05-2003 15:28

Citaat:

G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 16:06:

En ik vond het ook altijd stom dat de meisjes niet naar de schoolarts moesten :p

Ik moest wel hoor, gingen ze me wegen en meten, en m'n gehoor en ogen controleren. :)

G.T.C. 31-05-2003 16:03

Citaat:

Andijvie schreef op 31-05-2003 @ 16:28:
Ik moest wel hoor, gingen ze me wegen en meten, en m'n gehoor en ogen controleren. :)
Ohja....dat idd wel. Dat was gewoon voor iedereen. Effe vergeten :)

damaetas 31-05-2003 16:45

Citaat:

Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn,
bij ons was dat meestal een man hoor :s

M@rco 31-05-2003 19:19

Ghehe... ik weet wat je bedoelt ja. Heb het ook wel eens, heel soms... maar niet als ik ren ofzo, dat lijkt me idd niet zoals het hoort :eek:

Methuselah 31-05-2003 22:14

Citaat:

Omdat dat 1 van de dingen is wat zo'n schoolarts controleerd. Dan gaat ze ook nog in je ballen zitten graaien enzo. Als het goed is vraagt ze dan ook of je ballen wel is naar boven schieten.

Ik vind het trouwens nog steeds raar waarom dat altijd vrouwen zijn, die bij die basis school jongetjes in hun ballen gaan zitten graaien.
Ik heb tenminste nog nooit van iemand gehoord dat dat bij hem door een man is gedaan :rolleyes:

ik moest dit jaar voor unief op onderzoek, en dat was dus wel degelijk 'n vent :|

de drie anderen waren knappe dokteresjes, maar ik word weer naar die vent gestuurd (n) Die me dan ook nog eens homo-neigingen leek te vertonen... :(

G.T.C. 01-06-2003 00:12

dokteresjes nog wel :p

Para! 01-06-2003 12:05

Citaat:

G.T.C. schreef op 01-06-2003 @ 01:12:
dokteresjes nog wel :p
Het is een Belg. ;)

mathfreak 01-06-2003 12:23

Citaat:

Para! schreef op 01-06-2003 @ 13:05:
Het is een Belg. ;)
Maar dan wel een Vlaming. Walen zijn wat dat betreft weer een geval apart, vooral wanneer ze weigeren Nederlands te spreken.

Para! 01-06-2003 12:36

Citaat:

mathfreak schreef op 01-06-2003 @ 13:23:
Maar dan wel een Vlaming. Walen zijn wat dat betreft weer een geval apart, vooral wanneer ze weigeren Nederlands te spreken.
Het leek me vrij duidelijk dat het een Vlaming is, aangezien hij 70.000 posts op een Nederlandstalig forum heeft. :rolleyes::p

damaetas 01-06-2003 15:08

Citaat:

mathfreak schreef op 01-06-2003 @ 13:23:
je hebt ook vlaming die liever geen nederlands spreken :/

G.T.C. 01-06-2003 18:49

Citaat:

Para! schreef op 01-06-2003 @ 13:36:
70.000 posts
!!!!!!!!
en 90 posts per dag. Heb je dan niks te doen ofzo :confused:
Laten we even stellen dat je gemiddeld 3 minuter per post besteed. Sommige korte reactie waar je een paar minuutjes mee bezig bent, en andere reacties waar je meteen 10 minuten aan kwijt bent. En dan reken ik de lees tijd van andere posts nog geen eens mee.

Dan zit je gewoon 3 * 90 = 270 minuten per dag op het forum !!!!!!! :eek: Das 4 en een half uur man!!!!

Sarah 01-06-2003 18:56

Mijn vriend heeft dat als hij met flink wat kracht in zijn ballen knijpt, dus doet-ie dat nooit. Ze schieten ook wel weer terug als-ie drukt op de plek waar ze in zijn buik zitten. Is dat een probleem dan?

Upke 01-06-2003 20:20

Citaat:

Je moet niet denken dat overal in Nederland alles zo goed ik geregeld. Op mijn mijn basisschool hebben we nog nooit van een schoolarts gehoord, en toen op mijn middelbare school 1 keer bezoek gehad, en het enige wat die deed is je gewicht controleren heeft het nog niet eens over geslachtorganen gehad.

Arenda 01-06-2003 21:21

Dat hoort op jouw leeftijd niet meer te gebeuren, niet alleen lijkt het me niet erg gezond, tis ook schadelijk je ballen zitten namelijk met een reden in die zak: Zodat ze verder van het lichaam afzijn omdat de temperatuur net IETS onder de lichaamstemperatuur ligt (is dat niet zo, en met baby jongentjes als de ballen niet gauw genoeg indalen wordt het chirurgisch gedaan omdat ze er anders steriel van kunnen worden)
dus mjah ga dat es laten checken lijkt me zo. ff omhoogschieten lijkt me niet zo erg, maar euhm ja... veel weet ik dr natuurlijk ook niet van. lol

EvilSmiley 02-06-2003 09:11

hmmz. bedankt voor alle reacties!

ik ben nu zestien, maar k hoef me nog niet te scheren enzo..
het gebeurt ook niet vaak ofzo, maar het valt natuurlijk wel op.
ik zal mijn vadertje raadplegen :)

Loontjuh 02-06-2003 13:11

volgens mij had mn vriend dat als klein jongetje.. toen hebben ze t geloof ik vastgezet en hij heeft er geen last meer van

Chloe Siere 02-06-2003 13:30

Citaat:

ten eerste moesten bij ons de meisjes ook naar de schoolarts
ten tweede wordt er niet overal in de ballen van een jongens gegraaid door de schoolarts
ten derde is de schoolarts ook vaak zat een man (alleen bij jou jammer genoeg dan niet)

bij ons stelt de schoolarts niet zo veel voor. ze gaan alleen maar lopen zeuren als ze menen dat het kind psychische gevolgen heeft door gescheiden ouders :rolleyes:

Bartezz 02-06-2003 13:44

ik heb het ook weleens, maar dan tijdens de sex, echt heel apart schiet er een bal omhoog vlak na klaarkomen, vind het echt best eng om die bal dan weer naar beneden te drukken ben altijd bang dat hij daar blijft ofzo!mijn vriendin moet dan ook effe uit de buurt blijven!

G.T.C. 02-06-2003 17:32

Citaat:

*RainBow* schreef op 02-06-2003 @ 14:30:
ten derde is de schoolarts ook vaak zat een man (alleen bij jou jammer genoeg dan niet)

naja, 'JAMMER' genoeg wil ik ook weer niet zeggen. Maar idd...toen had ik liever een mag gehad. Nu vraag ik me af waarom ik dat wilde :p

Marsel 02-06-2003 18:00

Wel lagge onderwerp.
Ik kan ze dus pakken en weg stoppen, lekker balloos rondlopen :p
Hahah, maja. Gewoon met normale omstandigheden vallen ze dan ook uit zichzelf weer terug. Maar met zwemmen ofzo, als het water goed koud is, dan gaan ze dus vanzelf naar boven en vallen niet echt uit zich zelf terug. Is wel vreemd gevoel, omdat je toch ook beetje angstig bent. Maar of het nou zo erg is, denk het niet hoor.

Keertje melig op school, hadden ergens over, dus ik heel droog, wat nou bikkel ( iemand met 1 bal schijnt zo te heten ).. ik kan me zelf bikkel maken en zelfs helemaal niks.. haha.. was er ook nog ander gozertje die zei dat ie dat kon.. dusjah

Papier 02-06-2003 19:39

Citaat:

sarahbressers schreef op 01-06-2003 @ 19:56:
Mijn vriend heeft dat als hij met flink wat kracht in zijn ballen knijpt, dus doet-ie dat nooit. Ze schieten ook wel weer terug als-ie drukt op de plek waar ze in zijn buik zitten. Is dat een probleem dan?
mja, zoals je hierboven ziet heb ik het ook wel eens, al komt het niet echt in de bovengenoemde context voor :)

Het gebeurd af en toe wel eens als ik even een verkeerde beweging maak ofzo, tis een apart gevoel, niet echt pijnlijk ofzo maar meer angstig dat ie vast komt te zitten ofzo :) magoed valt vrij gemakkelijk weer terug te duwen of valt vanzelf wel terug... denk niet dat het echt schadelijk is, tis niet alsof hij nou erg ver komt, en zolang zit hij er dan ook niet.. tis apart, verder weinig...

nu ff een verhaaltje, zal wel niet kloppen maar ik heb het ooit eens gehoord (ik zit vol met die 'heb ik ooit eens gehoord' dingen :confused: ) dat sommige aziatische heren dat vrijwillig deden om zo wat beter beveiligd te zijn tegen eventuele aanvallen rond dat gebied... gebeurde in sporten dan, niet hele dag ofzo :D

Denk niet dat je er echt bang voor hoeft te zijn, maar mocht je dat toch moeten zijn, laat het me ff weten :p

Groets,

Papier

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.