Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Jongens die toneel spelen zijn vaak homo's! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=495000)

Ed De Pijpslet 31-05-2003 01:14

Jongens die toneel spelen zijn vaak homo's!

Dit is echt zo hoor!
Wat denken jullie hiervan?

G.T.C. 31-05-2003 01:18

ik zeg.......doe effe normaal. Als je dat echt denkt ben je echt niet helemaal 100 :rolleyes:

Ik > Jij 31-05-2003 01:23

Citaat:

G.T.C. schreef op 31-05-2003 @ 02:18:
ik zeg.......doe effe normaal. Als je dat echt denkt ben je echt niet helemaal 100 :rolleyes:

Daangerous 31-05-2003 08:01

wan mongool is da

Quantes 31-05-2003 10:38

Citaat:

Daangerous schreef op 31-05-2003 @ 09:01:
wan mongool is da
nij mij op schooltoneel maar weinig jonegns, maar het is inderdaad onzin dat dat homos zouden zijn...

alpha 31-05-2003 12:53

Misschien zijn er gemiddeld meer jongens homo dan hetero die aan toneel doen. Maar het is echt niet dat je kunt zeggen dat haast altijd de jongens homo zijn.
Misschien ligt het toch aan het feit dat veel jongens toneel niet 'stoer' vinden en dat homosexuele jongens zich niet zoveel aantrekken aan het 'stoer zijn'

kydnav 31-05-2003 13:49

mijn neef doet toneel en heeft toch echt al een jaar een vriendin :confused:

summer1986 31-05-2003 13:52

Ik denk dat er zeker een kern van waarheid in schuilt. Maar wat wil je er eigenlijk mee zeggen? :rolleyes:

Ed De Pijpslet 31-05-2003 17:36

nee , ik meen dit topic echt serieus! k zeg ook niet dat alle jongens homo zijn , alleen ook als je op tv kijkt en je ziet daarin mensen in een musical spelen, dan zijn dat vaak homo's.

Maar wat denken jullie hier dan van?

bertbart 01-06-2003 09:44

je hebt helemaal gelijk... veel jongens die aan toneel doen zijn homo... maar natuurlijk niet allemaal... en nu?

Chloe Siere 01-06-2003 09:52

ja je hebt wel gelijk, veel van de jongens zijn inderdaad homo. En dit is niet iets om te ontkennen. Op mijn dansschool (okay, dansen, maar we hebben ook toneel :o ) zijn de jongens ALLEMAAL homo op 3 na geloof ik. En ik geloof dat we zo ongeveer 30 jongens hebben.

Jammer dat er niet serieus wordt gereageerd op deze topic. Hij geeft een stelling en vraagt jullie mening daarop. Helaas wordt deze mening bij de meesten van jullie niet serieus uitgesproken. Want ik vind zijn topic toch wel heel gewoon.

ik kijk t ff aan, maar ik denk niet dat dit topic nog iets wordt.

Balance 01-06-2003 10:47

Citaat:

*RainBow* schreef op 01-06-2003 @ 10:52:
ja je hebt wel gelijk, veel van de jongens zijn inderdaad homo. En dit is niet iets om te ontkennen. Op mijn dansschool (okay, dansen, maar we hebben ook toneel :o ) zijn de jongens ALLEMAAL homo op 3 na geloof ik. En ik geloof dat we zo ongeveer 30 jongens hebben.
bij mij op de theaterschool ken ik juist geen enkele jongen die homo is (of waarvan ik het vermoed).
overigens voor de topicstarter: ik denk dat je best wat mensen uit musicals ofzo op kan noemen die homo zijn, maar dat je er ook net zo veel (of misschien wel meer) op kan noemen die dat niet zijn.
relatief zullen er in de groep wel meer homo's zitten als in een ander beroep, maar ik denk niet dat er meer homo's zijn dan hetero's.

Imhotep 01-06-2003 11:52

Citaat:

linda85 schreef op 01-06-2003 @ 11:47:
bij mij op de theaterschool ken ik juist geen enkele jongen die homo is (of waarvan ik het vermoed).
overigens voor de topicstarter: ik denk dat je best wat mensen uit musicals ofzo op kan noemen die homo zijn, maar dat je er ook net zo veel (of misschien wel meer) op kan noemen die dat niet zijn.
relatief zullen er in de groep wel meer homo's zitten als in een ander beroep, maar ik denk niet dat er meer homo's zijn dan hetero's.

Elisabeth:
9 hetero's tegenover 13 homo's

Doornroosje:
5 hetero's tegenover 8 homo's

Rex:
1 hetero tegenover 4 homo's

Titanic:
12 hetero's tegenover 15 homo's

Ik wil niets zeggen, maar ik zou het qua musical dan toch wel een beetje gaan denken.... ;)

alpha 01-06-2003 15:10

Citaat:

Imhotep schreef op 01-06-2003 @ 12:52:
Elisabeth:
9 hetero's tegenover 13 homo's

Doornroosje:
5 hetero's tegenover 8 homo's

Rex:
1 hetero tegenover 4 homo's

Titanic:
12 hetero's tegenover 15 homo's

Ik wil niets zeggen, maar ik zou het qua musical dan toch wel een beetje gaan denken.... ;)

:D Dus.
Waar haal jij die info vandaan?!

summer1986 01-06-2003 19:34

Citaat:

Ed De Pijpslet schreef op 31-05-2003 @ 18:36:
nee , ik meen dit topic echt serieus! k zeg ook niet dat alle jongens homo zijn , alleen ook als je op tv kijkt en je ziet daarin mensen in een musical spelen, dan zijn dat vaak homo's.

Maar wat denken jullie hier dan van?

Wat moet ik er verder van denken? Het komt waarschijnlijk omdat homo's vaak creatief zijn, en zich goed kunnen uiten in het toneelspel. Ik vind het prima, het maakt voor mij geen verschil als een jongen homo of niet is. (Er zijn uitzonderingen ;))

Vincent Vega 01-06-2003 19:40

Homoseksuelen doen denk ik inderdaad relatief vaker aan toneel dan heteroseksuelen.

Daangerous 01-06-2003 20:00

da zal wel jah

huytuneng 02-06-2003 10:14

Hier op de toneelschool is de verhouding man/vrouw 3/1
:confused: en daarvan is er 1 homosexueel en zijn er 9 heterosexueel. Waar baseer je je op?

Chloe Siere 02-06-2003 12:08

hm in musicals gaat t vaak meer om dansers (die daarbij toneelspelen) en die zijn wel meestal homo.

bij toneelspelers ligt dit anders denk ik. daar zie je wel meer hetero's.

EvilSmiley 02-06-2003 14:16

hypothese:

zou de verhouding vrouwen/mannen gelijk staan aan de verhouding homo/hetro min het percentage homos in de algehele bevolking :rolleyes:

Wat dit over homos zegt weet ik niet, ik denk dat er ook een hoop homos zijn die er niets van bakt met toneel

Angel 02-06-2003 16:00

ik heb ckv3 drama..dr zitten 2 jongens en 12 meiden bij ons..en die jongens zijn echt geen homo...
en over t algemeen zijn jongens die toneel spelen niet allemaal homo hoor..

Chandler 04-06-2003 09:29

!!!

volgens mij niet helemaal iedereen hoor.

sugarsuzy 04-06-2003 11:03

OKAYY dit slaat dus helemaal nergens op!!!
ZElf zit ik bij een grote toneel club MET veel mannen en jongens en k kan je met veel zekerheid vertellen dat ze echt niet allemaal homo zijn en voor zover ik weet gewoon allemaal hetero.
Een vriend van me is wel homo en speelt ook toneel maar wat boeit dat toneel is gewoon kewl en niks anders!!!
laat iedereen lekker zijn en doen wat tie wqilt zonder dat er zo'n belachelijke topic over komt!
groetjes suus

alpha 04-06-2003 11:17

Citaat:

sugarsuzy schreef op 04-06-2003 @ 12:03:
...tekst...

laat iedereen lekker zijn en doen wat tie wqilt zonder dat er zo'n belachelijke topic over komt!
groetjes suus

Je hebt gelijk, het maakt niks uit of iemand hetero of homosexueel is. Toch is dit een stelling en kan daar naar mijn mening gewoon over gediscuseerd worden.

Imhotep 04-06-2003 17:12

Citaat:

sugarsuzy schreef op 04-06-2003 @ 12:03:
OKAYY dit slaat dus helemaal nergens op!!!
ZElf zit ik bij een grote toneel club MET veel mannen en jongens en k kan je met veel zekerheid vertellen dat ze echt niet allemaal homo zijn en voor zover ik weet gewoon allemaal hetero.
Een vriend van me is wel homo en speelt ook toneel maar wat boeit dat toneel is gewoon kewl en niks anders!!!
groetjes suus

De mensen die het belachelijk maken, zijn de mensen die zo reageren. Er is niets mis mee om er eens over te praten of te denken, alleen ik word helemaal ziek van al die mensen die meteen roepen dat er niets mis mee is om homo te zijn en dat het niet uitmaakt of iemand al dan niet hetero is, maar als dat niet uitmaakt; maak er dan ook niet zo'n drama van als mensen erover praten...

Shinosu 05-06-2003 12:44

Ik denk dat creativiteit enzo meer van je vrouwelijke kant vergt dan techniek en mechanica etc. En daar homo's meestal meer 'in touch' zijn met hun vrouwelijke kant lijkt het me logisch dat artistieke mannen meer homo's zijn dan hetero's.
Misschien lijken er daar wel meer homo's te zijn omdat het in dit milieu niet meer iets is om je voor te schamen. Er zijn misschien ook wel homo's in de techniek en in de echte "mannenbanen", maar daar gaat men er volgens mij niet zo makkelijk mee om en zullen ze er dus ook niet voor uitkomen.

Mabo 06-06-2003 19:06

Volgens mij geld het wel voor de musicals en revue maar of het nou echt een grote meerderheid is; of zouden ze misschien alleen maar meer opvallen?

Mushu 07-06-2003 20:27

was dat nou weer voor een onzin?

D-girl 08-06-2003 16:15

Ooooow jah sporen..!! Als een jongen toneel spelen leuk vind hoeft et toch niet gelijk een homo te zijn? En ookal wassie et wel, BOEIE!!! Der zijn toch ook meisjes die voetbalennn...

alpha 08-06-2003 16:31

Citaat:

Charlie1704 schreef op 07-06-2003 @ 21:27:
was dat nou weer voor een onzin?
Citaat:

D-girl schreef op 08-06-2003 @ 17:15:
Ooooow jah sporen..!! Als een jongen toneel spelen leuk vind hoeft et toch niet gelijk een homo te zijn? En ookal wassie et wel, BOEIE!!! Der zijn toch ook meisjes die voetbalennn...
een normale discussie moet mogelijk zijn hierover. Lees de voorgaande reacties en je ziet dat er heel normaal gereageerd kan worden.

En we discrimineren hier niet op seksuele voorkeur, we praten er gewoon op een rustige toon over, over of het waar is of Jongens die toneel spelen vaak homo zijn, ja of de nee.

Dus kan er alsjeblieft normaal gepost worden, dan doen anderen dat ook. Het is algemeen bekend dat er alleen naar de eerste en laatste (aantal) post gekeken wordt dus normale reacties svp.

Dwarser 08-06-2003 16:34

Ik speel toneel en ik ben een jongen. En geen homo.
Ik zou eigenlijk niet weten om jongens die toneel spelen homo zijn. Bij mij in de groep ben ik de enige jongen en bij het school toneel waren de jongens die mee deden allemaal hetero (denk ik)

Nothing 10-06-2003 13:29

Nee waarom zouden ze homo zijn dan??
Ik ken zat jongens die toneel spelen, maar homo zijn ze niet hoor!!

Kazazi 12-06-2003 08:59

Citaat:

Ed De Pijpslet schreef op 31-05-2003 @ 02:14:
Dit is echt zo hoor!

Alles behalve waar. :mad:

lotjesnotje 12-06-2003 09:08

das echt niet waar. Ik ken genoedg jongens die toneel spelen en die zijn echt geen homo. Men broer zit erop hij is heus homo en een aantal vrienden zitten erop en die zijn ook niet homo

Imhotep 13-06-2003 16:00

Citaat:

Kazazi schreef op 12-06-2003 @ 09:59:
Alles behalve waar. :mad:
Offtopic:
Kun je dat ook zeggen zonder homoseksuelen te beledigen door kwaad te worden en met argumentatie? Anders is het zo'n loze reactie; discussie, weet je...

Ik denk dat het vooral in de musicalwereld wel vaak zo is dat er een meer dan gemiddeld aantal mannen homo is, maar bij toneel verwacht ik het eigenlijk niet. Ik denk dat dat -zoals volgens mij al eerder gezegd- met het 'show-gehalte' ofzo te maken zal hebben... Weet het eigenlijk niet :confused:

Party_Bunny 13-06-2003 20:35

Wat maakt het in godsnaam uit wie er allemaal homo is en wie niet? Who cares?
'Alle kappers zijn homo, en alle dansers ook!' Nou én?!

bluebloem 14-06-2003 01:02

Een goede vriend van mij heeft net zijn diploma voor acteur gehaald en gaat nu naar Engeland. OP de school waar hij zat zaten heel veel jongens en die waren niet homo. en wat dan nog als ze dat wel waren? :confused:

Tampert 14-06-2003 11:55

je poneert een stelling: "toneelspelende jongens zijn vaak homo" vervolgens onderbouw je hem met: "als je naar musicalsterren kijkt zijn dat vaak homo's".Daarna noemt men de verdeling bij musicals.

Musicalsterren zijn, zoals eerder vermeld is, echter niet echt een afspiegeling van toneelspelers. Musicalspelers zijn vaak mensen die zingen/dansen en daarnaast ook nog wat acteerwerk doen. Dat is iets heel anders dan een acteur.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer weinig homoseksuele actuers kan opnoemen (in verhouding tot hetroseksuele acteurs). Ik denk dus dat je stelling totaal afhangt van welke vorm van theater je uitgaat.

Anijs 29-06-2003 12:06

Bullshit!!!!!!!!!!!!

Ik geef wel toe dat jongens die toneel spelen vaak erg gevoelig zijn (Gemiddeld)
Maar dan zijn ze nog geen homo's

Jongens die lekker duidelijk hun gevoel laten blijken zijn *HEEEEEWRLIJK*

Anijs 29-06-2003 12:07

Ik had het over musicalsterren...

Acteurs die in films spelen zijn vaak gewoon normaal.. niet extreem gevoelig ofzo...

Dit kom zo op mij over (A).. dzz niet te lala opvatten

Dwarser 29-06-2003 21:02

Citaat:

Onbekend Mijsje schreef op 29-06-2003 @ 13:07:
Ik had het over musicalsterren...

Acteurs die in films spelen zijn vaak gewoon normaal .. niet extreem gevoelig ofzo...

Dit kom zo op mij over (A).. dzz niet te lala opvatten

Homo's zouden niet normaal zijn? Mensen die gevoelig zijn zouden niet normaal zijn?

Of druk je jezelf gewoon verkeerd uit?

majin 07-07-2003 19:40

Citaat:

Ed De Pijpslet schreef op 31-05-2003 @ 02:14:
Dit is echt zo hoor!

ZO PARDON??????? Ik ben ook een jonge en doe ook aan toneel maar ben nog altijd wel hetro!!!!!

shaya 07-07-2003 22:02

ik heb ruim 2 jaar een vriend gehad die toneel speelde (overigens danste hij ook)
ik heb 2 goede vrienden die toneel spelen ( goed zelfs) en die zijn toch echt geen homo....

als ik eerlijk mag zijn ken ik maar 1 gozer die toneel speelt die homo is....tenminste dat denken wij.

Dwarser 25-07-2003 21:04

Citaat:

majin schreef op 07-07-2003 @ 20:40:
ZO PARDON??????? Ik ben ook een jonge en doe ook aan toneel maar ben nog altijd wel hetro!!!!!
Het slaat ook nergens op wat er beweerd wordt. Het is gewoon één groot vooroordeel.

Chloe Siere 26-07-2003 09:50

volgens mij is deze discussie wel afgedaan, ook een beetje zinloos om hem wéér op te halen...

ik ga m daarom sluiten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.