![]() |
Uitspraak:.........
vervelen is goed, want zo duurt je weekend langer.
bedacht door: Ed De Pijpslet |
Sorry Ed, maar vervelen is voor doordeweekse dagen. (hoewel het weekend voor studenten natuurlijk op woensdag begint en op maandag eindigt, waardoor dinsdag als enige doordeweekse dag wordt aangemerkt, maar dat is algemeen bekend, toch?)
|
Dit past beter op DK.
--> DK |
Vervelen is helemaal niet goed want dan doe je niets nuttigs.
Dat je weekend langer duurt is natuurlijk kul, want een weekend blijft gewoon 48 uur hebben. |
Citaat:
|
wat een domme uitspraak! Als je weekend hebt, moet je ook wat leuks met die tijd doen en niet nutteloos gaan vervelen , dan is toch nog heel je weekend naar de klote! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Als je je verveelt gaat de tijd inderdaad langzamer voorbij ja, dus eigenlijk is deze stelling juist. Van de andere kant geldt dat voor mij persoonlijk niet, want ik heb altijd wel wat te doen in het weekend dus ik verveel me nooit, maja mijn weekend gaat altijd heel snel dan voorbij :(
Juist dus (y) |
domme uitspraak, je weekend duurt sowieso altijd even lang. (helaas :()
|
De vraag is natuurlijk of wel wílt dat je weekend langer duurt als je je verveelt.
|
Citaat:
|
deze heb k evkes eerlijk gejat:
ALcohol vrij bier is net als een B.H. aan de waslijn Het beste is eruit |
only boring people get bored...
|
duurt mayb wel langer maar heb je ook een onwijs saaaaai flut weekend.. en dat wil ik niet.. dan maar sneller voorbij gaan he! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |