![]() |
Tips voor AFRUKKEN!!
Hey mensen,
Zoals mijn naam al zegt houd ik veel van aftrekken, maar ik ben wat uitgekeken op de 'normale' manier. Weet iemand nog variaties? Om het nog lekkerder en spannender te maken? |
Verhoog de kans dat je erbij betrapt wordt :X
|
|
jij bent best triest wist je dat?
|
Whaha, die nick, en dan ook echt nog die bruut serieuze manier van posten :D Koning (y)
|
What a jerk.. :p
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
Tip: Je anus wat aandacht geven
|
Citaat:
|
Probeer je zelf es te pijpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het nog goed voor je ook, kun je nagaan hoeveel calorieen je dan verbrand. |
Citaat:
|
Vaseline. Glijdt lekker.
|
Ga eerst ff lekker kokkerellen, maak een overheerlijke gelatine pudding en stop je leuter daar es in :p
|
Citaat:
|
ga een record maken, en dan moetje t bij gaan houden, en dan een dag tijd, maand tijd, jaar tijd, en best of all :D
en dan ga je een boek schrijven en wordt je beroemd |
probeer eens iets met electriciteit, veiligheidsspelden door je eikel willen waarschijnlijk ook wel werken.
alvast succes!! |
"Pak je stijve lul, doe deze tussen de deur, en sla de deur open en dicht. Afwisselend dan. Uiteindelijk moet je wle tot een orgasme komen..."
SUCCES :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
stel je bent rechtshandig..doe t eens met links maar dan dat je je hand andersom houdt.. probeer maar eens..is wel apart
|
Citaat:
|
met handschoenen aan ^^
|
ironisch dat er achter zn geslacht Lid staat:o :rolleyes:
|
ga glijmiddel kopen in de lokale seksshop of bij de apotheek
smeer de enkels en de penis in met voldoende glijmiddel leg de penis (reeds in verse spaghetti toestand) tussen de enkels en beweeg de enkel van het lichaam weg en naar het lichaam toe. |
BTW
Bij gebrek aan lengte : pleur dagelijks een basketball door je urinebuis en laat deze steken voor een uur of 3 Resultaat gegarandeerd na 3 weken |
Citaat:
:D |
vraag of je mams het doet :D voelt gegarandeerd anders :rolleyes:
|
Probeer jezelf eens te pijpen, daarvoor zou je een rib moeten laten verwijderen.
|
Ik snap eigenlijk niet waarom de meesten hier onzin neerzetten. Ik vind dit een heel normaal topic en daar moet je normaal op reageren.
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
*Vergeef het hen, want ze weten niet wat ze doen... :D* Citaat:
*maar ach, laten we er ons maar niet al te veel van aantrekken...* |
Citaat:
aftrekken.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |