![]() |
Vaderdag cadeautjes!
Ik weet zelf nooit wat ik moet geven aan mijn vader, dus mijn vraag is, wat zouden papa's leuk vinden? :)
|
wanneer is het in godsnaam vaderdag :confused:
|
vlug, wanneer is het vaderdag? Ik heb het gevoel dat ik het weer keihard aan het vergeten ben :( .
|
15 juni :D
|
[Moenbloem]
Dan pas? Ik koop wel zo'n geschenkverpakking bij kruidvat ofzo :o |
een ontbijt op bed wordt altijd wel gewaardeerd denk ik, en als je nog een 'echt' cadeau wilt geven, een luchtje ofzo/aftershave weetikveel. het ligt heel erg aan de vader :D
|
Maak een foto van jezelf, doe er een lijstje omheen en klaar. Dat werkt altijd wel.
|
-boek
-aftershave -tijdschrift -waardebon van een winkel Ik denk dat ik één van deze dingen ga kopen... |
voor mij is het makkelijk: ik geef mn vader al 16 jaar hetzelfde kado: FIETSHANDSCHOENEN!!! :D:D:D
maar goed, een paar andere ideetjes: - snoep (doos bonbons, spekkies) - boek - aftershave - badschuim - luchtje - deo gewoon de standaard dingen dus... :D:D Misschien ook een ideetje: vraag gewoon wat ie wil hebben :D ;) |
whiskey of en een boek of tijdschrift ofzo
|
drank ofzo
|
leuk cdtje, led zeppelin ofzo dit jaar
|
gelukkig doen wij niet aan dit soort humanistische feesten. (y)
|
Citaat:
|
----> De Kantine.
|
Ik doe daar niet aan.
Ik denk dat ik hem een online kaartje stuur ofzo... |
wij hebben een open haard en een hond...Dus de handschoen om die gloeiend hete deurtjes open te doen, wordt kapot gevreten door dat beest..Dus zal eens een goed (lees van de Xenos... :D ) overwant kopen, dan moet t goed gaan!
Offe, sigaren, als tie die rookt dan..Of idd een cadeaubon.. |
Ik koop een fles drank voor 'm. Maar dan uiteraard wel iets aparts. Dat lijkt me in combinatie met een film in de bios wel een tof cadeau.
|
mn vader doet aan wielrennen en mountainbiken, dus meestal kan ik daar wel iets voor kopen.
En hij heeft sinds kort een digitale videorecorder, dus kan ik altijd nog bandjes daarvoor kopen.. En anders maar gewoon aftershave of een of ander pakket.. |
Citaat:
|
ik geef een tijdschrift en wat snoep ofzo :)
eenvoudig, doch efficient :D |
hm, nou mijn vader krijgt zeker geen drank van mij.. kijk wel uit.. uhm.. mjah nou ja standaard.. ik laat me moeder het gewoon kopen.. tis wel best kut, want hij is net jarig geweest =S dus het wordt wat moeilijk.. een boek ofzo denk ik
|
Niet alweer.
After shave. (y) |
Ik geef meestal niks, of ik geef het een maand later :o
|
Ik geef altijd wijn, een luchtje of een bioscoopbon. Orgineel he... :rolleyes:
|
Mag altijd zelf wat verzinnen :mad:. Ik geef meestal maar iets van een boekenbon, tjah als hij er niet tevreden mee is dan had hij maar een duidelijke cadeau tip moeten geven hoor :D
|
Ik zou het echt nog niet weten, maar ik heb nog 2 weken de tijd. Aangezien ik vanaf 14 juni vakantie heb en dan waarschijnlijk wel iets weet, ga ik het pas op die dag kopen. Maar wat weet ik nog niet. Meestal leg ik wat geld met mijn zusje en mijn moeder bij elkaar.
|
maak een tekening
|
hier hoef ik me lekker niet druk over te maken :)
|
ow, ik koop wel weer 1 of andere aftershave van Hugo Boss ofzo voor m. Hij wil nl alleen maar dure merken. Niet adt hij t verschil ruikt, maar dan heeft hij t idee dat ik ook om hem geef.
|
Citaat:
|
Wij gaan me papa meenemen om te karten en dan gana we gelijk bij me zussie in Delft eten. :D
Nooit gedacht dat me pa het leuk zou vinden maar volgens mijn broer en zus wel.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef mijn vader denk ik een nep boek met een fles whiskey erin :) maar ik moet kijken of ik wel wat geef, mijn vader zegt dat het niet nodig is en ze zijn dan toch op vakantie...
|
Citaat:
nog tijd zat dus om wat te verzinnen;) |
Wij (ik en mijn twee zussen) geven geloof ik zo;n watermeet-ding. Ach ja, ik vind het zo;n onzin he: vaderdag, moederdag. Bah. Moeten we ze bedanken dat ze me op de wereld hebben gezet?!
:( Waarom is er geen kinderdag? :( |
knutsel een stropdas
|
Onze jaarlijks terugkerende kadootjes: sigaren :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |