![]() |
Randje fietsen&vriend
Hallo, :) ben net thuis, en was ff nieuwsgierig naar iets. Ik was gisteren met mijn vriend, met een stel vrienden bij mekaar, er was bier aanwezig, en nou goed het was wel gezellig. Ik ben dus blijven slapen, helaas moest ik vroeg weer weg en natuurlijk heb ik met mn vriend het bed gedeeld.
(Ik en hem hebben overigens beiden NIET gedronken) Op een gegeven moment dacht ik dat ik hem randje fietsen zou moeten leren.. want zo vind ik het persoonlijk veel te kort duren. Aan mijn kant dan, nu vraag ik me af... hoe leg je zoiets uit, of hoe hebben jullie dat gedaan. (Ik moet het natuurlijk in engelse termen doen) Mijn poging gisteravond ging helaas op in lucht :( omdat het gesprek overging in iets anders, wat toch wel belangrijk was, maar heb het maar laten hangen dus. Maar goed, mijn vraag dus, aan de meisjes hier, was jullie vriend een natuurtalent-die-zomaar-alles-begreep of moest je hem wel eens wat leren, en hoe? Volgende keer, ben ik het hem van plan uit te leggen (tis iets moeilijker wat ik weet al de engelse termen niet zo goed maar k), maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Vertel es? :) |
hij moet in zn snikkel bij zn buikwand knijpen als ie n orgasme voelt komen, dan verdwijnt t gevoel en sta je zogezegd weer bij "start"
voordeel is dat je geil blijft en t kan blijven doen. nadeel: je moet goeie zelf beheersing hebben en ff de sex onderbreken, want als je te lang doorgaat kom je toch En hij moet niet de hard knijpen anders krimpt zn jantje weer *tip* als je t doggystyle doet is t wel ideaal dan onderbreek je de sex zo min mogelijk omdat hij er dan goed bij kan (bij zn snikkel dus) en dat scheelt ook tijd |
dat knijpen klinkt hip :D Je kunt forum vrouwtjes dalijk herkennen aan hun blauwe oogjes :p
|
hoezow blauwe oogjes??
|
Nooit knijpen. Dat is enorm slecht.
|
why? en nu geen bullshit over gesprongen vaten. Das als je dr zown freakin' cockring te lang om laat zitten. Je moet niet hard knijpen of lang. gwoon ff dat het gevoel verdwijnt
heb je alternatieven :( |
Citaat:
Denk aan de spannende gebeurtenissen in een bejaardentehuis ofzo. Of aan een overslagstation van de PTT. Een vuilnisbelt, een tochtig perron als je de laatste trein hebt gemist, de tramremise. |
(y)
|
Wat is een tram-remise?
|
Citaat:
|
hmmm dat van dat knijpen of zeg maar t dichtdrukken van de urethra heb ik ook weleens gehoord, maar waar je dan precies moet drukken?? in t midden aan de onderkant of niet?
Kan iemand mij anders ff corrigeren ajb? |
Ik zocht ook reacties ten opzichte van mij, hij bij mij dus :) als je me nu snapt.
Knijpen :eek: :confused: k |
Citaat:
|
*zal dan wel natuurtalent zijn*
Er is mij door mijn vriendin nooit wat uitgelegd en ik schijn het heel goed te doen (zegt zij :) ) Maar het zal vast nog wel komen dat ze mij wat leert, zij is toch verder gegaan al dan mij dus.... |
Maar sommige jongens weten niet 1,2,3 wat randje fietsen is en.. mjah doen ze dit dus ook niet (laat mij vriend nu zo'n geval zijn)
|
Citaat:
Ik kan niet precies de grens volgen tussen gewoon en klaarkomen.. En je mag niet te ver gaan, dus?! :S |
Citaat:
|
als ik mijn vriendin te vaak op het randje laat fietsen wordt ze chagrijnig haha
t is ook nooit goed.. :D |
altijd gezeik
|
volgens mij ben ik een kei in het randje laten fietsen (bij mij komt ze gewoon nooit klaar ...)
|
of je vriendin kan gwoon niet komen...
|
Citaat:
misschien moet ik eens overstappen op iets anders dan handwerk, maar jah, de het gebruik van de tong is vast ook geen garantie voor succes. |
nee geen garantie, maar t scheelt over t algemeen wel
|
proberen waard in dat geval.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik voel me een beetje een mislukte man omdat het me niet lukt eigenlijlk. Ik heb nu een vreselijk trauma denk ik. |
hajo, veel mensen, vooral meisjes/vrouwen, hebben moeite om bij iemand anders klaar te komen, doordat ze gewend zijn dat het iets is dat je in je eentje doet. Komt vanzelf wel, als het éénmaal gelukt is, dan lukt het vaker:)
sweetsterretje, ik neem aan dat als je met je vriend Engels spreekt je toch wel redelijk vaardig bent in dingen omschrijven... en dan kun je met hem gewoon afspreken dat je hem op z'n knie tikt (of weet-ik-veel-wat) als je bijna klaarkomt, zodat-ie dan ophoudt... |
Hajo, beffen en vingeren tegelijk is een bijna 10 % garantie, mar luister naar haar aanwijzingen, of laat het haar voordoen. Of laat het haar een keer bij zichzelf doen terwijl jullie aan het vrijen zijn. Jij bent in haar, zij speelt met haar klitje. Kan op zijn lepeltjes, de brug, doggystyle, amazone.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |