![]() |
Voor de meisjes: Wat eet je als je ongesteld bent?
Waar kun je ABSOLUUT niet van afblijven als je ongesteld bent?
Ikke drop :o |
Ik ben te ziek om te eten..
|
Als ik al eet, eet ik appels/druiven. Of stokbrood :o :)
|
Citaat:
de eerste twee dagen dan! de dagen daarna gewoon wat ik normaal eet ... saai ..... |
Ik eet gewoon het zelfde als anders.
|
Ik eet iets meer, maar over het algemeen gewoon hetzelfde.
|
gwoon hetzelfde. tenminste, als ik ongesteld ben word ik iets extremer in mun buien dus soms ga ik ineens niet eten of mezelf nog maar es lekker volproppen.
|
Net zoals hierboven, hetzelfde alleen wat meer.
Als er iets heel erg lekkers in huisis kan ik daar, als ik ongesteld ben, wel wat slechter van af blijven. |
Citaat:
|
Tjah nja ik heb meer eetbuien waarbij ik veel chocola naar binnenwerk. Verder eet ik vrij gezond :) .
|
Als ik echt ongesteld ben, eet ik eigenlijk als altijd... Maar de week ervoor, dan drink ik vooral thee en eet ik veel simpele en lekkere dingetjes.
|
Citaat:
|
Chocola....
|
Citaat:
|
Alles wat lekker, vettig, suikerrijk is... :o en dat in groooote porties...
|
Iig alles waar vet in zit (y) . Favoriet zijn: chips, snoep en heel veel chocolade :D
|
Sauzen en dingen met kaas :S (bijvoorbeeld een broodje kaas met ham en mayo met curry :S) verzot ben ik daaar dan op..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chocola.
|
als het maar iets is waar ik op kan knabbelen.. chips of zo..
|
*denkt na*
volgens mij eet ik gewoon hetzelfde dan.. alleen heb ik wel een tic ineens.. dat ik opeens niet van *denkt* appels ofzo kan afblijven, dingen die ik anders verafschuw mjah en drop ook wel.. maar dat eet ik over het algemeen wel :D |
Ik heb dan echt een behoefte aan ongezonde dingen zoals chocola en vooral zoete dingen, zoet broodbeleg enzo. Verder eet ik gewoon hetzelfde en tegen buikkrampen drink ik zonnatura oplosthee.
|
Citaat:
|
gewoon
ik merk maar aan één ding dat ik ongesteld ben ;) |
Citaat:
Het werkt wel redelijk tegen buikkrampen, bij mij helpt het meeste dat warm is wel goed, ik heb ook zo'n kersenpitkussen voor op mn buik en dat is ook lekker. Thee drinken opzich werkt bij mij wel goed, niet alleen oplosthee maar ook gewone. |
Ik eet niet echt iets speciaals als ik ongesteld ben...
|
Vlokken. Desnoods in een vlabakje gegoten zodat ik het eruit kan snoepen :p (kan overigens alleen als er niemand thuis is)
|
Ik was een jaar geleden ofzo ongesteld, en we zaten aan tafel en ik kon maar niet stoppen met die augurken... :confused: Nee, ik was niet zwanger... K snapte het zelf ook niet...
Meestal drink ik meer als ik ongesteld ben, en eet ik liever yoghurt en fruit... |
Citaat:
|
Citaat:
Moewhahaha :) Goeie gewoonte :o |
Citaat:
|
meestal is het de week ervoor dat ik zin krijg in hartige/zoutige dingen. Zakken chips gaan er dan doorheen. Als ik het dan eenmaal ben ga ik weer over in mijn normale ritme eigenlijk.
|
Citaat:
|
chocola,chocola en nog eens chocola zegt me zusje!
|
ik eet alles (doorelkaar ook het liefst :) )
normaal doe ik dat soms ook wel, maar dan vind ik het slecht, als ik ongesteld ben denk ik eerder, ach dat mag best, je bent ongesteld :D |
tja gewoon van alles wat meer.. maar neit speciaal wat
|
nks bijzonders
|
Citaat:
|
Geen idee. :)
|
Alles wat los en vast zit en dan het liefst allemaal tegelijk. :D :o
|
Mijn meisje volgens mij gewoon alles :)
|
Citaat:
|
Chocola :(
|
Pfff...alles heel veel..en dan een tijdje nix meer, maar das meestal voordat ik ongesteld word.. :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Een paar dagen voordat ik ongesteld wordt, eet ik vaak veeeeel chocola! Tijdens ongesteldheid zelf volgens mij niet echt meer dan normaal..
|
gewoon waar ik zin in heb..maar niet zo veel bijzonders...t zelfde als anders eigenlijk
|
chocola eet ik in die periode meestal veeeeeeeel meer
|
Ik krijg meestal vreetbuien, de eerste paar dagen van mijn ongesteldheid. Dus dan eet ik drop, spekjes, chips, koekjes en nog meer dingen die in huis zijn. :o Maar aangezien ik nu aan de lijn ben moet ik me inhouden als ik ongesteld ben. De laatste paar keren had ik minder last van vreetbuien, eerst was het erger.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |