![]() |
Poll: Wat zou jij er van vinden als iemand masturbeert bij je foto?
Poll: Wat zou jij er van vinden als iemand masturbeert bij je foto?
http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
Poll: Wat zou jij er van vinden als iemand masturbeert bij je foto
Je hebt gestemd op: Dat boeit me vrij weinig tot niets. |
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat zou jij er van vinden als iemand masturbeert bij je foto Je hebt gestemd op: Afhankelijk van de persoon. |
(dit is AePiE)
Als de persoon in kwestie knap/lekker/geil is: Geil, dat word neuken als ik het weet :p Als de persoon ranzig/onaantrekkelijk is: ranzig/onaantrekkelijk. Niet fijn. Ik stem ff niet, deze pc is te langzaam. |
Ik kan t bij mij niet voorstellen, maar goed.
Iedereen moet doen waar ie zichzelf lekker bij voelt. Maar ja, als je iemand opwindt dan hoop je toch dat t iemand is die jou ook op windt. Dus afhankelijk van de persoon. |
zolang 't geen kerel is...
en niet iemand die me daarnaast ook stalkt... :s dan zou ik 't wel grappig vinden om te horen, mss zelfs een beetje opwindend... |
Ik maak me er niet speciaal druk om hoor :P
Ik ben er vrij goed in zulke dingetjes buiten de normale omgang te houden met iemand :) (ik weet het van 1 iemand jah en vraag me niet waarom ze zo gek is maar goed :o) Moet ze zelf weten. Als zij zich daar goed bij voelt zal ik niet klagen :D Maar we gaan ook nog gewoon met elkaar om. :) Boeit mij dus weinig tot niets :) |
Poll: Wat zou jij er van vinden als iemand masturbeert bij je foto Je hebt gestemd op: Afhankelijk van de persoon. |
waar is de keuze: dat vind ik wel koel
? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hangt van de persoon af. Als het iemand is waar ik wel een robbertje mee zou willen knokken, ahem, dan vind ik het best. Is het een creep, dan word ik er ergens een tikkie boos van.
Ervan uitgaande dan dat ik het zou weten. Wat ik niet weet, boeit me niet. Gedachten zijn vrij. Ze geilen maar een end weg. |
Die mensen dalen bij mij in aanzien.
Mensen die totaal geen smaak hebben die waardeer ik niet (y) |
Moeten ze zelf weten :D .
|
Je hebt gestemd op: Dat boeit me vrij weinig tot niets. als tie me maar niet gaat achtervolgen... |
Dat boeit me vrij weinig tot niets.
Rutger, geile beer, wat had jij gekozen? |
kan me eerlijk gezegt geen donder schelen
|
Eva, hebt gij hier al geantwoord op de poll? :mad: :o
Er is al vanaf ip xxx.xx.xxx.xxx gestemd in deze poll Ik zou dus gestemd hebben dat dat van persoon tot persoon afhangt... |
Je hebt gestemd op: Dat boeit me vrij weinig tot niets. tja dr is iemand van wie ik het weet dat ie het gedaan heeft en tja.. geef dr eig weinig om |
Kan het me niet voorstellen maar op zich wel grappig. Denk niet dat je het ooit te weten komt dat iemand masturbeert met jou in gedachten of met een foto.
|
sjonge boeiend moeten zij weten
zolang ik er niet bij ben vind ik alles goed |
Citaat:
ligt da aan kotnet? nouja, ja ik heb hier dus gestemd. in't vervolg even overleggenop wa da we gaan stemmen? :) sma goe da ier geen nader mensen van leuven op zitten. |
Citaat:
|
Je hebt gestemd op: Afhankelijk van de persoon. jep. één bepaald persoon mag het wel. van de rest wíl ik het niet eens weten. |
Tsja, dat vind ik natuurlijk uitermate natuurlijk...:D :rolleyes:
Zelf heb ik laatst nog heerlijk gemasturbeerd bij de foto's van Muizzz, bedankt Muizzz! :rolleyes :D :o |
Citaat:
En ja, dat ligt aan KotNet, wij zitten zogezegd achter 'n proxy, waardoor wij 't zelfde IPadres vertonen. Als ik dus 'n IPban krijg, kunt gij ook niet meer forummen *grin* :D Sgoe, gemiddeldes nemen enzo :D :cool: Die zitten er wel zalle, alleen niet veel (atolice_babe weet ik, voor de rest: don't know, don't care) en gelukkig ook niet zo vaak :o |
anders.. -> zou me vereerd voelen, is wel een GROOT compliment!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, een tuinkabouter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*knippert met ogen* Die zou ik uitermate gestoord vinden. Waarom staat die optie er niet bij?
|
Citaat:
Citaat:
"Die mensen dalen bij mij in aanzien." *Wat toch prettiger oogt als "Die zou ik uitermate gestoord vinden.", maar goed, dat is mijn persoonlijke mening* |
zou me niet boeien...
|
Nou ik zou me vereerd voelen denk ik , maar goed al s je op mij kunt klaar komen ben je ook wel erg goed bezig, je zou er voor beloont moeten worden :D
Van mij mag iedereen zich uitleven. zowel mannen als vrouwen , laatste groep mail ff :D whahahahhaha :P Ik maak me er dus niet echt druk om. |
Poll: Wat zou jij er van vinden als iemand masturbeert bij je foto Je hebt gestemd op: Afhankelijk van de persoon. Je IP is: bla bla bla... bla bla |
echt zo'n rutger topic :D
|
Je hebt gestemd op: Afhankelijk van de persoon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ontopic: ik zou het niet bijzonder opwindend vinden ofzo als ik wist dat ergens een meisje niet van zichzelf kon afblijven als ze naar mijn foto kijkt, maar ik zou het wel als compliment beschouwen. |
die mensen dalen in mijn aanzien tot ze niet meer kunnen dalen (n)
|
Citaat:
|
Toch wel afhankelijk van de persoon en verder boeit het me weinig. Ik sta er gewoon niet te lang bij stil dat het gebeurd.
|
Citaat:
|
Je hebt gestemd op: Dat boeit me vrij weinig tot niets. Mja... ik weet niet, dat moet die persoon dan zelf weten. Natuurlijk hangt het van de persoon af, is het echt een leuk iemand... dan doet dat me wel wat... maar niet veel. Het gaat dan om een foto van mij, niet om wie ik ben. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |