Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Het verschil?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=49535)

Blue*Angel 10-04-2002 13:33

Het verschil??

Haay haay allemaal ik heb een vraagie aan de boys die weleens door een meisje zijn gepijpt :p met een tongpiercing:
Ik vroeg me namelijk af of er een verschil is tussen 't pijpen met een tongpiercing of zonder?!
Is dat voor een jongen lekkerder of is dat vervelend?
Of iets anders.. (Want ik zit erover na te denken om MISSCHIEN eentje te nemen);) En dan moet ik wel weten wat ik mijn vriend aan doe *lol*

Kuzzies + Much Love

Chimera 10-04-2002 13:51

Geen verschil, je voelt 'em nauwelijks.

Blue*Angel 10-04-2002 14:15

Da ken ik hoor van heel veel jongens dat dat veel lekkerder is enzo.. maarjah smaken verschillen he

(waar blijven alle reacties?)

Kuzzies

Chimera 10-04-2002 14:24

Citaat:

Blue*Angel schreef:
Da ken ik hoor van heel veel jongens dat dat veel lekkerder is enzo..
Tuurlijk. Het is voor een jongen heel erg stoer om te kunnen zeggen dat 'ie door een meisje gepijpt is.

Blue*Angel 10-04-2002 14:29

:confused:

Tha Bomb 2002 10-04-2002 14:48

Citaat:

Blue*Angel schreef:
Haay haay allemaal ik heb een vraagie aan de boys die weleens door een meisje zijn gepijpt :p met een tongpiercing:
Ik vroeg me namelijk af of er een verschil is tussen 't pijpen met een tongpiercing of zonder?!
Is dat voor een jongen lekkerder of is dat vervelend?
Of iets anders.. (Want ik zit erover na te denken om MISSCHIEN eentje te nemen);) En dan moet ik wel weten wat ik mijn vriend aan doe *lol*

Kuzzies + Much Love

ik zou het niet weten..... kan het zonder piercing al heerlijk .. geen klachten gehad ... dussss begin der niet aan !!!

kusssss
Tha Bomb Vivi_Fabulosa©

Zarya 10-04-2002 20:09

Ik weet niet hoor, maar ik denk dat het juist niet zo lekker is voor een jongen omdat een lul over het algemeen nogal gevoelig is..Dus ook voor tanden, dus ook voor piercings...denk ik.

Bazz 10-04-2002 21:24

Er wordt gezegd dat het lekkerder is :confused: Het zal wel. Ik vind het zonder al goed genoeg :) Ik denk dat het minder is met piercing :S

nare man 10-04-2002 21:57

Citaat:

Chimera schreef:

Tuurlijk. Het is voor een jongen heel erg stoer om te kunnen zeggen dat 'ie door een meisje gepijpt is.

En dus is het nog tien keer zo stoer als een jongen kan zeggen 'ja, ik ben door zoveel gepijpt dat ik wel duidelijk onderscheid kan maken tussen met- en zonder tongpiercing'.

Ik ben nog nooit gepijpt door een meisje met tongpiercing, maar ik kan me zoals Niels zei voorstellen dat je er niet echt veel van merkt.

'I'he Prophet 10-04-2002 22:10

Je merkt het wel, tis wel een leuk gevoel, maar zoveel invloed heeft het niet.

Blue*Angel 11-04-2002 17:44

Okey bedankt ik moet er nog ééns goed overna denken of ik 't wel doe

Kuzzies moi..:D

Faery 11-04-2002 19:00

Citaat:

Blue*Angel schreef:
Okey bedankt ik moet er nog ééns goed overna denken of ik 't wel doe

Kuzzies moi..:D

Ja, ik zou ook een tongpiercing nemen omdat dat anders is bij het pijpen ja.

omfg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.