![]() |
Die rotboeken lezen voor Engels!!!
Vinden jullie het ook zo stom om die boeken te lezen voor Engels?
Kben der dan un helu tijd mee bezug..:o |
ik vind het niet erger dan een boek voor Nederlands lezen, en dat vind ik meestal niet zo erg :D
|
Nee hoor geen moeite mee als je maar het juiste uitkiest..
|
Suggestie: Lees eerst of alleen de Nederlandse vertaling...
|
listen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal jullie 1 tip geven, al die boeken die je moet lezen staan op internet, ook engelse boeken !!!!!!! groetjes v sweet |
Citaat:
|
hele leven gn engelse boeken glezen want ik snap er gn bal van maar haal meestal stuk of 7 samenvattingen van inet af en dan haal ik daar de hoofdlijnen uit en maak ik een eigen samenvatting....
vaak klopt de samenvatting nl nie en zo kun je erachter komen wat er in grote lijnen is gebeurd... hajhe |
Lijkt me toch bestwel belangrijk dat je je boeken voor engels ook echt leest.....Het is goed voor je leesvaardigheid, als je dat niet gewoon oefend, dan kom je met je examen nog echt in de problemen.
Lees gewoon een boek waarvan je van anderen hebt gehoord dat het simpel is. Ik heb net 'animal farm' uit van George Orwell. Dun boekje, niet zo moeilijk....Je moet wel wat af weten van de tijd dat Stalin regeerde in Rusland. |
Citaat:
|
Ik vind het onwijs leuk om Engelse boeken te lezen, vaak nog leuker dan Nederlandse... Heb ook alle boeken voor mijn lijst in het Engels gelezen (had een 10 voor mijn mondeling :) ) snap niet waarom lezen zo erg zou zijn...
Is toch eigenlijk avonturen beleven in je luie stoel? Misschien dat ik nu eens inzie dat die reclames over 'Lezen' geen larie zijn, tsss.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
About A Boy (Hornby), Harry Potter :D (Rowling) (alle delen), The Hitch-hiker's Guide to the Galaxy (Douglas Adams), Angela's Ashes (Frank McCourt), En nog een paar. Niet allemaal voor mijn lijst natuurlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet iemand een boek dat ik moet gaan lezen. Ik ben onwijs slecht in engels dus graag niet zo'n pil van 400 pagina's.
|
Citaat:
Nora |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar gaat het over?
|
Citaat:
|
Ik denk wel dat het een beetje een meisjesboek is hoor.
|
Citaat:
|
is wel een heel mooi boek hoor
je kan ook de film kijken als je wil elke maandag tot en met vrijdag komt het nu om half 8 op ketnet |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |