![]() |
kleren naar bert visser
stel je gaat vanavond (met deze warmte) naar de schouwburg: bert visser, dan ga je toch niet écht netjes? (ik was sowieso niet van plan om mijn gala jurk aan te doen...)
|
mnee,, doe ik ook niet hoor.. gewoon simpel.. wat ik eigenliujk normaal ook aan heb..
|
mooi, was ook wel de bedoeling, ik moest het ff van iemand anders horen
|
Bert Visscher is geweldig, en nee, k zou niet je galajurk aantrekken idd;)
gewoon wat lekker zit. halve broek ofzo. doe es gek. have fun! kus |
Gewoon, wat je toevallig aan hebt.
|
Citaat:
|
Waarom zou je sowieso netjes naar Bert Visser gaan? Die kerel is hartstikke mesjogge :D
|
ja onwijs bedankt, maar ik ben er allang uit, ik voel me nu net zo'n zielig schaapje dat niet kan bedenken wat ze aan doet.... dat was dan ook het geval. maar toch! ik moest gewoon wat te zeggen hebben ook denk ik..
|
Lifestyle.
|
IK zou er niks speciaals voor aandoen
|
neej natuurlijk niet...ik heb bert visser in de Rotterdamse nieuwe luxor gezien....ehms en egt helemaal niemand netjes gezien :)
|
Bert Visscher slooft zich qua kleding niet speciaal uit, tenminste, zo ziet het er niet uit..Dus als je er goed uitziet, zal hij er iig nix over zeggen...;) Veel plezier trouwens! Ik ga misschien ook, in etten Leur
|
je gaat je toch niet net kleden voor bert visser? :confused:
|
2 jaar terug had ie een zwembad op t podium en daaruit ging hij de zala in en op de schoot zitten van een vrouw vlak voor me
als ie weer zo'n actie heeft, geen nette kleren aandoen ;) |
Bovendien, je zit daar in het donker...
|
Citaat:
Je kan proberen om in je gala-kleding naar BertVisscher te gaan, maar wel op eigen risico :D |
Ja en trek ook niet iets te opvallend aan als je vanvoren zit, of je moet graag willen dat je ook deel van z'n show uitmaakt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
*trouwens, zn show met kamperen en de vogelgids is toch wel het best* |
Citaat:
|
Citaat:
"Kan ik niet!!!" "Te laat..... *grml*" Die? :D |
Citaat:
*zeg maar;). heb ik hier te maken met een mede-fan?* |
Citaat:
Ben alleen nog nooit irl bij een show geweest van hem :( |
Citaat:
YES:D *Bloemschikken? honingslingeren?* |
Citaat:
"Alsof er een schaap in je reet staat te blaten" :D |
Citaat:
'wat is het belangrijkste bij het bloemschikken?' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit geweten dat hier meer bert-visscherfans zitten:|
|
*jaloers* :D
ben naar hans teeuwen geweest in mn ouwe kloffie hoor |
ff een klein ietsje.. kennnen jullie dat liedje:
soms weet je niet meer?? soms weet je het echt niet meer.. trainer, ja lul trainer ik sta hier in zwolle, ik sta hier helemaal alleen op het veld, er is verder niemand, dus ik denk, kom ik bel, eikel we spelen thuis, maar in mijn boekje staat uit, ja in jouw boekje wel whahaah, en die ander coupletten dingen zijn ook geweldig natuurlijk =D dies ook geweldig*mnee ben geen fan, vinnum wel goed =D* |
Citaat:
|
Citaat:
ook van dat kamp, dat zn ouders dan weggaan, en hem op dat kamp sturen, met dat ventje met dat mes... ik ben ook een die hard Bert Vissch fan, heb alle shows op tape, al 20 duizend keer gezien... maar ik vind nog steeds die met dat bloemschikken echt geweldig! Brandend Zand en de Zeven Dwergen ook trouwens... Helemaal super...ik kan wel uren doorlullen over hem... |
Citaat:
maar wielrennen is ook echt supergaaf... Dopingcontrole..Kon nie piesen..Naja, gewoon op t terras gaan zitten, hele commissie mee. Biertje, sateetje, nog een biertje...Het hele peleton reed voorbij. K zeek van zenuwen in mn broekje. deed mn broekje uit en zei: wring maar uit! In die trant..Echt geweldig!! |
hihi, ut liedje vink niet zielig, hijs super dus :D :D :D :D :D :D :D :D
|
Citaat:
Hij is erg grappig en ook best populair. Via kazaa kan je vast wel dingen van hem downloaden :) |
|
In je korte broek met lichtgele Ralph Lauren polo. :)
|
Citaat:
|
Bert Visser rulez!! hehe ik ga hem 11 juni in Groningen samen met een vriendin zien. We kunnen dan gelukkig bij mijn zus blijven slapen.
Maar ik zou dus nooit een galajurk aandoen ofzo he.. gewoon broek met een (evt net) truitje.. :) |
Tsja, als je van lachen om iemands persoon en niet om iemands grappen houdt, en niet moe wordt van een of andere gare randdebiel die duidelijk aan de valium moet, dan is Bert Visscher perfect.
|
Citaat:
dan is zelfs freek de jonge nog leuker. |
Citaat:
bert visser vind ik btw niet echt veel aan maar idd zou gewone kleren aandoen naar theater... |
Tsja, je moet er van houden denk ik...Mja, ik zou niet op sjiek gaan, dan val je echt buiten de kledingstijl van de andere bezoekers...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik wist het niet meer........ |
t is te warm om netjes gekleed te gaan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |