![]() |
Met mooi weer vaker blowen en een peukie opsteken.
Hebben jullie dat ook?
Nu is het bv. lekker warm en ik heb echt zin in een jointje. :o |
(y) kheb dr al 3 op vandaag, maar de dag is nog lang :):p
|
|
euh U geld over ?? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja zeker, maar peukie opsteken is er niet meer bij |
Citaat:
|
Mwa..niet echt eigenlijk. Ik smoke voornamelijk 's avonds. Overdag..vind ik dat niet zo chill.. Vaag.
|
Inderdaad, ik vind overdag blowen ook helemaal niet chill. Je loopt er de hele dag lamlendig bij, niks boeit eigenlijk gedurende die dag... "och, 't komt wel goed". Geef mij maar wat hasj in de nachtelijke uurtjes.
|
Citaat:
En ja voor mij geldt het wel, maar geen sigaretten, want die rook ik zoiezo niet... |
ik zat gisteravond om half 1 in de tuin en k had zo'n zin om te blowen. Dan ist wel bagger dat kniet kan draaien.
|
Citaat:
het is echt niet zo moeilijk :) ik word veel sneller stoned als het zo lekker warm is vandaag was ik na 1 jointje al best wel vaag. in de zon. |
nee
|
Jaa! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang je maar ongeveer weet hoe een joint in elkaar zit :P |
Ik vind het minder lekker om te roken als het heet is.
Maarja, je zit veel buiten te niksen te luieren en ja, dan steek je d'r inderdaad snel één op he? |
Als je alleen buiten mag roken is het ideaal :)
|
Citaat:
|
ja man heerlijk, in t speeltuintje op t gras liggen en smoken en passen :cool:
|
Jointjes doe ik niet z0w vaak aan.. maar ik heb wel sneller zin in een peukiej jah ;) heheh. alleen dat vind mijn p0rt0monnee op een gegeven moment niet leuk meer ;)
|
ja ik wel, als de zon begint te schijnen gaat automatisch m'n cannabis consumptie omhoog hehe. :)
|
Jawel, blowen wel, maar pas als mijn ochtend begint wat rond de avond is.
Rook evenveel peuken als dat het minder lekker weer is. |
hmm, als het mooi weer is heb ik juist veel minder zin in een sigaret of een jointje, wordt ik helemaal benauwd van enzo.. En ja, vooral met dit weer is het gewoon veel lekkerder om aan het bier te zitten :).. ik heb zelfs al 5 dagen niet meer geblowd (nieuw record ;) )..
|
Blowen doe ik sowieso bijna nooit, maar roken e.d. doe ik het liefste als het juist koud is, anders krijg ik het er erg benauwd van. Ik vind roken sowieso veel lekkerder als het is om op te warmen.
|
ne lekker, in de zon liggen, jointje erbij...
als ik wat meer geld had was het ook wel meer geworden... het gaat iig wel sneller op allemaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |